Niestety muszę sprzedać mojego V-Stroma. Jest to Motocykl z litrowym silnikiem czyli na brak mocy nikt narzekać nie powinien tym bardziej, że po modyfikacjach jest bardzo zrywny i aż chce się jeździć. Jest to model z 2005 roku czyli po liftingu dzięki czemu przede wszystkim nie ma problemu z awaryjnym koszem sprzęgła. Przebieg jest konkretny ale to nie problem dla tego silnika. Na zachodzie bez problemu można spotkać 9-10 letnie maszyny z przebiegiem 100.000 tylko u nas jakoś tak mało się użytkuje turystyczne enduro.
Motocykl jest u mnie drugi sezon i miał zostać jeszcze na długo więc cały czas w niego inwestowałem, żeby radość z jazdy była naprawdę duża. Użytkowałem go zgodnie z przeznaczeniem czyli dużo jeździłem po asfaltach i drogach szutrowych. W zeszłym roku dojechałem nim do koła podbiegunowego (Szwecja, Finlandia, Estonia, Łotwa, Litwa) cała trasa bez problemu i niespodzianek. W tym roku pojechaliśmy do Rumunii żeby przetestować trasy: Transalpina i Transfogarska. No i było warto, bez problemu przejechaliśmy (Słowacja, Rumunia, Węgry, Czechy). Poza tym wiele dalszych i krótszych wyjazdów po Polsce.
W tym roku założyłem przelotowe wydechy z carbonu, sportowy filtr K&N, odłączony został EGR a wszystko to działa idealnie bo założony został PowerComander który ma wgraną mapę zapłonu napisaną pod mój motocykl na profesjonalnej hamowni. Założony jest też nowy wzmocniony napęd DID (łańcuch, 2 zębatki). Poza tym obklejony został białą folią, niestety firma, która to robiła wykonała swoją robotę nienajlepiej i esteci będą widzieć niedoróbki. Folię można zdjąć i powrócić do oryginalnego granatowego koloru, plastiki są całe i folia nic nie miała ukrywać tylko zmienić kolor. Kanapa została na nowo obszyta i jest teraz podgrzewana, tak jak i manetki. Dodatkowo założyłem regulator przedniej szyby dzięki czemu można w 5 sekund zmienić wysokość czy pochylenie szyby. Fabrycznie żeby podnieść lub opuścić szybę trzeba było odkręcić 10 śrub. Poza tym założone są gumole, handbary i aluminiowa płyta pod silnik. Dodatków jest bardzo dużo i wymienię je poniżej żeby się za dużo nie rozpisywać.
Motocykl bez problemu odpala zarówno na zimnym i ciepłym silniku. Zalany jest olejem półsyntetycznym.W tej chwili założony jest centralny kufer aluminiowy Hepco Becker wraz z torbą wewnętrzną. Dodatkowo dokładam jeszcze 3 kufry Givi wraz ze stelażem bocznym dedykowanym do tego modelu oraz mocowanie kufra centralnego.
Motocykl ma zmienione/ dołożone:
- przewody hamulcowe w oplocie
- handbary SW-Motech
- gumole GIVI
- aluminiowa osłona silnika
- centralną stopkę
- kości podnoszące zawieszenie o ok. 6 cm
- opony Haidenau Scout K60 (tegoroczne) idealne do enduro
- nowy napęd DID (łańcuch i 2 zębatki)
- przelotowe wydechy carbonowe
- PowerComander
- świece irydowe K&N
- filtr powietrza K&N
- na nowo obszyta kanapa wraz z ogrzewaniem
- ogrzewane manetki
- regulator szyby
- stroboskopy w postojówkach
- obklejenie plastików na biało
- kierunkowskazy z żarówkami LED
- aluminiowy kufer centralny Hepco Becker Xplorer wraz z torbą wewnętrzną
- Tank Bag GIVI mocowany za pomocą pierścienia
- akcesoryjna niska szyba
Pewnie jeszcze kilka rzeczy o których zapomniałem napisać.
Dodatkowo dostaniesz:
- kufer centralny GIVI V46N wraz z mocowaniem
- 2 kufry GIVI E41 Keyless
- stelaż do kufrów bocznych
- 2 szyby (oryginalna Suzuki i wysoka turystyczna)
A teraz najważniejsze:
Motocykl ma 9 lat i wygląda jak 9 letni motocykl
Motocykl przejechał 70.000 km i wygląda jak maszyna która zrobiła 70.000 km
Jeśli jesteś estetą i szukasz ładnego motocykla do postawienia w garażu to szkoda twojego czasu.
Jeśli natomiast szukasz fajnej sprawdzonej maszyny od motocyklisty a nie handlarza do turystyki i zabawy i rozumiesz że motocykl może mieć ryski niedoskonałości wizualne to zapraszam.
Mam 190 cm wzrostu i zawieszenie ustawiłem pod siebie, jeśli jesteś niższy to można obniżyć go kośćmi
Cena jest do niewielkiej negocjacji, ale policz sobie wartość dodatków i zobaczysz że cena jest naprawdę atrakcyjna. Motocykl można obejrzeć w Skokach (trasa Poznań-Wągrowiec). Ponieważ muszę kupić nieduże auto w gazie to jest możliwość zamiany na taki samochód. W przypadku pytań proszę o kontakt 600 [zasłonięte] 115 (nie zawsze mogę odebrać ale na pewno oddzwonię) najlepiej mnie łapać popołudniu lub wieczorem.
|