Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SUZUKI GSX-R 1100 ! + drugi silnik - WARTO !

05-06-2012, 3:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 500 zł     
Użytkownik mm8286
numer aukcji: 2351149443
Miejscowość Swiebodzin
Wyświetleń: 854   
Koniec: 30-05-2012 12:52:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam. Na wstepie chcialbym poinformowac, iz owy przedmiot sprzedazy gsx-r 1100 marki Suzuki jest po kapitalnym remoncie i niezbednym wykonanym serwisie. Moto jest z 94 roku takze jezeli uwazasz ze lepsza jest maszyna sprowadzona z zagranicy w ktorej "nic nie bylo dłubane" TO TA AUKCJA NIE JEST DLA CIEBIE !

PONIZEJ ZAMIESZCZAM SZCZEGOLOWY OPIS PRZEDMIOTU , GDYZ ZALEZY MI NA TWOJEJ SWIADOMOSCI ODNOSNIE STANU TECHNICZNEGO MASZYNY ! Dodam ze ukrywanie wad technicznych pojazdu to nie na tej aukcji !.

Zapraszam do zapoznania się z przedmiotem sprzedazy:
Do sprzedania posiadam suzuki gsx-r 1100 rocznik 94(woda/olej) z silnikiem z rocznika 96. Motor cały czas robię pod siebie ale ze uwagi na planowany wkrotce wyjazd zdecydowalem sie wystawic go na sprzedaz. Wyjazd planuje w miesiacach Lipiec - Sierpien. Po tym okresie jesli nie znajdzie sie nowy wlasciciel moto prawdopodobnei zniknie z aukcji i nieuzytkowane bedzie poprostu stało przez najblisze 2 -3 sezony w garazu. Osobiscie uwazam ze lepiej jest jesli taka maszyna jest w ciaglym uzytkowaniu.

Krotko o sprzecie i stanie technicznym zanim trafil do mnie:

Moto kupione w Polsce w 2010. Stara potopiona instalacja. Wymiane lozysk wszystkich elementow nadwozia i zawieszenia wraz z uszczelniaczami oraz olejem uznalem za konieczne( lagi, tylny amortyzator + amortyzator skretu ).
Silnik uszkodzony - bieg nr 2 wypadal czego skutkiem byl pekniety wodzik biegu nr 2 i jednoczesne zuzycie zmieniacza oraz kola zebatego drugiego biegu. Postanowilem rozebrac i sprobowac ozywic skrzynie. Wymieniono wszystkie 3 wodzi, dodatkowo uszczelniacze zaworowe, uszczelke cylinda i pod glowice. Przy okazji okazalo sie, ze nowe tłoki , pierscienie, tulejowanie i honowanie głowicy, wymianie panewek na wale, sponsorowal poprzedni wlasciciel. Mimo drobnego wkladu finansowego i sporo poswieconego czasu silnik nawalil... Rozkraczyl sie na postoju w wyniku urwania dwóch zaworów na trzecim cylindrze. W wyniku w/w usterki powstaly trzy dziury w bloku silnika. Tłok rozsypał się w mak, a jego skrawki wylecialy owymi dziurkami ;)
Wal, korbowody, rozrzad caly i byly sprawdzane wstępnie endoskopem. W jakim dokladnie sa stanie nie wiem, gdyz nie rozkrecalem juz tego pieca. Reszta czesci z pewnoscią nadaje sie do uzytku. Skrzynia (bieg nr 2) po wymianie wodzików wytrzymala 500km. Po zrobieniu okolo 500km 2-jka zaczela ponownie wyskakiwac. Wodziki jednak pozostaly cale. Probem ten na pewno powoduje kolo zebate dwojki. Reszta biegow jest w bardzo dobrym stanie. Po tych wszystkich cyrkach postanowilem zabrac sie konkretnie za remont tej maszyny zaczynajac od poszukiwania pieca z malym przebiegiem z dobrej rocznikowo maszyny..

Co zrobione/wymienione:

- Wstawiony nowy w bardzo dobrym stanie silnik z gixa z roku 96. Przebieg silnika ponizej 34000. Silnik pracuje Cicho rowno. Nie ma zadnych wycieków. Nie grzeje się. Nie kopci. Nie bierze ani grama oleju. Króćce ssąace w idealnym stanie. Cały silnik również wizualnie w bardzo dobrym stanie !. Bieg nr dwa idzie jak przecinak bez zadnych wykazujących dolegliwosci zuzycia. Silnik ogolnie zostal wyjety z szanowanego i w idealnym stanie, ale powypadkowego (uszkodzony przod) motoru. Piec sprowadzony z niemiec. Ogolnie nie ma sensu rozpisywac sie na temat silnika, poniewaz nie mam do niego zadnych zastrzezen!. Moto wkreca sie jak szalone nie pływa na obrotach chodzi tak jak ma chodzic,

