Dzisiaj do zaoferowania mam moje "oczko w głowie" – motocykl SUZUKI GSR 600 K8.
Niestety, ale zmuszony jestem go sprzedać co czynię z wielkim bólem.
Sprzęt godny polecenia ze względu na swoje właściwości trakcyjne , dużą moc i przede wszystkim łatwość i komfort użytkowania. Świetnie się sprawdzi jako motocykl dla początkującego jaki i wprawionego jeźdźca.
Moja przygoda z nim zaczęła się w 2010 r. kiedy to poszukiwałem motocykla marzeń. Wytyczne miałem jasne – BEZWYPADKOWY, OD PIERWSZEGO WŁAŚCICIELA, SALONOWY. No i po długim okresie poszukiwań w końcu trafiłem , a że rynek używanych motocykli jest bardzo trudny wie tylko ten kto już raz chciał kupić motor. DLATEGO APELUJE DO CIEBIE POTENCJALNY NABYWCO – TO JEST NAPRAWDĘ GODNY I PEWNY SPRZĘT – DOCEŃ TO ZANIM ZADASZ MASĘ PYTAŃ NA KOŃCU TWIERDZĄC ŻE WSZYSTKO SUPER ALE DAM....... no właśnie i później padają kwoty które może i są adekwatne ale do szrotów po 5 glebach i złożonych z 3 motorów,wyeksploatowany jak po rajdzie Paryż – Dakar.
Ten motor jest wyjątkowy. Technicznie IDEALNY i Wizualnie – na zdjęciach widać – ale i tak zapraszam do obejrzenia na żywo.
Do rzeczy: jestem jego drugim właścicielem, kupiony przy przebiegu 7000 km od człowieka który przejeździł nim jeden sezon. Motor jest rocznik 2008 ale nabyty i jeżdżony od 2009. Stan jego w dniu zakupu można było określić na salonowy. Ja po dwóch sezonach dobiłem do 11 000 km i w trakcie motor zaliczył dwa przeglądy – jeden zaraz po zakupie w autoryzowanym salonie Suzuki ( duży przegląd z wymianą oleju ,filtrów oraz kompleksowa diagnostyka – do wglądu dokumenty i rachunki ) oraz drugi na koniec poprzedniego sezonu obejmujący wymianę oleju i filtrów. Dokupiłem dwie nowe opony Michelin Pilot. Tak więc można śmiało powiedzieć że sprzęt jest gotowy do jazdy i nie wymaga od przyszłego nabywcy żadnego wkładu finansowego.
Muszę tez wspomnieć o małej przygodzie podczas której motor niestety miał bliski kontakt z ziemią ale na szczęście miałem już crash pady i to właśnie na jednym z nich motor zatańczył. Sprawa może i błaha ale parę śladów pozostało tj. rysa na wahaczu tylnym, delikatny ślad na ramie oraz przetarcie na prawym deklu. Było to przy hamowaniu i wymijaniu barana który wymusił mi pierwszeństwo na krzyżówce ale na szczęście już przy małej prędkości .
Nie da się zauważyć że motocykl posiada wyposażenie akcesoryjne i to całkiem pokaźne renomowanych marek. Każdy znawca i fan wie jak są to drogie elementy i tym bardziej to doceni.
Wymienię co dorzuciłem z wyposażenia akcesoryjnego:
Wydech – Yoshimura
Owiewka – Pugi
Crash Pad – Pugi
Manetki – Rizoma
Lusterka – Rizoma
Kierownica Sport
Klamki – CNC
Filtr – K&N
Kanapa – Obszyta
Środkowy tłumik – pełen przelot
Opony - Michelin Pilot
Wszystkie te dodatki decydują o wyjątkowości tego sprzętu i wpływają znacząco na osiągi , styl i charakter. Szacunkowo śmiało można przyjąć że w akcesoriach jest ponad 5 tyś zł ! Proszę to wziąć pod uwagę !!!
Podsumowując motocykl jest w wyśmienitym stanie i gwarantuję ogromna satysfakcje nowego nabywcy .
Podana cena nie obejmuje wyposażenia akcesoryjnego !!! ( jeżeli chcesz za 3.000 zł motor będzie wyposażony tak jak na zdjęciu). Dodam że nie interesuje mnie zamiana.
Chcesz obejrzeć i kupić zapraszam.
tel. 601 [zasłonięte] 402
|