Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuki Burgman 400

16-07-2012, 17:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 500 zł     
Użytkownik STALMET_2006
numer aukcji: 2458756086
Miejscowość Ostrołęka
Wyświetleń: 1339   
Koniec: 07-07-2012 18:44:17
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam
Na początku chciałbym oznajmić potencjalnym klientom iż nie trudnię się
handlem sprowadzonymi złomami, nie mam na podwórku warsztato-stodoły,
sprzedawany motocykl jest moją własnością i jest zarejestrowany na mnie,
a nie na dziadka z Niemiec.

Niestety ale allegro jest pełne nieuczciwych sprzedawców którzy oferują
motocykle powypadkowe. Szukając motocykla kierujemy się głównie okazyjną
ceną, a to jest błąd gdyż skutki zakupu tzw. okazji zazwyczaj są kosztowne

 Wystarczy 5 minut żeby usiąść i spokojnie policzyć co i za ile można kupić,
 a zatem.. Nowy Burgman model AN400 chociażby kupiony we Włoszech
kosztuje ok. 7.500 Euro ( 32.000 PLN )

Polski handlarz jest w stanie zaoferować 3 – 4 letni model za nadzwyczaj
małe pieniądze tj. nawet 8.000 – 9000 PLN  ( 1900 – 2100 Euro )

Wychodzi na to, że sprzedawca musi odkupić go od obcokrajowca za
maksymalnie 7000 – 8000 złotych żeby zarobić na czysto 1000zł może 2000zł.

Gdzie koszty transportu do Polski ? Ewentualne opłaty ?
A więc załóżmy, że transport kosztował 1000zł
( No bo przecież nie jest to mała rzecz,
a ponad 2-metrowy motocykl ważący ponad 200kg )

Zatem omawiany sprzedawca musiał odkupić go za niewygórowaną cenę.
Odliczając domniemane koszta transportu wychodzi 6000 – 7000 PLN
Przeliczając na Euro to jest jakieś 1400 – 1600 Euro.
O odpicowaniu i przygotowaniu do sezonu nawet nie wspominam bo
to generuje kolejne koszty i tak już dziwnie małego budżetu.

Zazwyczaj taki pojazd ma symboliczny przebieg w granicach
15.000km, ba czasami są poniżej 10.000km

Proszę Państwa czy za granicą mieszkają idioci ?
Kto normalny kupił by motocykl za 32.000zł tylko po to żeby za jakiś czas
sprzedać go Polskiemu ,,sprzedawcy’’ za 6000zł ?
Czysta matematyka.

Skąd się biorą takie okazje ? Nic tylko kupić i się cieszyć ale..
…ale najpierw warto zajrzeć na strony typu Gam – Mot .
Są to ogromne hale w których można kupić powypadkowe maszyny
za nieduże pieniądze, a przy zakupie kilku sztuk złomów – bo tak to się nazywa,
dostaniemy rabat nawet 50% na każdym złomie.
Tam są to motocykle od ubezpieczycieli, jedne są bardzo uszkodzone
inne trochę mniej, grunt w tym, że złom nie jeździ już po ulicy.

…tymczasem w Polsce przybywa kolejny zadowolony kupujący
który jest święcie przekonany, że ubił interes życia dopóty maszyna
odmówi mu posłuszeństwa. Wtedy już wszystko toczy się w klasycznym
stylu, pojazd trafia mechanika, a ten z kolei zaczyna uświadamiać
człowieka, że trafił na tzw. Minę. Czar pryska szybciej niż się tego spodziewał,
pozostaje tylko liczyć na szczęście w nieszczęściu. Sezon ucieka, a maszyna
stoi u mechanika czekając niekiedy nawet kilka tygodni na części
potrzebne do naprawy, a ta z kolei może nawet przekraczać wartość
motocykla. W przypadku Burgmana to wysoce prawdopodobne ponieważ
model 400 ma znaną wszystkim przypadłość w postaci konsumpcji oleju
silnikowego. Wystarczy nie skontrolować stanu i Enigine blow UP!

Tak więc tyle ode mnie jeśli chodzi o perełki i igiełki z allegro także jeśli
chcesz mnie zapytać czemu tak drogo i czy nie opuszczę 2.000zł bo na
allegro są tańsze i lepsze to oszczędź sobie i kup ten lepszy.

Odnośnie najważniejszego czyli przedmiotu sprzedaży..
Jest to oryginalny Burgman 400 z końca roku 2005 lecz model na rok 2006
K6 – od poprzednika różni się kilkoma detalami oraz posiada podkreślam
fabryczny immobiliser S.A.I.S znanym z modelu K7 – L02.
Stan wizualny jest widoczny na zdjęciach.
Z lewej strony motocykl miał przewrotkę w wyniku czego ucierpiał lakier
na przedniej czaszy i w kilku innych miejscach, owiewki nie były powtórnie
malowane lecz w miejsce rys została nałożona zaprawka w kolorze.
Owiewki są całe, nic nie było spawane, klejone etc.
Jeśli komuś bardzo by to przeszkadzało to mogę dać namiary na oryginalne
części w kolorze. Tyle jeśli chodzi o wygląd.

Silnik pracuje tak jak powinien pracować, zalecana jest wymiana paska
napędowego ponieważ jest oryginalny i już dawno wyrobił swoją normę.
Koszt paska to mniej więcej 600zł, wymiana nie jest skomplikowana.
Rozrząd jest na łańcuchu i nie ma potrzeby wymiany.

Opony są w bardzo dobrym stanie.
Olej i płyn hamulcowy wymieniony przed sezonem.
Wymieniona tylna tarcza + klocki (oryginały)
Stare części dorzucam do motocykla.

O specyfikacji technicznej pisał nie będę ponieważ każdy zainteresowany
wie co potrzebuje i na pewno ją zna jednak w razie czego proszę pytać.
Jednym słowem motocykl dla dorosłych użytkowników.

Wyrażam zgodę na test w dowolnej stacji diagnostycznej na koszt osoby
zainteresowanej oraz jazdę testową o ile zainteresowany posiada stosowne
uprawnienia do kierowania motocyklami. Jest też możliwość demontażu
owiewek, osłony przekładni w celu sprawdzenia stanu jednakże naprawdę
nie ma takiej potrzeby chociażby dlatego, że motocykl jest oznakowany.
Posiada wybite numeru na przednim zawieszeni, wydechu, felgach itp.

W tym sezonie przejechałem nim dosłownie kilkaset kilometrów tak więc
nie wymaga wymiany płynów i mogę z czystym sumieniem napisać, że
jest przygotowany do sezonu. Mały nalot w tym sezonie wynika z tego iż
zakupiłem model K7 i to właśnie jego użytkuję, a tym niema kto jeździć.
Od czasu do czasu przejadę się nim kawałek aby podładować akumulator.

W razie pytań proszę o kontakt pod numerem - 693 [zasłonięte] 158