- nowy filtr powietrza,
- nowa instalacje elektryczna z rocznika 96 (stara łamała sie w palcach),
- nowy akumulator,
- nowe klocki przod tył,
- nowy naped (zebatki przod tyl i lancuch did x ring),
- nowe łożyska główki ramy,
- nowe łożyska alternatora, - nowe łożyska tylnego zawieszenia,
- nowy olej w przednich lagach,
- lewa klamka wraz ze zbiorniczkiem zmieniona i zalozona na nowa od kawasaki zx7r ( stary zbiorniczkek posiadam, ale ma niesczelny zaworek co powodowalo zapowietrzanie sie sprzegla),
- regeneracja tylnego amortyzatora ( odmalowana sprezynka na błękitno niebieskie, polerka calego amora, wymiana uszczelniaczy, oleju oraz ponowne nabicie azotem do 5atmosfer - działa rewelacyjnie), - nowe fajki i świece,
- nowe uszczelki od węży olejowych,
- nowe uszczelki w kraniku, gdyz stare powodowaly wycieki,
- nowe uszczelki pomiedzy głowicą a kolektorem,
- wymiana zaworków iglicowych w gażniku, regulacja stanu paliwa w komorach pływakowych,regulacja mieszanki oraz końcowe synchro gaziorów ( po tych zabiegach spalanie 5-6l na 100 przy 100-160km/h
, - wymiana podkaldek ślizogowych wiatraka od chlodnicy wody, gdyz stare powodowaly jego drgania i brzeczenie na wolnych obrotach ;),
- przemalowana rama z powodu mojego "widzi mi sie" ( od poczatku kupienia moto widzialem go w ramie czarny mat). Posiadam stare zdjecia w jego oryginalnym kolorze ramy ze starym silnikiem !

- 19.05.2012 - nowa oponka tył, - 19.05.2012 - nowe kierunkowskazy, - 19.05.2012 - odmalowana chłodnica wody i oleju na kolor grafitowy, a czarny mat osłonka chlodnicy oleju. - nowy uszczelniacz pompy wody, - regulacja zaworow, - przednie przewody hydrauliczne w oplocie

Ponadto moto posiada:

- dwa mega kominy. Nie bede sie rozpisywal jak to pracuje, ale naprawde jest niezle,
- amor skrętu,
- kompletne wszystkie boczne owiewki, malowane pod kolor maszyny,
- wsszystkie oryginalne czesci bez jednego wypełnienia czachy (Lewa strona), - kompletne wszystkie oryginalne śrubki. Wiekszosc zdemontowana i schowana w kartonik zastąpiona nowymi nierdzewkami, - idealne proste i wywazone felgi/koła, - rama oczywiscie prosta bez zadnych mankamentow,

Do zrobienia pozostało:

- delikatnie peknieta przednia szybka ( strzelila mi na autostradzie przy sporej predkosci...
- przednia lampa ma zerwane z dwa uchwyty mocowania i jej obudowa nie jest w najlepszym stanie. Dla mnie widac ze wczesniej gdzies sie to obijalo po garazu u ktoregos z poprzednich wlascicieli. Ja planuję założenie nowej + nowa szybka
- zalozenie nowej oslony lancucha, ( starej brak strzelika na starym łańcuchu, który zerwał się z powodu zużycia...)

- polerka rantów felg i przedniego amortyzatora skrętu,

Do rzeczy:

Motor kupilem za Cene 5200 z uwalona skrzynią, uszkodzoną głowicą, podjechanym sprzegłem, stara pekająca instalacja elektryczną, koniecznoscia wymiany wszysktich lozysk zawieszenia i innymi dolegliwosciami ktore zostaly wszystkie wyeliminowane. Nowy silnik kosztował mnie okolo 2400 zl nie wliczając transportu. Zdjęcie z kwietnia ukazuja ukazuja maszyne jeszcze ze starym piecem, natomiast z maja juz z nowym.
Nie zalezy mi na sprzedazy za marne pieniadze, ale moge uzgodnic uczciwa cene. Aktualnie brakuje mi juz czasu na dalesze dłubanie przy moto, dlatego zdecydowalem sie go wystawic na sprzedaz,
Moto zostalo mocno doinwestowane. Do kompletu dorzucam stary silnik(bez rozrusznika aletrnatora i prawego dekla od czujnika polozenia walu). Jezeli jestes zainteresowany kupnem to śmiało podaj mi swoją sugerowaną cenę, a ja ewentualnie powiem co o niej mysle.
Maszyna przeszla kapitalna renowacje techniczna calego zawieszenia i elementow nadwozia.

Technicznie est w stanie idealnym. Jeśli chodzi o stan wizualny to ty oceniasz. Moje zdanie tutaj nie ma wiekszego znaczenia choc i tak nie mam zadnych zastrzezen. Prezentuje sie bardzo ładnie.
Telefon kontaktowy 502 [zasłonięte] 429. Moge tymczasowo nie odbierac lecz z pewnoscia oddzwonię.
Zastrzegam sobie mozliwosc wycofania aukcji przed koncem czasu jej trwania. Pozdrawiam