Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa

08-05-2015, 1:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 85 990 zł     
Użytkownik www_robtex_pl
numer aukcji: 5295680471
Miejscowość GARWOLIN
Wyświetleń: 2620   
Koniec: 08-05-2015 01:35:51
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Suzuki Hayabusa 1300

 

 

Motocykl kupiłem z przebiegiem 8000 km od pierwszego właściciela 2 lata temu. 

Motocykl kupiony był w Piasecznie. Wszystkie przeglądy robione na czas w ASO Suzuki ( wpisy w książce potwierdzone fakturami ).

Wszystko jest sprawne, wizualnie motocykl nie różni się niczym od nowego, ciężko znaleźć jakąkolwiek ryskę. 

Technicznie dopieszczony jest każdy najmniejszy szczegół, wszystkie części dobrane najlepszych dostępnych marek, 

jak i przed zakupem spędzone setki godzin w sieci czytając opinie innych użytkowników " co kupić". Mechanicznie wszystko jest

w 100% w stanie perfekcyjnym. Jeżeli ktoś znajdzie jakąkolwiek nieścisłość w opisie przy okazji oględzin zwracam 100% kosztów

przyjazdu + stawiam klatkę wódki za fatygę. W przeszłości nigdy, przenigdy motocykl nie miał najmniejszej gleby, szlifu i innej przygody. Wymieniona była 2x prawa owiewka, pierwszy raz przez I właściciela- minimalna ryska parkingowa, oraz raz przeze mnie- starłem ją na zakrętach. Obie owiewki, jak i WSZYSTKIE wymienione w motocyklu części, łącznie z klockami i oponami do wglądu

 

Co do modyfikacji mechanicznych i wszystkich miłośników przewagi Power Commandera nad innymi ecu napiszę kilka zdań o działaniu zastosowanego komputera. Rapidbike obsługuje wszystkie 8 wtrysków, a nie 4 jak PC- nie musimy wybierać czy chcemy mocniejszy dół, czy górę. Kolejna sprawa- w kolektor wspawany jest slot na szerokopasmową sondę lambda, seryjna lambda jest wywalona. Mapa paliwowa motocykla tworzy się sama "w locie" podczas jazdy. Wystarczy ustawić AFR ( stosunek ilości powietrza do paliwa ) jaki chcemy mieć w motocyklu i taki będzie zawsze bez znaczenia czy na zewnątrz jest 5', czy 35'C oraz od tego jakie paliwo zalaliśmy- motocykl będzie miał zawsze AFR na poziomie 13.00 ( najbardziej optymalny do największej mocy ). PCV, czy III daje możliwość wgrania gotowej mapy z internetu, bądź zestrojenia motocykla pod AFR na hamowni- jednak żaden ów Panów od strojenia nie powie potencjalnemu Kowalskiemu, że takie strojenie to wróżenie z fusów ponieważ żadna z hamowni nie napędzi do doładowania SRAD motocykla tyle powietrza ile potrzeba by odwzorować warunki panujące na drodze przy normalnej jeździe. Stąd prawda jest jedna- Twój PC razem z mapą wgraną z internetu nadaje się do śmietnika. 

 

Z przodku motocykla zostały wyrzucone seryjne kierunki i zastąpione 2x większymi wlotami powietrza, kierunki domyśle są teraz w lusterkach co wizualnie daje fajny efekt, kierunki diodowe świecą bardzo wyraźnie nie ma obaw o bezpieczeństwo. Jak wiadomo im więcej powietrza w układzie tym więcej mocy, seryjny układ doładowania został dodatkowo uszczelniony ( seria jest strasznie nieszczelna ). Zastosowany filtr powietrza Sprintfilter- firma mało znana na PL rynku, ale jest to najlepsze co można kupić na dzień dzisiejszy. KNów zdecydowanie nie polecam. Motocykl nie posiada katalizatora, zastosowany pełny układ wydechowy znacznie wpłynął na osiągi. 

