Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuki GSX 750 Inazuma nie Bandit, zr 7, gsf 600

28-06-2012, 3:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 6 800 zł     
Użytkownik DesTraction
numer aukcji: 2411258268
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 482   
Koniec: 24-06-2012 16:41:27
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Suzuki GSX 750 Inazuma 99 r.


Motocykl Suzuki GSX 750 Inazuma (kultowy olejak – nie do zabicia). Motocykl znaleziony i kupiona na forum polishbanditcrew.pl, gdzie był i jest dobrze znany wśród forumowiczów. Inazuma jest trochę większa od bandita, mimo praktycznie takiej samej wagi. Trochę większa moc i zauważalnie lepsza elastyczność. Motocykl używany głównie turystycznie – nie jeździł na krótkich odcinkach, przed kręceniem zawsze uważam, żeby rozgrzać silnik. Moto nie pałowane. Za mojej kadencji motocykl nie leżał, nawet na parkingu. Inazuma to motocykl unikatowy, wyróżniający się w tłumie - Klasyczny, piękny naked jaki już na rynku po prostu brakuje.

 

Motocykl jest w bardzo dobrym stanie, posiada oryginalny lakier. Motocykl bezawaryjny - nakręciłem nim sporo kilometrów bez najmniejszej awarii. Regularnie serwisowany (w firmie stunt-ex u MadPawła):

Przed sezonem 2012:

- Olej (motul 5100 10w40) i filtry

- Nowe świece Denso

- Olej w zawieszeniu (10w)

- Łożyska w przednim i tylnym kole (wszystkie 3 plus simmeringi uszczelniające)

- Nowe tarcze (NG- żadna chińszczyzna) i klocki Vesrah z serii JL- stare tarcze są proste – do wglądu.

 

W tracie sezonu:

- Regulacja , czyszczenie gaźników – 500 km temu

- Regulacja zaworów – 500 km temu

Dodatkowo motocykl posiada przewody w stalowym oplocie HEL i zmieniony płyn hamulcowy.

 

Opony (Michelin Pilot Road 2 i 3 rocznik 2010/2011) i łańcuch w bdb stanie (przed połowa skali, równo wyciągnięty, luz ustawiony na 2.5 cm, smarowany co 300-400km).

 

Motocykl ma parę dodatków:

-gmole -grzane manetki Oxford

-szerszą kierownica -ciężarki kierownicy

-gniazdo zapalniczki pod siedzeniem

-stalowy oplot

-2 oryginalne kluczyki

 

Jestem motocyklistą i jak widać dbam o swoją maszynę. Motocykl doinwestowany. Do minusów motocykla zaliczyć można wgniecenie na jednym z kolektorów, nieoryginalne kubki zegarów, „zespawany” błotnik przedni. Ja nic z tym nie robiłem, bo jestem motocyklistą a nie handlarzem, nie picuję sprzętu pod sprzedaż. Są to wady jedynie kosmetyczne.

Zapraszam na jazdę próbną

tel. 507 [zasłonięte] 079 (najlepiej dzwonić po 18)

 

Edit: Właśnie wróciłem z dzisiejszej trasy - bezproblemowo zrobione ponad 700 km - odwiedziłem okolice Kłodzka i drogę stu zakrętów. Inazuma spaliła 5.4l/100 km.