W trakcie eksploatacji wymieniłem następujące elementy
- Uszczelniacze Lag – oraz olej w lagach na 15w – lekkie zwiększenie sztywności / stabilności przody - Przedni przewód hamulcowy w stalowym oplocie – Goodrige - Nowe maxxis promaxx zakupione w 2011 (dot jest z końca 2010) – są w świetnym stanie (jeden pełny sezon) - Zestaw napędowy DiD-XM (na zapince)
Motocykl na bieżąco miał wymieniany olej (co sezon na motul 5700) wraz z filtrami, klocki oraz wykonywaną regulacje luzów zaworowych, synchronizacją
Motocykl oczywiście nie jest nowy, cały czas jeździ po Krakowie (głównie dojazdy do pracy) – w chwili obecnej należy wymienić tarcze przednią, klocki oraz wyregulować ponownie gaźniki (były zablokowane na tzw 'grzybkach')
Ma ślady położenia na prawą stronę aczkolwiek nie wielkie (parkingowa wywrotka za mojej kadencji)
- Za dopłatą dodam komplet płytek zaworowe dla tego modelu – używałem ich do regulacji - Posiadam również cały 2-gi zdekompletowany silnik do GS500 oraz masę innych części z mojego pierwszego GS-a, w tym tarczę hamulcową, całą elektrykę, śrubki i inne elementy (obecnie sprzedawany jest 2gą 500-tką którą jeżdżę)
Do obejrzenia w Krakowie tel- 796[zasłonięte]234 z tym że zastrzegam cena nie podlega negocjacji, sprzedaje tylko z względu na chęć kupienia SV650 – jeżeli nie sprzedam będę cały czas jeździć na GS
Poniżej link do krótkiego filmiku na YT youtube.com/watch?v=a-H_Isok3tk&feature=plcp
Oraz raportu spalania (2011/2012 głównie miasto Kraków + parę tras)
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ApTIpLlPI0IvdGdiTkd4V1ZCejlGd0MyazBTcTFjb3c
Więcej zdjęć na mojej galerii picassa – bardziej rozgarnięci allegrowicze znajdą bez problemu – jest tam również pierwszy gs którym jeździłem (niestety został rozbity)
|