Witam wszystkich!
Z przykrością wystawiam na sprzedaż swoją Suzuki GSX-R 600 SRAD. Motocykl jest z 2000r. czyli z ostatniego wypustu SRADów. Jestem jej właścicielem od kwietnia 2011r. W minionym sezonie zrobiłem maszyną jakieś 1500 km i na chwilę obecną ma przejechane około 43000 km. Charakteryzuje się świetnym malowaniem– bardzo rzadko spotykanym, ale co najważniejsze oryginalnym! Nie jest to zlepek różnych motocykli i niepasujących do siebie owiewek . Kierunkowskazy jak i lusterka również dedykowane do tego modelu. Na potwierdzenie moich słów kieruje link do strony z malowaniami tego modelu : http://www.cyclechaos.com/wiki/Suzuki_GSX-R600 .
Motocykl doinwestowany zarówno przez poprzedniego właściciela jak i przeze mnie. Na wiosnę przed moim zakupem został wymieniony olej silnikowy MOTUL 10W40 wraz z filtrem oleju Hiflofiltro. Dodatkowo wymieniono kompletny układ napędowy firmy D.I.D. , klocki hamulcowe tył wraz z wymianą płynu hamulcowego oraz wyczyszczono i wyregulowano gaźniki. Wszystko to udokumentowane paragonami!
Po moim zakupie wymieniono GSX-Rowi kompletne sprzęgło ( do wymiany były głównie tarcze sprzęgłowe lecz zdecydowałem się wymienić całość ), klocki hamulcowe przód wraz z wymianą płynu hamulcowego. Założono Suzuki nowe bardzo dobre opony przód i tył firmy Metzeler M3. Wszystkie te wymiany odbyły się w renomowanym serwisie w Gdańsku – Marvel Kawasaki. Oczywiście mam na wszystko paragony. Tak więc widzą Państwo, że na motocyklu nie było oszczędzane – łączna kwota z paragonów to około 4 tys. zł! Właściciel serwisu powiedział, że jest to naprawdę dobry egzemplarz GSX-Ra. Byłbym jeszcze zapomniał o tłumiku Yoshimura RS – 3, który wydaje naprawdę niesamowity dźwięk! O jego cenie nie będę już wspominał, kto chce niech sprawdzi. Posiadam również siedzenie dla pasażera.
Motocykl nie był katowany, nie palono nim gumy ani nie był używany do jakiegokolwiek stuntu. Jest to mój dopiero drugi sprzęt ( a pierwszy poważny ścigacz ) tak więc cieszyłem się samą jazdą, a nie jego piłowaniem. Kupują Państwo motocykl od motocyklisty, a nie od handlarza. Gdyby nie taka a nie inna sytuacja nigdy bym Suzuki nie sprzedawał.
Oczywiście motocykl ze względu na swój już nie mały wiek nie jest idealny – głównie tyczy się to wyglądu zewnętrznego – normalna kolej rzeczy przy 11 letniej eksploatacji. Występują delikatne zarysowania lusterek, końcówek drążków kierownicy oraz kierunkowskazów spowodowane jazdą w zatłoczonym mieście oraz zarysowania dolnych partii owiewek bocznych – na pewno nie są to ślady po ślizgu ponieważ tylko dół owiewek jest lekko przetarty co wskazuje bardziej na otarcia np. o krawężnik. Ciężko mi coś więcej o tym powiedzieć ponieważ za mojego użytkowania nie miałem nawet parkingówki. Ponadto jest jeszcze lekko zdarty lakier na stelażu czachy i w pobliżu stacyjki. Wszystko jest pokazane na zdjęciach, nie mam nic do ukrycia. Motocykl nie był bity, nie miał żadnego dzwona, nic nie było spawane, jeździ prosto, sam nie skręca. Nie ma żadnych wycieków, odpala bez problemów. Motocykl obecnie garażowany. Na życzenie konkretnego klienta jest możliwość zdjęcia owiewek, sprawdzenia maszyny w dowolnym serwisie lub stacji diagnostycznej oczywiście na koszt kupującego.
Motocykl do obejrzenia w Malborku niestety jedynie w niedziele ponieważ na co dzień mieszkam w Gdańsku. Nie ma możliwości i sensu oglądać motocykl przed zmrokiem w innym dniu tygodnia. Cena jaka mnie interesuje to 8999 zł. do małej negocjacji – wiem co sprzedaję. Przegląd i ubezpieczenie ważne do końca kwietnia 2012 roku.
Telefon kontaktowy w razie jakichkolwiek pytań : 792 – 613 – 080
Pozdrawiam i zachęcam do kupna.