Suzuki GSX1100G 1993
Do sprzedania mam nudny motocykl. Jest tak nudny, że od 9 lat (od kiedy go kupiłem) nic się nie zepsuło. Wymieniałem tylko olej, lałem benzynę (oczywiście poza przeglądami i wymiana części eksploatacyjnych). Więc jeśli nie chcesz żadnych przygód, to jest dobry wybór.
Suzuki GSX-1100G jest dużym, ciężkim i silnym motocyklem sportowo - turystycznym, raczej dla rosłego i silnego kierowcy. Stalowa rama bez problemu wytrzymuje prawie pół tony dopuszczalnej masy, przednie zawieszenie jest wysunięte do przodu pod niemal czoperowym kątem, siedzenie jest długie i wygodnie, nie wymusza jednej pozycji kierowcy. Fabryka wyposażyła go w chłodzony olejem silnik rodem z gsxr-a, ale z tą różnicą, że napęd przenoszony jest wałem kardana. Daje to niespotykany komfort użytkowania, jest to rozwiązanie czyste, kompletnie bezobsługowe i wybitnie trwałe. Dość powiedzieć, że przez 9 lat tylko wymieniałem w dyfrze olej, nic więcej.
Historia:
Kupiłem w 2005 roku, był niekompletny. Uzupełniłem brakujące części (lampa, zegary, moduł CDI, lika innych drobiazgów) Od tego czasu używam go do sporadycznych wyjazdów, głównie w dłuższe trasy, w sumie ok 13.000 km. Co rok wymieniam olej. w 2008 roku założyłem nowy tylny amortyzator. 2010 roku wymieniłem tarczce hamulcowe (wszystkie 3), tarcze sprzęgła, zmieniłem kolor na srebrny zmieniłem pokrycie kanapy, zmieniłem tylną oponę na Metzeler Lasertec), w 2013 nowy akumulator, w 2014 wymieniłem przednią oponę na nową (michelin pilot road 3), uszczelniacze przedniego zawieszenia, linke ssania.
Od seryjnego wykonania motocykl różni się:
Gaźnikami - założyłem 40mm Mikuni z GSX-R zamiast oryginalnych 36
Amortyzatorem tylnym White Power - ostatnio WP (z regulacja tłumienia i odbicia, działa jak nowy)
Śrubami - większość jest ze stali nierdzewnej.
Aluminiową kierownicą
Przewodami hamulcowymi i sprzęgłowym - są w stalowym oplocie.
Prędkość z którą wygodnie się podróżuje to 150-160/h, to jest naked z małą owiewką, więc dmucha. Pali między 7 a 9 litrów. Pojemność zbiornika paliwa ok 22 l.
Dla czego mój motocykl jest droższy i lepszy niż inne?
1. Gwarantuje że wszędzie dojedzie, nigdy nie zawiódł.
2. Mam go 9 lat, jestem drugim właścicielem więc wiem co sprzedaję
3. Dbałem o niego i relatywnie bardzo mało jeździłem
4. Nie trzeba do niego nic dokładać
5. Nie ma żadnej miny w silniku. Rama jest idealnie prosta, lagi też, dobrze prowadzi się bez trzymania.
6. Nie ma żadnych wycieków oleju, roszeń i innych nieprzyjemnych przypadłości.
Na życzenie więcej zdjęć, mogę również zrobić film z uruchamiania na zimno i pracy silnika. Cena do drobnej negocjacji, po oględzinach.
W zestawie boczne kufry Krauzer wraz z oryginalnymi mocowaniami, kilka części zamiennych.
Wady i uszkodzenia:
1. Kilka wgnieceń na zbiorniku od torby z magnesami (dorzucam gratis)
2. Rdza na podstawce centralnej, ale nie ma się co dziwić, to 20 lat.
3. Porysowany prawy tłumik, przewróciłem się przy zawracaniu (wiem, amatorszczyzna ;)
4. Motocykl jest naprawdę ciężki, nie polecam młodym, początkującym motocyklistom.
5. Lekko porysowany zadupek