Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuki GSX 1300 R Hayabusa Salon Polska, DODATKI

09-03-2015, 0:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32 900 zł     
Użytkownik hamster-xx
numer aukcji: 5139907778
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 468   
Koniec: 08-03-2015 23:40:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Marka: Suzuki
Rok produkcji: 2008
Przebieg (km): 61
Pojemność silnika: > 1000ccm
Moc silnika (KM): 213
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witajcie,

 


Z racji przesiadki na sprzęt nieco bardziej turystyczny, na sprzedaż posiadam Suzuki GSX1300R Hayabusa. Urealniłem nieco cenę więc może teraz znajdzie się nabywca:) Motocykl pedantycznie serwisowany i usprawniony pod kątem jak najlepszego komfortu jazdy i bezpieczeństwa. Jestem jego pierwszym i jedynym

właścicielem oraz użytkownikiem; Motocykl został nabyty w Polskim salonie. Nigdy nie miał ślizgu, dzwonu itp. 
Wszystkie modyfikacje oraz usprawnienia wykonane zostały profesjonalnie, a zastosowane podzespoły w momencie ich montażu były najlepszymi dostępnymi na rynku.
Motocykl garażowany, używany turystycznie, nigdy nie wyjechał na zimnym silniku, zawsze lub prawie zawsze tankowany paliwem 98 oct i lepszymi. Silnik nie jest "zamulony"; Nigdy nie jeżdziłem 50km/h na 6 biegu - choć to oczywiście jest możliwe, ale też nigdy nie katowałem go "do odcinki" itp. O szczegółach technicznych nie ma co pisać, gdyż potencjalny nabywca doskonale wie czym jest hayabusa :)


Poniżej kilka informacji dot. wymian i zastosowanych akcesoriów.

 

Olej (motul 300V) wymieniałem co 5-5,5 tys.km (serwisówka mówi o 6 tys.) oczywiście razem z filtrem. Przy każdej takiej wymianie czyściłem i olejowałem filtr powietrza K&N'a. Przed sprzedażą oleju nie wymieniam, gdyż i tak po zakupie pierwszą rzeczą którą się robi to wymiana.
Najczęściej przy wymianie oleju, wymieniałem też świece (irydowe denso lub NGK).

 

Podzespoły i producenci:

 

- Pompa hamulcowa + klamka – Brembo 19RCS;
- Pompa sprzęgłowa + klamka – Brembo 19RCS;
- Zaciski hamulcowe - Brembo M4 Monobloc (oryginały posiadam);
- Amortyzator skrętu + uchwyt nad górną półką – gazowo-olejowy Bitubo (oryginał posiadam);
- Przewody w oplocie (przód, tył, sprzęgło) – HEL Performance;

- Power Commander IIIUSB – DynoJet;
- Ignition Module – DynoJet;
- Quick shiffter – DynoJet;
- SpeedoHealer – HealTech Performance;
- TRE – HealTech;
  Celem zastosowanej elektroniki nie był wzrost mocy a poprawa komfortu jazdy.
  Oczywiście "majsterkowicze" teraz mogą się wykazać :)

- Lusterka + adaptery – Rizoma;
- Gripy – Rizoma;
- ProGuard System – Rizoma;
- Zbiorniczek płynu hamulcowego + uchwyt – Rizoma;
- Zbiorniczek płynu sprzęgłowego + uchwyt – Rizoma;
- Korek wlewu oleju – Rizoma;
- Podświetlenie tablicy rejestracyjnej – Rizoma;
- Rolki wahacza – Rizoma;

- Sety podnóżków – Gilles Tooling;
- Podnóżki pasażera – Gilles Tooling + hydrografika;
- Tłumiki – Yoshimura R-77 Dual Carbon + hydrografika;
- Tylny błotnik carbon (look) – PUIG;

- Protektory osi (przód) - WometTech;
- Protektory wahacza - LSL;
- Protektor alternatora - R&G;
- CrashPady + mocowania - LSL;

- Ksenon 6000K (tylko światła mijania);
- Żarówki postojowe LED + srebrne żarówki kierunkowskazów;
- Tylna lampa LED;
- Szyba – PUIG racing;
- Filtr Oleju – K&N;
- Filtr powietrza – K&N;
- Uchwyt pasażera – DuoDrive;
- Żelowa kanapa – Suzuki;
- Zmodyfikowany garb pod tylny uchwyt;
- Wspornik tablicy rejestracyjnej (skrócony + hydrografika);
- Alarm – Legos3.

  Plus jakieś tam ozdobne, kolorowe śrubki, naklejki ochronne itp. pierdoły :)

 

Ok. 7 tys. km temu wymieniłem:

- Łożyska w kołach, główce ramy i wahaczu;
- Akumulator - YUASA;
- Tarcze sprzęgłowe, przekładki i sprężyny - LUCAS;
- Łańcuszek rozrządu - DID (był jak się okazało w 1/3 żywota, ale gdy juz były robione regulacje... :) plus 4 uszczelki pod  pokrywami;
- klocki EBC HH Gold;
- Napęd DID - najmocniejszy jaki jest oraz zębatki Sunstar + nowe gumy zabieraka i ślizg łańcucha (oryginały Suzuki);
- Płyn chłodzący.

Wtedy też miała miejsce regulacja zaworów (wszystko w normie, ale chciałem stan fabryczny więc dokupiłem 3 płytki),
oraz synchro przepustnic (bez potrzeby korekty ale sprawdzone).

Opony wystarczą jeszcze na jeden sezon, podobnie napęd.

 

Przebieg ok. 60 tys. km czyli standardowy dla moto z tego rocznika. Licznika nie "korygowałem", nie wymieniałem razem z całym przodem itp. Zdaję sobie sprawę z tego, że to przebieg odbiegający nieco od obowiązującego na portalach aukcyjnych... no, ale jest rzeczywisty!:)

 

I na koniec.
Oczywiście istnieje możliwość sprawdzenia motocykla w dowolnym serwisie lub na miejscu. Zapraszam pojedynczo lub grupowo, ze szwagrami i innymi fachmanami :)
Motocykl sprzedaję bez wad ukrytych. Kilka uchybień posiada o czym poinformuję w rozmowie telefonicznej, podczas oględzin lub dostarczę fotki.
Jazdy próbne, testowe itp., tylko i wyłącznie po wpłaceniu depozytu o wartości licytowanego motocykla.
Wykluczam możliwość karnięcia się sprzętem aby zamknąć szafę, choć jest to możliwe w każdej chwili:).
W razie pytań czy wątpliwości, proszę o kontakt telefoniczny - jeśli nie odbiorę, postaram się oddzwonić: 604 [zasłonięte] 46 88
Warto też odwiedzić jedyne polskie forum miłośników hayabusy i tam sporo info o moim sprzęcie można znaleźć - lub popytać tamtejszych lokalesów :)