Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuki DR650RSE

03-02-2014, 18:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 5 000 zł     
Użytkownik _Janecki_
numer aukcji: 3904086551
Miejscowość Mogilno
Wyświetleń: 1057   
Koniec: 03-02-2014 18:41:23

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1993
Przebieg (km): 50355
Pojemność silnika: 501 - 750ccm
Moc silnika (KM): 46
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Bagażnik, Elektryczny starter, Kufry
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

 

Opis jest rzetelny, bez żadnego upiększania.

Sprzedam lub zamienię na samochód Honda CRV oczywiście z moją dopłatą.

Motorek mam 1,5 roku i zrobiłem nim ok 3000km. OC do lipca 2015, a przegląd do 4.01.2015.

Jest to wersja z rozrusznikiem, który bardzo ułatwia życie, przekopnięcie 650tki na jednym tłoku nie należy do przyjemności, a nawet jest niebezpieczne.

Motorek ma fajne przyspieszenie zwłaszcza, że mam 70kg, ale dla mnie za ciężki do manewrowania na polnych drogach.

2 razy położyłem motocykl na polnej drodze z koleinami przy zawracaniu czyli prędkość 0km/h (wysoki środek ciężkości wygrał z moimi cieńkimi girkami :)

Za pierwszym razem nic się nie stało, a za drugim popękał jeden z plastikowych kierunkowskazów tylnych, dlatego kupiłem takie chińskie mniejsze wersje i teraz są bezpieczne, bo nie wystają za kufer tak jak oryginalne.

 

 

Plusy:

- akumulator kupiony w kwietniu 2012

- w 2011r w serwisie wymienione "kółko rozrusznika"

- nowa tylna opona Kings Tire z przebiegiem ok 300km (fajny kształt, ładnie gryzie glebę, ale dość twarda i na mokrym trzeba uważać)

- zgrabne schowane w obrysie kierunki

- poprzednik naprawdę ładnie obszył skórą siedzenie

- poprzednik wymieniał zębatki i łańcuch

- żadnych luzów i wycieków w zawieszeniu i główce ramy 

- motorek zalany półsyntetykiem Mobil1 (wymieniony w dniu przeglądu razem z filtrem oczywiście)

 

Minusy:

- kończy się sprzęgło (przy pełnym otwarciu manetki na 3, 4 i 5 biegu chyba też potrafi ślizgnąć. W sprzęgle jest specjalny pierścień powodujący ślizganie się sprzęgła przy osiągnięciu przez tarczki odpowiedniej grubości i można go wyciągnąć i dojeździć sprzęgło do końca - bo ponoć z czasem ten system zbyt szybko rozłącza jeszcze dobre tarczki. Miałem to zrobić, ale może nowy kupiec nie wyznaje takich metod i woli wymienić sprzęgło na nowe, więc zostawiam to w jego gestii)

- przy jeździe na obrotach poniżej 3000obr/min bez obciążenia (tzn na niskim biegu np przy 40km/h) motorek delikatnie poszarpuje (na 5tce poszarpywania nie ma bo jest obciążenie), ponoć tak bywa w singlach z dużą kompresją, ale chciałem z tym powalczyć czyszcząc gaźnik i wymieniając przewód i świecę bo nie wiem jaki jest ich przebieg, ale z powodu sprzedaży sobie to odpuszczam.

- przednia opona od triala, czyli kwadrat zamiast grzybka i niski bieżnik, więc nie ma szału na piachu i w zakrętach

- coś jest nie tak z przednim mocowaniem siedzenia, bo ma minimalny luz na boki

- kufer jest podniszczony, a zamknięcie naprawione blaszkami nie wygląda za szałowo ale działa i woda do środka się nie dostaje

- owiewki mają trochę rysek o okolicach naklejek

- z błotnika częściowo zszedł lakier

- plastik tylnej lampy wygląda jakby komuś wylał się rozpuszczalnik

- delikatnie poci się karter pod cylindrem po lewej stronie

 

 

Przed zalicytowaniem proszę przyjechać na oględziny.

W razie pytań 609 [zasłonięte] 991 Michał.