Witajcie,
Z racji przesiadki na sprzęt nieco bardziej turystyczny, pod młotek idzie moja perełka. Motocykl pedantycznie serwisowany i usprawniony pod kątem jak najlepszego komfortu jazdy i bezpieczeństwa. Jestem jego pierwszym i jedynym
właścicielem oraz użytkownikiem; Motocykl został nabyty w Polskim salonie. Nigdy nie miał ślizgu, dzwonu itp. Wszystkie modyfikacje oraz usprawnienia wykonane zostały profesjonalnie, a zastosowane podzespoły w momencie ich montażu były najlepszymi dostępnymi na rynku. Motocykl garażowany, używany turystycznie, nigdy nie wyjechał na zimnym silniku, zawsze tankowany paliwem 98 oct i lepszymi. Silnik nie jest "zamulony"; Nigdy nie jeżdziłem 50km/h na 6 biegu - choć to oczywiście jest możliwe, ale też
nigdy nie katowałem go "do odcinki" itp. O szczegółach technicznych nie ma co pisać, gdyż potencjalny nabywca doskonale wie czym jest hayabusa :)
Poniżej kilka informacji dot. wymian i zastosowanych akcesoriów.
Olej (motul 300V) wymieniałem co 5-5,5 tys.km (serwisówka mówi o 6 tys.) oczywiście razem z filtrem. Przy każdej takiej wymianie czyściłem i olejowałem filtr powietrza K&N'a. Najczęściej przy wymianie oleju, wymieniałem też świece (irydowe denso lub NGK).
Podzespoły i producenci:
- Pompa hamulcowa + klamka – Brembo 19RCS; - Pompa sprzęgłowa + klamka – Brembo 19RCS; - Zaciski hamulcowe - Brembo M4 Monobloc (oryginały posiadam); - Amortyzator skrętu + uchwyt nad górną półką – gazowo-olejowy Bitubo (oryginał posiadam); - Przewody w oplocie (przód, tył, sprzęgło) – HEL Performance;
Dla chętnych mam również w cenie /grubość bliska minimum/: Tarcze hamulcowe (przód) – Brembo Racing T-Drive (bardzo głośne ale skuteczne) lub nacinane Galfery;
- Power Commander IIIUSB – DynoJet; - Ignition Module – DynoJet; - Quick shiffter – DynoJet; - SpeedoHealer – HealTech Performance; - TRE – HealTech; Celem zastosowanej elektroniki nie był wzrost mocy a poprawa komfortu jazdy. Oczywiście, "maisterkowicze" teraz mogą się wykazać :)
- Lusterka + adaptery – Rizoma (oryginały posiadam); - Gripy – Rizoma (oryginały posiadam); - ProGuard System – Rizoma; - Zbiorniczek płynu hamulcowego + uchwyt – Rizoma; - Zbiorniczek płynu sprzęgłowego + uchwyt – Rizoma; - Korek wlewu oleju – Rizoma; - Podświetlenie tablicy rejestracyjnej – Rizoma; - Rolki wahacza – Rizoma;
- Sety podnóżków – Gilles Tooling; - Podnóżki pasażera – Gilles Tooling + hydrografika; - Tłumiki – Yoshimura R-77 Dual Carbon + hydrografika i oplot ThermoTec /obecny jest do wymiany, ale w cenie sprzęta ujęty jest nowy zestaw o długości 30m - wystarczy/ (oryginalne tłumiki posiadam); - Tylny błotnik carbon (look) – PUIG;
- Protektory osi (przód) - WometTech; - Protektory wahacza - LSL; - Protektor alternatora - R&G; - CrashPady + mocowania - LSL;
- Ksenon 6000K (tylko światła mijania); - Żarówki postojowe LED + srebrne żarówki kierunkowskazów; - Tylna lampa LED (oryginał posiadam); - Szyba – PUIG racing (oryginał posiadam); - Filtr Oleju – K&N; - Filtr powietrza – K&N; - Uchwyt pasażera – DuoDrive; - Żelowa kanapa – Suzuki; - Zmodyfikowany garb pod płetwę; - Wspornik tablicy rejestracyjnej (skrócony + hydrografika); - Alarm – Legos3.
Plus jakieś tam ozdobne, kolorowe śrubki, naklejki ochronne itp. pierdoły :)
Ok. 7 tys. km temu wymieniłem:
- Łożyska w kołach, główce ramy i wahaczu; - Akumulator - YUASA; - Tarcze sprzęgłowe, przekładki i sprężyny - LUCAS; - Łańcuszek rozrządu - DID (był jak się okazało w 1/3 żywota, ale gdy juz były robione regulacje... :) plus 4 uszczelki pod pokrywami; - klocki EBC HH Gold; - Napęd DID - najmocniejszy jaki jest oraz zębatki Sunstar + nowe gumy zabieraka i ślizg łańcucha (oryginały Suzuki); - Płyn chłodzący.
Wtedy też miała miejsce regulacja zaworów (wszystko w normie, ale chciałem stan fabryczny więc dokupiłem 3 płytki), oraz synchro przepustnic (bez potrzeby korekty).
Opony wystarczą jeszcze na jeden sezon.
Proponowana cena obejmuje również kufry GIVI - centralny Maxia, boczne V35 - ze stelażami. Stelaż pod kufry boczne wykonany ręcznie z racji końcówek Yoshi - kufry leżą zdecydowanie lepiej niż w wersji fabrycznej. Do zestawu należy też navi Garmin ZUMO 550 z tysiącem dodatków oraz antywibracyjny uchwyt Touratech i olejarka łańcucha Scottoiler (zdemontowana). Osoby poszukujące wersji najbardziej zbliżonej do fabrycznej informuję, że oryginalne
podzespoły, które zdemontowałem są wliczone w cenę oferowanego motocykla i nie mają wpływu na wartość końcową... Jestem miłośnikiem jazdy i perfekcyjnego stanu technicznego motocykla, natomiast nieco mniejszą uwagę przykładałem do lakieru, więc wymagana byłaby przedsezonowa kosmetyka:)
Przebieg ok. 60 tys. km czyli standardowy dla moto z tego rocznika. Licznika nie podkręcałem, nie wymieniałem razem z całym przodem itp.:)
I na koniec. Oczywiście istnieje możliwość sprawdzenia motocykla w dowolnym serwisie lub na miejscu. Zapraszam pojedynczo lub grupowo, ze szwagrami i innymi fachmanami :) Motocykl sprzedaję bez wad ukrytych. Kilka uchybień posiada o czym poinformuję w rozmowie telefonicznej, podczas oględzin lub dostarczę fotki. Jazdy próbne, testowe itp., tylko i wyłącznie po wpłaceniu depozytu o wartości licytowanego motocykla. Wykluczam możliwość karnięcia się sprzętem aby zamknąć szafę, choć jest to możliwe w każdej chwili:). W razie pytań czy wątpliwości, proszę o kontakt telefoniczny - jeśli nie odbiorę, postaram się oddzwonić: 604 [zasłonięte] 46 88 Warto też odwiedzić jedyne polskie forum miłośników hayabusy i tam sporo info o moim sprzęcie można znaleźć - lub popytać tamtejszych lokalesów :). Podana cena jest oczywiście ceną wyjściową.
|