Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sustainability w biznesie POLTEXT

11-07-2015, 0:11
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49.99 zł     
Użytkownik urugwaj77
numer aukcji: 5080629272
Miejscowość gorzów wlkp
Wyświetleń: 5   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zmiany paradygmatów i koncepcji zarządzania Zarządzanie i strategiaW.M. Grudzewski, I.K. Hejduk, A. Sankowska, M. Wańtuchowicz Przyszłość zarządzania nurtuje rzesze naukowców i praktyków. Ustosunkowując się do tej kwestii, Autorzy książki proponują nowe paradygmaty, formułują nowe interpretacje teorii i praktyki zarządzania, zwracają uwagę na konsekwencje rewolucyjnych zmian w nauce dla zarządzania. Jednak przede wszystkim podążają w kierunku nowej interpretacji przedsiębiorstwa przyszłości – sustainable enterprise, które na ogół kojarzone jest z ideą zrównoważonego rozwoju, tymczasem może mieć zupełnie nową, dopełniającą racjonalność. Jaką? Sustainablity to nowatorski pomysł na biznes trwały, odnawialny, zdolny przetrwać różne okoliczności, biznes, którego procesy zapewniają mu witalność w nieprzewidywalnym i turbulentnym otoczeniu. Książka odpowiada w szczególności na następujące pytania: • Jak wyglądać będzie przedsiębiorstwo przyszłości? • Co stanowi główne czynniki krytyczne jego sukcesu? • Na czym polegają nowe paradygmaty w zarządzaniu? • Jakie są konsekwencje teorii chaosu dla zarządzania? • Na czym polega zarządzanie kluczowymi obszarami w przedsiębiorstwie, takimi jak: zmiana, zaufanie, innowacje, ekologia, wiedza, wirtualizacja, przywództwo, wartość ... Te i wiele innych istotnych zagadnień wyjaśnia ta publikacja, którą odróżnia od innych pozycji na rynku kompleksowe, odważne i przyszłościowe spojrzenie na problemy zarządzania. Jest więc ona niezbędną pozycją dla Czytelników, którzy pragną być na bieżąco w nowych realiach zarządzania.