SUZUKI DR 800S
Zdjęcia dostępne >>> TUTAJ <<<
Motocykl z roku 1991. Jestem jego posiadaczem od 3 lat.
Aktualnie na liczniku ma 35 000.
W tym czasie nie jeździłem daleko. Głównie jazda do pracy i dookoła komina. Łącznie pewnie zrobiłem około 5 tysi maks w tym czasie. Piszę pewnie bo uszkodzony jest ślimak prędkościomierza (zapasowa linka czeka).
Także biorąc pod uwagę wiek motocykla, oraz powyższe nie będę zalewał, że znam jego przebieg: nie znam.
Motocykl sprawny, olej (co bardzo ważne w tym motocyklu) sprawdzany regularnie.
Lista rzeczy, które w tym czasie robiłem w motocyklu:
- wymiana sprzęgła w zeszłym sezonie (padło)
- w zeszłym sezonie kupione nowe opony Mitas E07
- 2 sezony temu kupiłem nowy akumulator (motocykl pali bez najmniejszego problemu)
- w tym sezonie wymieniłem napęd (DID)
- w zeszłym sezonie wymiana łożyska główki ramy
- w tym sezonie czyszczenie i regulacja gaźników
- 2 sezony temu wymieniony filtr powietrza
- wymiany oleju zgodnie z zaleceniami producenta
- 2 sezony temu zrobiona nowa tapicerka kanapy (Werson)
- 2 sezony temu wymienione klocki
- zeszły sezon: wymienione świece
Modyfikacje/inne
- stalowy oplot z przodu
- kufer Givi z płytą (widoczny na zdjęciach).
- zamontowana stopka centralna
- tłumiki musiałem samodzielnie zmodyfikować: poprzedni właściciel je wydłubał do zera i motocykl pracował delikatnie mówiąc głośno. Zostały zaspawane i motocykl pracuje normalnie.
Do zrobienia:
Sugeruję regenerację tylnej zawiechy. Motocykl jest w ciągłym bezproblemowym użytku, ale kolejną rzeczą którą miałem zrobić to właśnie zawias (regeneracja około 400 PLN). Choć nie jest to rzecz na już.
W tym sezonie przydałoby się przy wymianie oleju wyregulować naciąg łańcuszków balansujących.
W razie pytań proszę dzwonić: 607 [zasłonięte] 408
Motocykl do obejrzenia w Otwocku.
AKTUALIZACJA! Dzisiaj miałem szlifa: potłuczone lusterko, kierunek, ułamana klamka hamulca + nowe rysy więc albo cena do negocjacji albo trzeba zaczekać aż ponaprawiam. Wróciłem na kołach.