Witam na mojej aukcji
Sprzedam motocykl Suzuki DL-650 V-Strom, 2009 r.
Sprzedam swojego DL-a 650, w kolorze niebieskim w komplecie z całym wyposażeniem jak na załączonych zdjęciach. Pierwsza rejestracja motocykla 2009 r. we Francji, do Polski sprowadzony w 2010 r., w moim posiadaniu od 2012. Przebieg na tą chwilę 15 tys. Motocykl bezwypadkowy, ale był po małej parkingówce - miał lekko przerysowane lewe plastiki na baku, handbarze i lusterku (zdjęcia w linku na końcu) ale zaraz po zakupie zostało to przeze mnie zrobione więc jest już ok. Przegląd i OC ważne do końca maja 2015 r.
Wyposażenie dodatkowe:
- tylny, centralny kufer GIVI z podświetlanym stopem - podstawa w turystyku, mieszczą się dwa duże kaski
- kufry boczne Kappa ze stelażami Givi – typowo pod turystykę, bardzo pakowne
- gmole Givi – żeby nie uszkodzić plastików jakby się znów przypadkiem moto położył na bok
- deflektor na przedniej szybie - idealna sprawa, nie telepie kaskiem i jest dużo ciszej podczas jazdy
- centralną stopkę – podstawa do obsługi łańcucha, nie wiem dlaczego nie montują tego fabrycznie
- automatyczna olejarka – super sprawa, łańcuch staje się praktycznie bezobsługowy, sam się smaruje i nie wymaga częstego czyszczenia i naciągania. Wada - trochę brudzi motocykl podczas jazdy i pokapuje z łańcucha na podłogę garażu, ale zalety dużo większe więc dla mnie super sprawa
- wyświetlacz biegu – w poprzednich motocyklach nie miałem tego problemu, ale w DL-u wiecznie szukałem 6 biegu mając już go wrzuconego, po założeniu wyświetlacza problem się skończył
- praktyczną narzędziówkę w miejscu drugiego wydechu w dużych DL-ach - fajny bajer, przydatny i wypełnia pustą przestrzeń po niechybnej amputacji jednego wydechu dokonanej przez producentów
- gniazdo zapalniczki w kierownicy - zawsze przydatne do ładowania telefonu, nawigacji, kompresora do pompowania kół, lampki zewnętrznej itp.
Polecam fajny, sprawdzony i niezjeżdżony motocykl od motocyklisty, a nie sprowadzony wczoraj "produkt handlowy" niewiadomego stanu z masą papierów do załatwienia przed pierwszą jazdą. Przed każdym sezonem był serwisowany, wymieniany olej i filtr, w tym roku trochę szerzej - wymieniłem dodatkowo świece i płyn chłodniczy, wyregulowałem przepustnice i zerknąłem do zaworów ale nawet nie wymagały korekty - to nie jest moje pierwsze moto więc serwisy robię sam:).
Nie jeździłem dużo tym motocyklem (żona, małe dzieciaki - kto ma ten rozumie), przez 3 sezony zrobiłem nim ok 12 tys. km ale nigdy nic się nie zepsuło, nie było naprawiane, nie zawiódł w trasie, nic mu nie dolega i nie ma żadnych "ukrytych niespodzianek dla przyszłego właściciela" - ogólnie moto sprawne, jeżdżące i gotowe na nowe trasy z przyszłym właścicielem. Fajny, zadbany sprzęcik i warty zainteresowania. Szkoda kasy na nowsze modele, bo mają natłuczone dużo więcej kilometrów, a mój jeździ jeszcze na fabrycznych gumach, klockach i napędzie więc naprawdę nie jest wyjeżdżony.
Link do większej ilości zdjęć stanu aktualnego: https://picasaweb.google.com/straszaq79/DLSprzedaz
Link do fotek w dniu jak ja kupowałem, ze śladami po parkingówce: https://picasaweb.google.com/straszaq79/DLKupno
PS.
- sprzedaję z poświęcenia, bo się rodzince zamarzyło większe lokum, a wiadomo, że im mniej bank zarobi na kredycie tym ja więcej później piwa wypije, także nie interesują mnie propozycje zamiany, bo póki co motocykle idą u mnie w odstawkę :)
- cena okazyjna jak na moto w tym roczniku, stanie i wyposażeniu, także naprawdę jest już co najwyżej do symbolicznej negocjacji. Motocykl wart jest swojej ceny i żal sprzedawać za tyle, ale czas na nowe wyzwania i znacznie poważniejsze zakupy także niech służy innym...być może właśnie Tobie :)
W razie chęci obejrzenia czy dodatkowych pytań - tel. 881-[zasłonięte] -616 - Marcin