Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuki GSF-750R Bandit Cafe Racer Streetfighter

29-01-2014, 17:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 000 zł     
Użytkownik dziawer
numer aukcji: 3887213855
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 937   
Koniec: 29-01-2014 16:19:14

Dodatkowe informacje:
Przebieg (km): 16000
Pojemność silnika: 501 - 750ccm
Moc silnika (KM): 116
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedaję motocykl Suzuki GSF 750R - wiem, nie było takiego modelu, a jednak.

Motocykl został zbudowany od podstaw w zdecydowanej większości na nowych podzespołach renomowanych firm. W ramie Bandita 600 osadzono silnik z ostatniego "olejaka" GSX-R 750 z 1991 roku.

Bardziej szczegółowa historia i opis pojazdu tutaj: http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/56,124078,15[zasłonięte]894,Przypadek_wypadek__czyli_tuning_Suzuki_GSF_750R_Bandit.html

Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy bądź telefoniczny: 0-666 [zasłonięte] 409.

Pisanie, że koszt przebudowy znacznie przekroczył kwotę, za jaką wystawiony jest motocykl chyba nie ma sensu, bo nikogo to nie rozczuli.

 

Mogę zamienić motocykl na pickupa, busa (chętnie karetkę pogotowia) lubi inny pojazd który może przewieźć cztery osoby i crossówkę, tańszy, lub z moją dopłatą.

Rozważę też zamianę na Harleya-Davidsona najlepiej w wersji policyjnej.

 

Motocykl do obejrzenia w Warszawie.

 

DANE TECHNICZNE Suzuki GSF 750R

SILNIK

Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem z Suzuki GSX-R[zasłonięte]750 19

Układ: czterocylindrowy, rzędowy

Rozrząd: DOHC, cztery zawory na cylinder

Pojemność skokowa: 749 ccm

Średnica x skok tłoka: 70 x 48,7 mm

Stopień sprężania: 10,9:1

Moc maksymalna: 116 KM (84,7 kW) przy 11 000 obr/min

Moment obrotowy: 78 Nm przy 10 000 obr/min

Zasilanie: 4 gaźniki Mikuni

Smarowanie: z mokrą miską olejową

Rozruch: elektryczny

Akumulator: 12V

Zapłon: z mikroprocesorem

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Silnik-sprzęgło: koła zębate

Sprzęgło: wielotarczowe, mokre

Skrzynia biegów: sześciostopniowa

Napęd tylnego koła: łańcuch

PODWOZIE

Rama: zamknięta, stalowa Suzuki Bandit 600

Zawieszenie przednie: teleskopowe upside-down, Ø 43 mm, skok 120 mm, pełna regulacja Suzuki TL 1000S

Zawieszenie tylne: wahacz aluminiowy, skok 136 mm, pełna regulacja Suzuki GSX-R[zasłonięte]750 19

Hamulec przedni: podwójny tarczowy, 320 mm TRW, dwa zaciski sześciotłoczkowe Tokico

Hamulec tylny: tarczowy, 280 mm

Opony przód/ tył: 120/70-17 180/55-17 Dunlop Sportmax RoadsmartII

WYMIARY I MASY

Masa pojazdu gotowego do jazdy z pełnym bakiem: 240 kg

Zbiornik paliwa: 19 l

Pojemność zbiornika oleju: 3,2 l

DANE EKSPLOATACYJNE

Prędkość maksymalna: ponad 200 km/h

Zużycie paliwa: 7 l/100 km

Koszt budowy ok. 25 000 zł