 

Dzięki zastosowanym modyfikacjom jaki i lekkim zabiegom odchudzającym motocykl jest lżejszy o około 30 kg od seryjnej Hajki. Wpłynęło to znacznie na przyspieszenie, hamowanie, oraz manewrowość w zakrętach. Hajka jeździ porównywalnie ze sportem- 2 komplety sliderów do kombinezonu na sezon bez wyjazdów na tor do zrobienia :) Mocy bez użycia Nitro jest na tyle, że wystarczy do osiągnięcia licznikowych 300 km/h w około 12s. W zupełności wystarczy aby objechać bez stresów niedoścignione S1000RR sąsiada w którym i tak niebawem silnik stanie. Na gumę idzie z gazu, czy to z 2ki czy z 3ki bez najmniejszych oporów i problemu.  

 

Mechanika i elektronika:

 

- Wydech Yoshimura TRC Carbon  

- Kolektory tytanowe Vancle&Hines, lżejsze dokładnie o połowę od seryjnych.

- Amortyzator skrętu HyperPro RSC progresywny  

- Moduł MyTuningBike ( pod sondę AFR )  

- Sonda szerokopasmowa Bosh ( Do MTB, zbiera dane z katalizatora- AFR ) 

- Moduł RapidBike Evo ( coś jak PowerCommander tyle, że 100x lepszy )  

- QuickShifter Cordona  

- Modyfikacja ECU ( wyłączenie lambdy, odblokowanie XTRE, wiatraki od niższej temp )  

- Filtr powietrza SprintFilter ( lepszy niż K&N, BMC etc )  

- Pompa hamulcowa Brembo RCS 19  

- Pompa sprzęgłowa Brembo RCS 19 

- Tarcze hamulcowe Galfer komplet P+T 

- Klocki hamulcowe Vesrah ze stopów komplet P+T  

- Komplet hamulce P+T i sprzęgło- przewody oplot HEL  

- Instalacja sucha Nitro N20 DynoTune  

- Purge system do N20  

- Włączniki z mocowaniem do N20 dorabiane na zamówienie

- Opony Metzeler Z8 nowe ( numer 1 testów niemieckiego Motorrad )  

- Poszerzenia wlotów powietrza AirScoops 

- Uszczelnienie układu airbox + kilka modyfikacji wewnątrz

- Olej Motul 300v + filtr KN - zalane 20 km temu  

- Nowe japońskie łożyska w kołach Koyo, wszystkie 5 sztuk

- Wymieniony olej z seryjnego 0W na 5W w lagach, przy okazji demontażu wymienione uszczelniacze  

 

Wizualne: 

 

- Komplet lusterek z kierunkami Rizoma  

- Manetki sportline Rizoma 

- Ciężarki Rizoma  

- Zbiorniczki do pomp Brembo Rizoma 

- Mocowania do zbiorniczków Rizoma 

- Wlew paliwa Rizoma 

- Korek oleju Rizoma  

- Proguard system Rizoma  

- Klamki Rizoma 

- Slidery do stojaka Rizoma  

- Podświetlenie tablicy Rizoma  

- Obszycie siedzenia, własny wzór  

- Sety przednie 

- Sety tylne

- Przednie Crashpady Womet  

- Centralne Crashpady Womet  

- Tylne Crashpady R&G  

- Przekaźnik do LEDów 

- Tankpad 

- Chromowana osłona łańcucha  

- Stomgrip 

- Szyba Puig czarna  

- Tylna lampa LED  

- Chromowane wentyle Suzuki  

- Metalizowane żarówki 

- Naklejki na koła GSX-R  

- Nakładka na wlew carbon  

- Nakładka carbon na ramę  

- Chromowany korek 

- Chromowane nakładki na zbiorniczki  

- Chromowana płetwa R&G 

- Chromowane zaślepki ramy  

- Zrobione na zamówienie mocowanie tablicy rejestracyjnej

- Hydrografika na elementach wypisanych niżej  

 

( wypełnienia owiewek, obramówki zegarów, butle N20, koła, półka, błotniki, airscoops etc )

 

Koszt wszystkich modyfikacji przekroczył lekko 47,000 PLN nie licząc kosztów montażu, każda z części kupiona nowa. 

Dla poważnie zainteresowanych koperta paragonów i faktur do wglądu w razie wątpliwości.  Nie interesuje mnie zamiana na nic innego niż Kawasaki H2 bądź Nissan GTR rzecz jasna z moją dopłata. 

 

Kom: 51(trzy)52(trzy)84(jeden). 

 

 

 

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, paragraf 1. Kodeksu Cywilnego