Witam
Opis jest rzetelny, bez żadnego upiększania.
Sprzedam lub zamienię na samochód Honda CRV oczywiście z moją dopłatą.
Motorek mam 1,5 roku i zrobiłem nim ok 3000km. OC do lipca 2015, a przegląd do 4.01.2015.
Jest to wersja z rozrusznikiem, który bardzo ułatwia życie, przekopnięcie 650tki na jednym tłoku nie należy do przyjemności, a nawet jest niebezpieczne.
Motorek ma fajne przyspieszenie zwłaszcza, że mam 70kg, ale dla mnie za ciężki do manewrowania na polnych drogach.
2 razy położyłem motocykl na polnej drodze z koleinami przy zawracaniu czyli prędkość 0km/h (wysoki środek ciężkości wygrał z moimi cieńkimi girkami :)
Za pierwszym razem nic się nie stało, a za drugim popękał jeden z plastikowych kierunkowskazów tylnych, dlatego kupiłem takie chińskie mniejsze wersje i teraz są bezpieczne, bo nie wystają za kufer tak jak oryginalne.
Plusy:
- akumulator kupiony w kwietniu 2012
- w 2011r w serwisie wymienione "kółko rozrusznika"
- nowa tylna opona Kings Tire z przebiegiem ok 300km (fajny kształt, ładnie gryzie glebę, ale dość twarda i na mokrym trzeba uważać)
- zgrabne schowane w obrysie kierunki
- poprzednik naprawdę ładnie obszył skórą siedzenie
- poprzednik wymieniał zębatki i łańcuch
- żadnych luzów i wycieków w zawieszeniu i główce ramy
- motorek zalany półsyntetykiem Mobil1 (wymieniony w dniu przeglądu razem z filtrem oczywiście)
Minusy:
- kończy się sprzęgło (przy pełnym otwarciu manetki na 3, 4 i 5 biegu chyba też potrafi ślizgnąć. W sprzęgle jest specjalny pierścień powodujący ślizganie się sprzęgła przy osiągnięciu przez tarczki odpowiedniej grubości i można go wyciągnąć i dojeździć sprzęgło do końca - bo ponoć z czasem ten system zbyt szybko rozłącza jeszcze dobre tarczki. Miałem to zrobić, ale może nowy kupiec nie wyznaje takich metod i woli wymienić sprzęgło na nowe, więc zostawiam to w jego gestii)
- przy jeździe na obrotach poniżej 3000obr/min bez obciążenia (tzn na niskim biegu np przy 40km/h) motorek delikatnie poszarpuje (na 5tce poszarpywania nie ma bo jest obciążenie), ponoć tak bywa w singlach z dużą kompresją, ale chciałem z tym powalczyć czyszcząc gaźnik i wymieniając przewód i świecę bo nie wiem jaki jest ich przebieg, ale z powodu sprzedaży sobie to odpuszczam.
- przednia opona od triala, czyli kwadrat zamiast grzybka i niski bieżnik, więc nie ma szału na piachu i w zakrętach
- coś jest nie tak z przednim mocowaniem siedzenia, bo ma minimalny luz na boki
- kufer jest podniszczony, a zamknięcie naprawione blaszkami nie wygląda za szałowo ale działa i woda do środka się nie dostaje
- owiewki mają trochę rysek o okolicach naklejek
- z błotnika częściowo zszedł lakier
- plastik tylnej lampy wygląda jakby komuś wylał się rozpuszczalnik
- delikatnie poci się karter pod cylindrem po lewej stronie
Przed zalicytowaniem proszę przyjechać na oględziny.
W razie pytań 609 [zasłonięte] 991 Michał.