Witam serdecznie.
Na sprzedaż jest motocykl Suzuki GSX-R 1000 z 2004 roku w rzadkim i nie zmienionym od momentu wyjazdu z fabryki w Hamamatsu malowaniu o nazwie Solid Black/Metallic Flint Gray. Motocykl ma przebieg około 60000 co daje średnią 6000/rok. Opłacony do kwietnia 2015.
Był użytkowany głównie na dojazdy do pracy (nie na weekendowe katowania), krótkie przejażdżki, sporadycznie na tor kartingowy. Nie miałem nim żadnej przygody, inni właściciele prawdopodobnie też. Nie pobiera oleju (zalany syntetyk 10W50), nie wyskakują biegi, zbiera się od najniższych obrotów (konstrukcja z dosyć długim skokiem tłoka - wizytówka litrowych sportów suzuki)
Z dodatków posiada:
- gumę antypoślizgową na bak Stomp Grip (ok. 250 zł)
- końcówkę wydechu Remus wykonaną z włókna węglowego (ok. 500 zł)
- wkład filtra powietrza K&N
- amortyzator skrętu Ohlins (kupiony jako używany, nowe kosztują ponad 2500 zł !)
Posiadam go od 10.2011, zrobiłem nim ok. 12000 km. W tym okresie zostały wymienione:
- łożysko główki ramy (stare było jeszcze oryginalne kulkowe)
- zawór exup odłączony od ECU i mechanicznie ustawiony na przelot (jak ktoś chce to sobie naprawi, wiązka nie była cięta!)
- tarcze hamulcowe przednie TRW (ponad 1000 zł. Stare do wglądu, po prostu ich grubość była zbyt mała)
- napęd RK wzmocniony
- akumulator Yuasa
- wymienione łożyska koła tylnego
- 2 miesiące temu synchronizacja przepustnic i sprawdzenie zaworów
Z typowych materiałów eksploatacyjnych
- w tamtym roku wymieniony płyn chłodniczy
- 3 miesiące temu płyn hamulcowy przód + tył i klocki tył
- przednia opona Metzeler M5 (przejechane może z 2000 km)
- tylna opona Pilot Power raczej w nowym sezonie do wymiany, lecz nie zużyta jeszcze do ograniczników.
- genialne klocki przód Nissin jeszcze przejeżdżą trochę, ale są zużyte w ponad połowie.
- olej przepracował prawie 6000 km więc jest do wymiany wraz z filtrem
Wady:
- akcesoryjny alarm fox jest uszkodzony, aby nie przeszkadzał został wyjęty bezpiecznik i zwarty obwód sterowania.
- mikro wgniecenie i odprysk lakieru na baku widoczne na zdjęciu (motocykl zsunął się ze stojaka w garażu i oparł się o pustak, NIE GLEBA)
- pęknięty jeden z uchwytów przedniego błotnika
Do motocykla oczywiście dodaje oryginalne siedzenie.
Do obejrzenia w Karczewie pod Warszawą
Tel. 886_371_145 bez SMSów.