Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuki GSF 600 Bandit UNIKAT !

09-02-2014, 0:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 700 zł     
Użytkownik Ramzes_28
numer aukcji: 3919350653
Miejscowość Ostrówek
Wyświetleń: 319   
Koniec: 09-02-2014 00:53:44

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1996
Przebieg (km): 85000
Pojemność silnika: 501 - 750ccm
Moc silnika (KM): 78
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Czerwony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Bagażnik, Elektryczny starter, Kufry
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Suzuki GSF 600 Bandit 

 

 

Rocznik: 1996

Przebieg:  85 tys.

Cena: 6700 do negocjacji J

 

NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ NA PRZEBIEGI RZĘDU 25-30 TYS. JEST TO NIE REALNE !!!!

WIĘKSZOŚĆ MOTOCYKLISTÓW JAKICH ZNAM W SEZONIE KRĘCI OKOŁO 10 TYS. KM WIĘC MATEMATYKA JEST PROSTA ;-)

 

Motocykl od 5 lat w moich rękach, nigdy mnie przez ten czas nie zawiódł, Serwis robiony regularnie według zaleceń producenta. Bandziorek wyposażony jest w zestaw 3 kufrów. Boczne kuferki firmy Moto-Detail z mocowaniem na płycie SHAD o pojemności 42 litrów każdy. Kufer centralny marki GIVI mocowany na płycie monolock również o pojemności 42 litrów. Motocykl posiada super wygodne, poszerzane siedzenie robione pod zamówienie, oryginalną rzadko spotykaną  owiewkę firmy Five Stars z reflektorem soczewkowym i przyciemnianą szybą, gniazdo zapalniczki wkomponowane ładnie w wypełnienie plastikowe przy owiewce.

 

Motocykl jeżdżony raczej na długich trasach,

 

Silnik pracuje bardzo dobrze, motocykl technicznie jak i wizualnie jest w bardzo dobrym stanie, oczywiście jak przystało na motocykl kilkunasto letni posiada normalne ślady użytkowania.

Przez ostatnie 3 lata wymieniłem w nim:

 

  • Nowa Prawa laga (oryginał, stara miała już kilka wżerów i niszczyła często uszczelniacz (kwiecień 2011)
  • Tarcze przód  (kwiecień 2011)
  • Uszczelki silnika ( kwiecień 2011)
  • Nowy zbiornik paliwa (stary był już w środku trochę podrdzewiały i często brudził gaźniki, oryginał mam jak coś )
  • Ślimak zmiany biegów (oryginał) (marzec 2012)
  • Układ napędowy (łańcuch DID, zębatki sunstar) (marzec 2012)
  • Płyn hamulcowy (maj 2013)
  • Klocki hamulcowe tył (maj 2013 )
  • Nowe uszczelnienia tylnego zacisku hamulcowego (maj 2013)
  • Łożysko główki ramy )  (maj 2013)
  • Nowa poszerzana kanapa firmy Mariomoto (marzec 2012)
  • Łożyska w kołach (maj 2013)
  • Nowa Chłodnica oleju ( chłodnice wraz z wiekiem pękają na flanszy przy mocowaniu przewodów olejowych) (marzec 2012)
  • Świece i przewody zapłonowe (marzec 2012)
  • Filtr powietrza (marzec 2012)
  • Uszczelniacze i olej w lagach (maj 2013 )
  • Nowe chromowane lusterka (marzec 2012)
  • Wszystkie nowe śruby w gaźniku (maj 2013)
  • Linka gazu (maj 2013)
  • Linka sprzęgła (maj 2013 )
  • Linka licznika (sierpień 2013)
  • Linka ssania (maj 2013 )
  • Nowy akumulator (zakup maj 2013)
  • Nowa opona tył (zakup maj 2013 )
  • Czyszczenie i regulacja gaźników (maj 2013)

 

 

Niektóre części wymieniłem zapobiegawczo, ponieważ często latam w dalsze trasy i nie chciałem żadnych niespodzianek J

 

 

Do Zrobienia jest:

 

·        Olej + filtr oleju

·        Przednia opona (bieżnik jest jeszcze dobry ale opona ma lekkie bicie)

·        Za jakieś 2 tys km trzeba będzie zrobić regulację zaworów.

 

 

 

Poniżej galeria z fotkami, w razie pytań jestem do dyspozycji pod numerem telefonu 695-[zasłonięte]-005