Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuki GSR 600 GSR600 ABS 2008 K8 ZAMIANA

26-08-2014, 11:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 13 500 zł     
Użytkownik l00gan
numer aukcji: 4507820625
Miejscowość Bydgoszcz
Wyświetleń: 207   
Koniec: 26-08-2014 11:09:28

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2008
Przebieg (km): 15500
Pojemność silnika: 501 - 750ccm
Moc silnika (KM): 98
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Srebrny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Elektryczny starter
Informacje dodatkowe: Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam szanownych entuzjastów dwóch kółek.

Na dzisiejszej aukcji wystawiam mojego GSR’a  600 ABS. Mam go od dwóch sezonów – sprowadziłem go dla siebie z Niemiec  i od tego czasu dzielnie mi służy.  Powodem sprzedaży, dla dociekliwych,  jest chęć  wymiany samochodu na nowszy z klimatyzacją (częste podróże), dlatego też wezmę pod rozwagę zamianę motocykla  z dopłatą z mojej strony na autko w stylu: Skoda Fabia II około 2008 i podobne.  Poza tym buduję motor typu Cafe więc będzie czym się przemieszczać.  Jeśli idzie o GSRa – silnik typowo usportowiony 600cm3, około 100km –prawdziwej mocy nabiera powyżej 10k-12k RPM, dlatego też trzeba go dość wysoko kręcić.  Nie oznacza to bynajmniej piłowania do odcięcia.  Motor  ciężki (powyżej 200kg), ale dobrze wyważony z możliwością obniżenia zawieszenia, mam 185 cm wzrostu i siedzi się wyśmienicie.  Jazda sprawia dużo frajdy. Motocykl wyposażony w system ABS, który dwukrotnie uratował mi skórę.  Zainstalowałem sobie przyciemnianą akcesoryjną owiewkę przednią – odrobinę wyższą dla poprawy komfortu jazdy powyżej 150km/h oraz crashpady Azrael. Motor ma przejechane 15500 i rośnie (stale eksploatowany jako mój środek lokomocji w drodze do pracy). Trzymam go poza sezonem w garażu, natomiast w sezonie – na strzeżonym parkingu pod plandeką. Technicznie w pełni sprawny z drobnymi wadami wyglądu. W zeszłym sezonie uśliznął mi się na oleju pod supermarketem podczas parkowania. W efekcie oprócz mojej dumy ucierpiał lekko tylny prawy kierunek, tylny prawy podnóżek pasażera oraz plastik zadupka lekko z prawej.  Kierunek ma nadpęknięte szkiełko (prawie niewidoczne). Siłę upadku obrazuje uszkodzenie crashpada  - właściwie zerowe – bo go położyłem delikatnie.  Są to pierdoły do zrobienia za grosze jak się ktoś uprze – mnie to nie przeszkadza, dlatego też motocykl uznaje za nieuszkodzony. Oczywiście motocykl na pewno leżał – o czym jak sądzę świadczy dziwny spaw na kolektorze , który szczerze mówiąc nie interesował mnie podczas zakupu – sądziłem że tak było fabrycznie. W zeszłym sezonie wymieniłem oponę z tył oraz olej z filtrem na MOTUL  5100. Łańcuch regularnie smarowany, napęd jeszcze posłuży.  Przed właścicielem w następnym sezonie wymiana przedniej opony i pewnie klocki bo zostało jakieś 30% okładziny. Proszę nie zawracać mi głowy niepoważnymi ofertami, szkoda naszego czasu – nie jestem pod murem i nie MUSZĘ za wszelką cenę go sprzedać. Kontakt pod telefonem 791[zasłonięte]796 oraz mailowy [zasłonięte]@os.pl. Cena nie podlega negocjacji - jest rozsądna jak na moto z ABS.  Przejechanie się po wyłożeniu kasy i okazaniu prawa jazdy na A – ten motocykl to nie jest zabawka. Więcej zdjęć mogę podesłać mailem.