Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Suzuki Bandit GSF 650 K6 N Naked, nie fazer hornet

14-10-2014, 20:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 500 zł     
Użytkownik Gdl_20
numer aukcji: 4657782645
Miejscowość Leżajsk
Wyświetleń: 443   
Koniec: 14-10-2014, 20:42

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2006
Przebieg (km): 31112
Pojemność silnika: 501 - 750ccm
Moc silnika (KM): 78
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Elektryczny starter
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam ! 

Mam do sprzedania motocykl Suzuki Bandit GSF 650 wersja N.

Rok produkcji 2006, pierwsza rejestracja w 2007 roku. Kiedy go kupiłem miał on 14 tysięcy kilometrów przebiegu, sam zrobiłem na nim około 16-17 tysięcy praktycznie bezawaryjnie. Moto było zalewane co roku olejem Motul 10W40 równolegle z wymianą filtru oleju oraz w tamtym roku został założony filtr powietrza marki K&N. Motocykl był fabrycznie zblokowany do 25 kW, zorientowałem się o tym dopiero po jakimś czasie. Bandit został odblokowany do normalnej mocy 78 kM (więcej info na priv,mail).

Kiedy kupiłem moto było od razu widać że poprzedni właściciel miał kilka przygód, prawdopodobnie ślizgi na lewą i prawą stronę.

    Pozostałości po przygodzie:

-przytarty prawy dekielek silnika,

-przytarte prawe lusterko,

-lekko wgięty tłumik,

-przytarty tylni lewy plastik od siedzenia,

-przytarte obie strony plastikowej obudowy zegarów,

-przytarte cięgno gazu,

-przytarta obudowa lampy po prawej stronie.

Mnie osobiście te estetyczne usterki nie przeszkadzały, motocykl kupiłem używany i miałem świadomość że nie będzie on idealny.

Dla osób zainteresowanych tymi przetarciami ich zdjęcia mogę dosłać na maila.

W moto po kupnie zostały zrobione następujące rzeczy:

-co sezon wymieniany olej oraz filtry powietrza i oleju,

-co dwa sezony wymieniałem płyn hamulcowy,

-synchro i czyszczenie gaźników i regulacja luzów zaworowych,

-założony tłumik z dolotem marki Dominator, jest to tłumik z wyciąganą wkładką wyciszającą który daje mu niesamowite brzmienie w porównaniu do oryginalnego,

-założony filtr powietrza K&N,

-założone gmole,

-założony nowy łańcuch marki RK i zębatki marki Sunstar,

-wymienione zostały opony które obecnie są w stanie średnim,

-pod koniec roku 2013 kupiony nowy akumulator,

-założone obciążniki kierownicy.

O tym motocyklu mógłbym dużo opowiadać, sam przejeździłem nim 4 sezony, zdarzało się robić dosyć długie trasy i bandit nigdy mnie nie zawiódł. Spalanie średnie na trasie przy prędkościach nie przekraczających 110km/h bez gwałtownych przyspieszeń wynosiło zawsze około 5l / 100km.

Motocykl posiada ważny przegląd do następnego roku. Kiedy go kupiłem miał jeszcze angielską rejestrację, więc przerejestrowałem go i była to pierwsza rejestracja w Polsce.Następny właściciel będzie musiał:

-za kilkaset/ kilka tysięcy kilometrów wymienić tylnią oponę, gdyż stan bieżnika zbliża się do ograniczników,

-około 8 tysięcy kilometrów temu były robione zawory, według serwisówki powinny być robione co 12 tysięcy kilometrów więc za jakieś 3-4 tysiące zrobić zawory i synchronizację gaźników.

Osoby zainteresowane motocyklem proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Zachęcam do oglądania! Zastrzegam sobie prawo do zakończenia aukcji przed czasem gdyż motocykl został wystawiony również na innych serwisach aukcyjnych.