Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuki GSX 1100 G

17-08-2014, 18:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5 500 zł     
Użytkownik LASERCOLOR
numer aukcji: 4482203576
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 1699   
Koniec: 17-08-2014 18:03:18

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1993
Przebieg (km): 45000
Pojemność silnika: > 1000ccm
Moc silnika (KM): 130
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: wał kardana
Kolor: Srebrny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Elektryczny starter, Kufry
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Suzuki GSX1100G 1993

 

Do sprzedania mam nudny motocykl. Jest tak nudny, że od 9 lat (od kiedy go kupiłem) nic się nie zepsuło. Wymieniałem tylko olej, lałem benzynę (oczywiście poza przeglądami i wymiana części eksploatacyjnych). Więc jeśli nie chcesz żadnych przygód, to jest dobry wybór.

 

Suzuki GSX-1100G jest dużym, ciężkim i silnym motocyklem sportowo - turystycznym, raczej dla rosłego i silnego kierowcy. Stalowa rama bez problemu wytrzymuje prawie pół tony dopuszczalnej masy, przednie zawieszenie jest wysunięte do przodu pod niemal czoperowym kątem, siedzenie jest długie i wygodnie, nie wymusza jednej pozycji kierowcy. Fabryka wyposażyła go w chłodzony olejem silnik rodem z gsxr-a, ale z tą różnicą, że napęd przenoszony jest wałem kardana. Daje to niespotykany komfort użytkowania, jest to rozwiązanie czyste, kompletnie bezobsługowe i wybitnie trwałe. Dość powiedzieć, że przez 9 lat tylko wymieniałem w dyfrze olej, nic więcej.

 

Historia:

Kupiłem w 2005 roku, był niekompletny. Uzupełniłem brakujące części (lampa, zegary, moduł CDI, lika innych drobiazgów) Od tego czasu używam go do sporadycznych wyjazdów, głównie w dłuższe trasy, w sumie ok 13.000 km.  Co rok wymieniam olej. w 2008 roku założyłem nowy tylny amortyzator. 2010 roku wymieniłem tarczce hamulcowe (wszystkie 3), tarcze sprzęgła, zmieniłem kolor na srebrny zmieniłem pokrycie kanapy, zmieniłem tylną oponę na Metzeler Lasertec), w 2013 nowy akumulator, w 2014 wymieniłem przednią oponę na nową (michelin pilot road 3), uszczelniacze przedniego zawieszenia, linke ssania.

 

Od seryjnego wykonania motocykl różni się:

Gaźnikami - założyłem 40mm Mikuni z GSX-R zamiast oryginalnych 36

Amortyzatorem tylnym White Power - ostatnio WP (z regulacja tłumienia i odbicia, działa jak nowy)

Śrubami - większość jest ze stali nierdzewnej.

Aluminiową kierownicą

Przewodami hamulcowymi i sprzęgłowym - są w stalowym oplocie.

 

Prędkość z którą wygodnie się podróżuje to 150-160/h, to jest naked z małą owiewką, więc dmucha. Pali między 7 a 9 litrów. Pojemność zbiornika paliwa ok 22 l.

 

Dla czego mój motocykl jest droższy i lepszy niż inne?

 

1. Gwarantuje że wszędzie dojedzie, nigdy nie zawiódł.

2. Mam go 9 lat, jestem drugim właścicielem więc wiem co sprzedaję

3. Dbałem o niego i relatywnie bardzo mało jeździłem

4. Nie trzeba do niego nic dokładać

5. Nie ma żadnej miny w silniku. Rama jest idealnie prosta, lagi też, dobrze prowadzi się bez trzymania.

6. Nie ma żadnych wycieków oleju, roszeń i innych nieprzyjemnych przypadłości.

 

Na życzenie więcej zdjęć, mogę również zrobić film z uruchamiania na zimno i pracy silnika. Cena do drobnej negocjacji, po oględzinach.

 

W zestawie boczne kufry Krauzer wraz z oryginalnymi mocowaniami, kilka części zamiennych.

 

Wady i uszkodzenia:

 

1. Kilka wgnieceń na zbiorniku od torby z magnesami (dorzucam gratis)

2. Rdza na podstawce centralnej, ale nie ma się co dziwić, to 20 lat.

3. Porysowany prawy tłumik, przewróciłem się przy zawracaniu (wiem, amatorszczyzna ;)

4. Motocykl jest naprawdę ciężki, nie polecam młodym, początkującym motocyklistom.

5. Lekko porysowany zadupek