Motocykl kupiony nowy w lipcu 2014 w salonie Suzuki Jaskłowski Warszawa
Na gwarancji do lipca 2017
Przegląd do lipca 2017
Assistance praktycznie na cały świat do lipca 2018
Przebieg 5700km, dotarty zgodnie z zaleceniami, jestem jedynym użytkownikiem od nowości.
Stan idealny, bezwypadkowy, nie posiada żadnych uszkodzeń, rys itp., praktycznie jest to nowy motocykl.
Motocykl kupiony za 50 tyś zł
+ dołożone wyposażenie za 12 tyś zł:
- centralna podstawka oryginalna Suzuki
|
750
|
- kufry boczne oryginalne Suzuki
|
3600
|
- kufer centr + płyta Givi
|
1250
|
- tłumik karbon Two Brothers
|
2500
|
- szyba podwójna Givi
|
400
|
- gmol swmotech
|
450
|
- płyta alu pod silnik swmotech
|
700
|
- handbary oryginalne Suzuki
|
400
|
- dodatkowe 12V pod siedzeniem
|
100
|
- podgrzewane manetki
|
300
|
- halogeny led ring
|
500
|
- tankpad
|
80
|
- alarm
|
800
|
Okazja zakupu praktycznie nowego motocykla z dołożonym pełnym wyposażeniem dodatkowym.
Wystawiam rachunek zakupu, kupujący zwolniony z opłaty skarbowej, jedynie koszt przerejestrowania 190zł.
Do obejrzenia w Warszawie, jazda próbna tylko i wyłącznie pod zastaw równowartości motocykla.
Paweł tel. 502[zasłonięte]054
Opis producenta:
Poznaj wyjątkową maszynę do turystycznych podbojów wszystkich dróg. Suzuki V-Strom 1000 ABS. Zaawansowany system kontroli trakcji Pierwszy system kontroli trakcji w motocyklu Suzuki umożliwia operowanie przepustnicą z większą pewnością w różnych sytuacjach drogowych, dzięki czemu można cieszyć się długą podróżą, zapominając o stresie i zmęczeniu. System kontroli trakcji stale monitoruje prędkości przedniego i tylnego koła, analizuje sygnały czujników położenia przepustnicy, położenia wału korbowego i wybranego biegu oraz kontroluje moc silnika poprzez sterowanie kątem wyprzedzenia zapłonu i ilością dostarczanego powietrza. System kontroli trakcji można ustawić w jednym z dwóch trybów pracy lub go wyłączyć. Tryby pracy różnią się czułością reakcji na otrzymywane sygnały. Hamulce tarczowe i system ABS Przednie tarcze współpracują z promieniowo montowanymi, czterotłoczkowymi zaciskami typu „monoblok” marki Tokico Skuteczność układu gwarantuje płynne i przewidywalne hamowanie motocykla. Całość uzupełniono systemem zapobiegającym blokowaniu kół przy hamowaniu (ABS), który monitoruje prędkość obrotową kół i odpowiednio dopasowuje maksymalną siłę hamowania do przyczepności opon do nawierzchni. W pełni regulowany, odwrócony widelec z anodowanymi na złoty kolor goleniami o średnicy 43 mm i regulowany tylny amortyzator pozwalają zapewnić świetne trzymanie się drogi i płynną, komfortową jazdę nawet z pasażerem i kompletem bagażu. Dziesięcioszprychowe, odlewane z aluminium obręcze kół łączą lekkość ze sportowym stylem. V-Strom 1000 ABS zbudowany jest na lekkiej, podwójnej ramie aluminiowej. Dane techniczne Silnik 4-suwowy, chłodzony cieczą, DOHC, widlasty (90˚) Średnica x skok tłoka 100.0mm x 66.0mm Pojemność skokowa 1037 cm3 Stopień sprężania 11.3 : 1 Moc 74kW (101 KM) / 8000 obr./min. Maksymalny moment obrotowy 103Nm / 4000 obr./min. Zasilanie Wtrysk paliwa Skrzynia biegów 6-biegowa o stałym zazębieniu Długość 2,285mm Szerokość 865mm Wysokość 1,410mm Rozstaw osi 1,555mm Prześwit 165mm Wysokość siedzenia 850mm* Masa własna 228kg Zawieszenie Przednie Odwrócony widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe Zawieszenie Tylne Sprężyna śrubowa, tłumienie olejowe Hamulce Przednie/Tylne Tarczowe, podwójne / Tarczowe Opony Przednie 110/80R19M/C 59V Tylne 150/70R17M/C 69V Zapłon Elektroniczny Poj. zbiornika paliwa 20.0L * po zastosowaniu akcesoryjnej kanapy możliwa regulacja +/- 20 mm
|