Zalety motocykla:
- niski koszt części eksploatacyjnych, tj. napęd, silnik, opony, felgi, zawieszenie, rama (oryginalne z GS 500),
- niski koszt opłat rocznych motocykla,
- prosty i niezawodny silnik dwucylindrowy z gaźnikiem,
- niskie spalanie,
- nie ingerowałem w silnik,
- rama prosta, nic nie ściąga motocykla na boki,
- pełna dokumentacja,
- jedyny taki w Polsce, perełka w śród GS-ów,
- aktualne OC i przegląd.
W motocyklu wymieniono:
- chlapacz pod zadupek z blachy nierdzewnej,
- zadupek wraz z siedziskami,
- tylnia i przednia lampa z owiewkami,
- złote manetki,
- kierunkowskazy LED-owe 4 szt.
- lusterka,
- złote klamki,
- ogon od Hondy CBR 1000 pod rejestrację,
- designerskie logo Suzuki 3D w chromie,
- podnóżki aluminiowe,
- na zlecenie wykonano uchwyt pod tłumik wyciętym strumieniem wody napisem GS 500,
- tarcze zegarów wykonano na zamówienie z napisem SUZUKI GS 500,
- TANKPAD,
- tłumik Nexxusa (wart w UK ponad 300 funtów).
Dodatkowo:
- wlew, przedni błotnik, ramka pod zegarami w Carbonie 3D,
- polakierowano bak i zadupek w kolorze biała perła,
- rama polakierowana w kolorze czarny mat,
- pozostałe części poddano renowacji.
Wymieniłem w 2013 r:
- świece,
- olej,
-filtr powietrza i oleju,
- akumulator,
- układ napędowy (łańcuch i zębatki) – jak nowe.
- płyn hamulcowy.
Na motocykl wsiadasz i jedziesz. Nie trzeba inwestować!
Motocykl będzie można oglądać po 30.04.2014 r, gdyż będę na miejscu. Wszelkie pytania proszę kierować telefonicznie pod numer: 509 553 411. Nie odpowiadam na maile i smsy. Jeśli nie będę mógł odebrać na pewno oddzwonię.
|