Suzuki GSX 750 Inazuma 99 r.
Motocykl Suzuki GSX 750 Inazuma (kultowy olejak – nie do zabicia). Motocykl znaleziony i kupiona na forum polishbanditcrew.pl, gdzie był i jest dobrze znany wśród forumowiczów. Inazuma jest trochę większa od bandita, mimo praktycznie takiej samej wagi. Trochę większa moc i zauważalnie lepsza elastyczność. Motocykl używany głównie turystycznie – nie jeździł na krótkich odcinkach, przed kręceniem zawsze uważam, żeby rozgrzać silnik. Moto nie pałowane. Za mojej kadencji motocykl nie leżał, nawet na parkingu. Inazuma to motocykl unikatowy, wyróżniający się w tłumie - Klasyczny, piękny naked jaki już na rynku po prostu brakuje.
Motocykl jest w bardzo dobrym stanie, posiada oryginalny lakier. Motocykl bezawaryjny - nakręciłem nim sporo kilometrów bez najmniejszej awarii. Regularnie serwisowany (w firmie stunt-ex u MadPawła):
Przed sezonem 2012:
- Olej (motul 5100 10w40) i filtry
- Nowe świece Denso
- Olej w zawieszeniu (10w)
- Łożyska w przednim i tylnym kole (wszystkie 3 plus simmeringi uszczelniające)
- Nowe tarcze (NG- żadna chińszczyzna) i klocki Vesrah z serii JL- stare tarcze są proste – do wglądu.
W tracie sezonu:
- Regulacja , czyszczenie gaźników – 500 km temu
- Regulacja zaworów – 500 km temu
Dodatkowo motocykl posiada przewody w stalowym oplocie HEL i zmieniony płyn hamulcowy.
Opony (Michelin Pilot Road 2 i 3 rocznik 2010/2011) i łańcuch w bdb stanie (przed połowa skali, równo wyciągnięty, luz ustawiony na 2.5 cm, smarowany co 300-400km).
Motocykl ma parę dodatków:
-gmole -grzane manetki Oxford
-szerszą kierownica -ciężarki kierownicy
-gniazdo zapalniczki pod siedzeniem
-stalowy oplot
-2 oryginalne kluczyki
Jestem motocyklistą i jak widać dbam o swoją maszynę. Motocykl doinwestowany. Do minusów motocykla zaliczyć można wgniecenie na jednym z kolektorów, nieoryginalne kubki zegarów, „zespawany” błotnik przedni. Ja nic z tym nie robiłem, bo jestem motocyklistą a nie handlarzem, nie picuję sprzętu pod sprzedaż. Są to wady jedynie kosmetyczne.
Zapraszam na jazdę próbną
tel. 507 [zasłonięte] 079 (najlepiej dzwonić po 18)
Edit: Właśnie wróciłem z dzisiejszej trasy - bezproblemowo zrobione ponad 700 km - odwiedziłem okolice Kłodzka i drogę stu zakrętów. Inazuma spaliła 5.4l/100 km.