Sprzedaję motocykl Suzuki GSF 750R - wiem, nie było takiego modelu, a jednak.
Motocykl został zbudowany od podstaw w zdecydowanej większości na nowych podzespołach renomowanych firm. W ramie Bandita 600 osadzono silnik z ostatniego "olejaka" GSX-R 750 z 1991 roku.
Bardziej szczegółowa historia i opis pojazdu tutaj: http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/56,124078,15[zasłonięte] 894,Przypadek_wypadek__czyli_tuning_Suzuki_GSF_750R_Bandit.html
Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy bądź telefoniczny: 0-666 [zasłonięte] 409 .
Pisanie, że koszt przebudowy znacznie przekroczył kwotę, za jaką wystawiony jest motocykl chyba nie ma sensu, bo nikogo to nie rozczuli.
Mogę zamienić motocykl na pickupa, busa (chętnie karetkę pogotowia) lubi inny pojazd który może przewieźć cztery osoby i crossówkę, tańszy, lub z moją dopłatą.
Rozważę też zamianę na Harleya-Davidsona najlepiej w wersji policyjnej.
Motocykl do obejrzenia w Warszawie.
DANE TECHNICZNE Suzuki GSF 750R
SILNIK
Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem z Suzuki GSX-R[zasłonięte] 750 19
Układ: czterocylindrowy, rzędowy
Rozrząd: DOHC, cztery zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 749 ccm
Średnica x skok tłoka: 70 x 48,7 mm
Stopień sprężania: 10,9:1
Moc maksymalna: 116 KM (84,7 kW) przy 11 000 obr/min
Moment obrotowy: 78 Nm przy 10 000 obr/min
Zasilanie: 4 gaźniki Mikuni
Smarowanie: z mokrą miską olejową
Rozruch: elektryczny
Akumulator: 12V
Zapłon: z mikroprocesorem
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik-sprzęgło: koła zębate
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów: sześciostopniowa
Napęd tylnego koła: łańcuch
PODWOZIE
Rama: zamknięta, stalowa Suzuki Bandit 600
Zawieszenie przednie: teleskopowe upside-down, Ø 43 mm, skok 120 mm, pełna regulacja Suzuki TL 1000S
Zawieszenie tylne: wahacz aluminiowy, skok 136 mm, pełna regulacja Suzuki GSX-R[zasłonięte] 750 19
Hamulec przedni: podwójny tarczowy, 320 mm TRW, dwa zaciski sześciotłoczkowe Tokico
Hamulec tylny: tarczowy, 280 mm
Opony przód/ tył: 120/70-17 180/55-17 Dunlop Sportmax RoadsmartII
WYMIARY I MASY
Masa pojazdu gotowego do jazdy z pełnym bakiem: 240 kg
Zbiornik paliwa: 19 l
Pojemność zbiornika oleju: 3,2 l
DANE EKSPLOATACYJNE
Prędkość maksymalna: ponad 200 km/h
Zużycie paliwa: 7 l/100 km
Koszt budowy ok. 25 000 zł