Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuki DL1000 V-Storm DOINWESTOWANY

20-08-2014, 22:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19 999 zł     
Użytkownik papciu
numer aukcji: 4503242288
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 145   
Koniec: 20-08-2014 21:31:06

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2005
Przebieg (km): 70869
Pojemność silnika: 751 - 1000ccm
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Biały
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Elektryczny starter, Kufry, Podgrzewane manetki
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Niestety muszę sprzedać mojego V-Stroma. Jest to Motocykl z litrowym silnikiem czyli na brak mocy nikt narzekać nie powinien tym bardziej, że po modyfikacjach jest bardzo zrywny i aż chce się jeździć. Jest to model z 2005 roku czyli po liftingu dzięki czemu przede wszystkim nie ma problemu z awaryjnym koszem sprzęgła. Przebieg jest konkretny ale to nie problem dla tego silnika. Na zachodzie bez problemu można spotkać 9-10 letnie maszyny z przebiegiem 100.000 tylko u nas jakoś tak mało się użytkuje turystyczne enduro.

 

Motocykl jest u mnie drugi sezon i miał zostać jeszcze na długo więc cały czas w niego inwestowałem, żeby radość z jazdy była naprawdę duża. Użytkowałem go zgodnie z przeznaczeniem czyli dużo jeździłem po asfaltach i drogach szutrowych. W zeszłym roku dojechałem nim do koła podbiegunowego (Szwecja, Finlandia, Estonia, Łotwa, Litwa) cała trasa bez problemu i niespodzianek. W tym roku pojechaliśmy do Rumunii żeby przetestować trasy: Transalpina i Transfogarska. No i było warto, bez problemu przejechaliśmy (Słowacja, Rumunia, Węgry, Czechy). Poza tym wiele dalszych i krótszych wyjazdów po Polsce.

 

W tym roku założyłem przelotowe wydechy z carbonu, sportowy filtr K&N, odłączony został EGR a wszystko to działa idealnie bo założony został PowerComander który ma wgraną mapę zapłonu napisaną pod mój motocykl na profesjonalnej hamowni. Założony jest też nowy wzmocniony napęd DID (łańcuch, 2 zębatki). Poza tym obklejony został białą folią, niestety firma, która to robiła wykonała swoją robotę nienajlepiej i esteci będą widzieć niedoróbki. Folię można zdjąć i powrócić do oryginalnego granatowego koloru, plastiki są całe i folia nic nie miała ukrywać tylko zmienić kolor. Kanapa została na nowo obszyta i jest teraz podgrzewana, tak jak i manetki. Dodatkowo założyłem regulator przedniej szyby dzięki czemu można w 5 sekund zmienić wysokość czy pochylenie szyby. Fabrycznie żeby podnieść lub opuścić szybę trzeba było odkręcić 10 śrub. Poza tym założone są gumole, handbary i aluminiowa płyta pod silnik. Dodatków jest bardzo dużo i wymienię je poniżej żeby się za dużo nie rozpisywać.

 

Motocykl bez problemu odpala zarówno na zimnym i ciepłym silniku. Zalany jest olejem półsyntetycznym.W tej chwili założony jest centralny kufer aluminiowy Hepco Becker wraz z torbą wewnętrzną. Dodatkowo dokładam jeszcze 3 kufry Givi wraz ze stelażem bocznym dedykowanym do tego modelu oraz mocowanie kufra centralnego.

 

Motocykl ma zmienione/ dołożone:

- przewody hamulcowe w oplocie

- handbary SW-Motech

- gumole GIVI

- aluminiowa osłona silnika

- centralną stopkę

- kości podnoszące zawieszenie o ok. 6 cm

- opony Haidenau Scout K60 (tegoroczne) idealne do enduro

- nowy napęd DID (łańcuch i 2 zębatki)

- przelotowe wydechy carbonowe

- PowerComander

- świece irydowe K&N

- filtr powietrza K&N

- na nowo obszyta kanapa wraz z ogrzewaniem

- ogrzewane manetki

- regulator szyby

- stroboskopy w postojówkach

- obklejenie plastików na biało

- kierunkowskazy z żarówkami LED

- aluminiowy kufer centralny Hepco Becker Xplorer wraz z torbą wewnętrzną

- Tank Bag GIVI mocowany za pomocą pierścienia

- akcesoryjna niska szyba

Pewnie jeszcze kilka rzeczy o których zapomniałem napisać.

 

Dodatkowo dostaniesz:

- kufer centralny GIVI V46N wraz z mocowaniem

- 2 kufry GIVI E41 Keyless

- stelaż do kufrów bocznych

- 2 szyby (oryginalna Suzuki i wysoka turystyczna)

 

A teraz najważniejsze:

Motocykl ma 9 lat i wygląda jak 9 letni motocykl

Motocykl przejechał 70.000 km i wygląda jak maszyna która zrobiła 70.000 km

Jeśli jesteś estetą i szukasz ładnego motocykla do postawienia w garażu to szkoda twojego czasu.

Jeśli natomiast szukasz fajnej sprawdzonej maszyny od motocyklisty a nie handlarza do turystyki i zabawy i rozumiesz że motocykl może mieć ryski niedoskonałości wizualne to zapraszam.

 

Mam 190 cm wzrostu i zawieszenie ustawiłem pod siebie, jeśli jesteś niższy to można obniżyć go kośćmi

 

Cena jest do niewielkiej negocjacji, ale policz sobie wartość dodatków i zobaczysz że cena jest naprawdę atrakcyjna. Motocykl można obejrzeć w Skokach (trasa Poznań-Wągrowiec). Ponieważ muszę kupić nieduże auto w gazie to jest możliwość zamiany na taki samochód. W przypadku pytań proszę o kontakt 600 [zasłonięte] 115 (nie zawsze mogę odebrać ale na pewno oddzwonię) najlepiej mnie łapać popołudniu lub wieczorem.