Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Ilość stron: 276
Rok wydania: 2010
Superslogany, czyli wyjątkowe hasła pamiętane jeszcze długo po zakończeniu kampanii, wyróżniają się spośród innych komunikatów reklamowych i sprawiają, że produkt, usługa, firma, kandydat czy organizacja zdobywają przewagę nad konkurencją.
Steve Cone, twórca wielu znanych kampanii reklamowych, analizując doskonale oraz chybione hasła z dziedziny marketingu, polityki i popkultury, w inteligentny i dowcipny sposób zdradza wszystkie tajniki sztuki tworzenia supersloganów.
Odpowiada m.in. na następujące pytania:
* Czym supersiogany różnią się od pozostałych 99% wypowiedzi języka mówionego i pisanego?
* Dlaczego pewne hasta są wieczne, a inne umierają młodo?
* Dlaczego prezydentem zostaje kandydat z najlepszym sloganem wyborczym?
* Jak przyciągnąć uwagę za pomocą muzyki i dżingli?
* Jak skłonić konsumentów, aby uwierzyli w obietnicę marki, czy tego chcą, czy nie?
Książka Superslogany wnikliwie omawia jeden z najważniejszych aspektów budowania wizerunku marki - uczy, jak stworzyć hasło, któremu odbiorcy nie będą w stanie się oprzeć. Jest zatem obowiązkową lekturą dla osób związanych z reklamą, marketingiem i PR.
nieczytana lekko przybrudzona!!!