o firmie: SUZUKI Pol-Motors Kamienna 145 50-516 Wrocław tel. 71 [zasłonięte] 99 www.pol-motors.pl
kontakt [zasłonięte]@polmotors.wroc.pl
numer konta: BPS 69 1930 [zasłonięte] 137600 0212 [zasłonięte] 896601
wysyłka: kurier - 26 zł
Pol-Motors sp. z o.o. 50-545 Wrocław, ul. Kamienna 145; NIP[zasłonięte]899-10-998; REGON 930[zasłonięte]692 Miejsce zarejestrowania: Sąd Rejonowy we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Numer rejestru KRS 000[zasłonięte]8290 Kapitał zakładowy: 1 056 100,- PLN
|
Suzuki GSR750 jest gotowy zarówno na weekendową podróż, jak i codzienną jazdę ulicami miasta. Sportowa pozycja podczas jazdy uzyskana została dzięki odpowiedniemu ustawieniu względem siebie kierownicy, podnóżków i siedziska. Skutecznie pracujące zawieszenie zostało zaprojektowane tak, aby sprawnie reagować na wszelkie nierówności drogi. Źródłem napędu GSR750 jest lekki i zwarty silnik pochodzący z modelu GSX-R750. To chłodzona cieczą, czterosuwowa jednostka napędowa z mechanizmem rozrządu typu DOHC i czterema zaworami na cylinder. Charakterystyka momentu obrotowego jest liniowa w całym zakresie prędkości obrotowej silnika. Silnik współpracuje z sześciostopniową skrzynią biegów o krótkich przełożeniach. Rama GSR750 jest połączeniem ramy belkowej typowej dla motocykli typu streetbike i dwubelkowej ramy motocykla sportowego. Zapewnia doskonałą sztywność motocykla i skuteczne tłumienie drgań w czasie jazdy. Rozstaw kół oraz wyprzedzenie widelca również przyczyniają się do poprawy komfortu jazdy. Zwężenie ramy w środkowej części pojazdu ułatwia motocykliście podparcie się po zatrzymaniu motocykla. GSR750 jest wyposażony w bardzo lekkie, trójramienne obręcze kół ze stopu aluminium. Z przodu znajdują się dwie tarcze hamulcowe Z tyłu zastosowano pojedynczą tarczę hamulcową. Motocykl posiada również system ABS najnowszej generacji. Suzuki GSR750 to doskonały przykład wyrafinowanego wzornictwa. Ostre linie dynamicznie wznoszą się ku górze, począwszy już od mocno zarysowanego kształtu przedniego błotnika. W futurystycznej obudowie lampy przedniej umieszczono nowoczesny zestaw wskaźników. Odwrócony widelec przedni to rozwiązanie przeniesione ze świata motocykli wyścigowych. Lekkie, otwarte boczne osłony chłodnicy oraz agresywne osłony części przedniej dodają temu motocyklowi jeszcze więcej charakteru. Zarówno silnik jak i układ wydechowy zakończony tłumikiem o trójkątnym przekroju, wyposażonym w osłony termiczne wykonane ze szczotkowanej stali nierdzewnej są doskonale widoczne. Zbiornik paliwa ma nowoczesny kształt i pojemność 17,5 litra z kontrastującymi, wzorzystymi osłonami bocznymi chłodnicy.
WYPRZEDAŻ ROCZNIKA!! NIE PRZEGAP!!! OSTATNIA SZTUKA!!
» Dane Techniczne Typ silnika 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC Pojemność skokowa 749 cm3 Średnica x skok tłoka 72,0 mm x 16,0 mm Stopień sprężania 12,3:1 Moc maksymalna 106 KM przy 10000 obr/min Moment obrotowy 80 Nm przy 9000 obr/min Układ zasilania wtrysk paliwa Rozrusznik elektryczny Skrzynia biegów 6-stopniowa Długość całkowita 2115 mm Szerokość całkowita 785 mm Wysokość całkowita 1060 mm Rozstaw osi 1450 mm Wysokość siedzenia 815 mm Masa własna 213 kg Zawieszenie przód Widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe. Zawieszenie tył Wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe. Hamulce przód / tył podwójny tarczowy / tarczowy Opony Przód: 120/70 ZR17 M/C 58W Tył: 180/55 ZR17 M/C 73W Zużycie paliwa (dane wg. standardu WMTC) 4,7 l / 100 km Zbiornik paliwa 17,5 L
Przed kupnem skontaktuj się z Nami i sprawdź dostępność!
77 [zasłonięte] 99 lub [zasłonięte]@polmotors.wroc.pl
Sprawdź inne nasze aukcje, odwiedź nas i już dziś przygotuj się do nadchodzącego sezonu!
Posiadamy w naszej ofercie wiele akcesoriów i części motocyklowych
w bardzo atrakcyjnych cenach.
Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia aukcji.
|