Suzuki GSX-R 1100/1200 „Bandzior"
Witam, mam dzis do sprzedania jedyny w swoim rodzaju motocykl Suzuki GSX-R 11/12 czyli GSX-R 1100 z '92 roku z silnikiem Suzuki GSF 1200 z '96 roku. Motocykl zbudowany jest w stylu STREETFIGHTER. Nie jest to jeden z motocykli których po poważnej glebie nie dało się juz poskładać, dlatego przeszły zabieg "wyrzucenia" połamanych owiewek i montażu śmiesznego reflektora. Wszystko zostało przerobione, profesjonalnie, bez "druciarstwa". Posiadaczem "bazy" czyli ramy z przednim zawieszeniem jestem od 2011 roku i wtedy rozpoczy został projekt. W następnej kolejnosci poszedł silnik, który podobnie jak rama został dość mocno przerobiony. Całość została wypolerowana na lustro, ubrana w indywidualnie dopasowany bodykit, dopasiona detalami i polakierowana w perłowy lakier z palety BMW. Posiadam pełną dokumentacje fotograficzną z całego okresu przebudowy, wszelkich informacji udzielę pod numerem telefonu : 519-[zasłonięte]-647. Oczywiscie motocykl jest 100% sprawny technicznie, po sezonowym serwisie, zarejestrowany i ubezpieczony.
Silnik:
Jednostka: Suzuki GSF 1[zasłonięte]200 19 r.
Gaźniki: Mikuni + pojedyncze filtry powietrza BMC
Kolektory wydechowe: 4w1
Tłumik: Produkcji własnej
Dekiel sprzęgłowy: GSG-Mototechnik
Ostre wałki: Yoshimura
Płytka zapłonowa: Dyna Coil
Swiece irydowe: NGK
Obniżona głowica o 2/3 grubości uszczelki
Polerowane kanały dolotowe i wylotowe
Podwozie i osprzęt:
Rama: Suzuki GSX-R 1[zasłonięte]100 19r + przykręcany subframe
Zawieszenie przednie: GSX-R 1100 W + akcesoryjna przednia felga z MAGNESIUM
Kierownica: LSL
Manetki + klamki: Rizoma
Zawieszenie tylne: wahacz- Suzuki GSX-R 750, amortyzator- WILLBERS
Felga: Suzuki GSX-R 1100W
Tarcze hamulcowe: BREMBO
Przewody hamulcowe i sprzęgłowy: Goodridge
Prędkościomierz, obrotomierz i kontrolki: Acewell
Plasiki i osprzęt:
Przedni błotnik: Włukno węglowe
Spojler pod silnik: MG-Bikes
Owiewka: MG-Bikes
Zadupek: MG-Bikes
Lakierowanie: we własnym zakresie
Dane ogólne:
Pojemność: 1198ccm
Silnik: czterosuwowy, chłodzony olejem i powietrzem
Układ: czterocylindrowy, rzędowy
Rozrząd: DOHC, cztery zawory na cylinder
Stopień sprężania: 12,0:1
Moc maksymalna: 193 KM przy 10750 obr/min
Moment obrotowy: 150 Nm przy 8250 obr/min
Zasilanie: gaźniki Mikuni 40mm
Smarowanie: z mokrą miską olejową
Rozruch: elektryczny
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre sterowane hydraulicznie
Skrzynia biegów: pięciostopniowa
Rama: Aluminiowa + subframe
Zawieszenie przednie: USD 43mm, pełna regulacja
Zawieszenie tylne: mono-schock, pełna regulacja
Hamulec przedni: 2x320mm, zaciski 4-tłoczkowe
Hamulec tylny: 1x 240mm, zacisk 2-tłoczkowy
Opony przód / tył: 120/60/17 / 180/55/17
Masa pojazdu w stanie gotowym do jazdy: 179 kg
|