| | Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24 tel. 501 [zasłonięte] 370 Księgarnia stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288 504 [zasłonięte] 187 [zasłonięte]@tlen.pl | | | | Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT. W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji. Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob 10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni. | | | | Wpłata na konto Pobranie | | | | Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. | | | Superslogany Słowa, które zdobywają klientów i zwolenników, a nawet zmieniają bieg historii Cone Steve
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska wydanie 2010 r. ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0293-7 Tłumaczenie: Wysogląd Diana Format: 16.5x24.0cm Ilość stron: 276 Oprawa: Miękka
Opis książki Superslogany: Superslogany, czyli wyjątkowe hasła pamiętane jeszcze długo po zakończeniu kampanii, wyróżniają się spośród innych komunikatów reklamowych i sprawiają, że produkt, usługa, firma, kandydat czy organizacja zdobywają przewagę nad konkurencją.
Steve Cone, twórca wielu znanych kampanii reklamowych, analizując doskonale oraz chybione hasła z dziedziny marketingu, polityki i popkultury, w inteligentny i dowcipny sposób zdradza wszystkie tajniki sztuki tworzenia supersloganów. Odpowiada m.in. na następujące pytania: * Czym supersiogany różnią się od pozostałych 99% wypowiedzi języka mówionego i pisanego? * Dlaczego pewne hasta są wieczne, a inne umierają młodo? * Dlaczego prezydentem zostaje kandydat z najlepszym sloganem wyborczym? * Jak przyciągnąć uwagę za pomocą muzyki i dżingli? * Jak skłonić konsumentów, aby uwierzyli w obietnicę marki, czy tego chcą, czy nie?
Książka Superslogany wnikliwie omawia jeden z najważniejszych aspektów budowania wizerunku marki - uczy, jak stworzyć hasło, któremu odbiorcy nie będą w stanie się oprzeć. Jest zatem obowiązkową lekturą dla osób związanych z reklamą, marketingiem i PR.
| |