ALBUM Superbrands. Stan w środku idealny, z tyłu okładka-nakładka naderwana.
Książka jest pierwszym tomem przedstawiającym czołowe marki na polskim rynku w 2005 roku. Publikacja nie bez przyczyny nazywana jest przez menadżerów, branżę reklamową i media biblią brandingu. Album prezentuje drogę do sukcesu (studium przypadku) zwycięskich marek. Jak twierdzą specjaliści, jest niezastąpionym źródłem wiedzy o rynku. Ogólnoświatowe korporacje budują swój wizerunek i siłę w różny sposób. Przeglądając Albumy Superbrands z różnych krajów czy nawet kontynentów możemy zobaczyć różnice w strategii budowania wizerunku marki na odmiennych rynkach. Jest to możliwe dzięki zrealizowaniu podstawowej idei projektu Superbrands. W odróżnieniu od innych konkursów w Superbrands brane pod uwagę są nie np. krótkoterminowe, pojedyncze kampanie reklamowe i ich efektywność liczona wzrostem sprzedaży, ale systematycznie budowana siła marki. Dlatego też w Albumie Superbrands znajduje się wyczerpujący opis etapów rodzenia się, dorastania i umacniania najlepszych marek na świecie. Album Superbrands Polska opisuje najlepsze marki na polskim rynku. W pierwszej, polskiej edycji biblii brandingu zostanie przedstawiona historia rozwoju 75 najsilniejszych marek na polskim rynku: A.Blikle, Adidas, Atlas, Barbie, Bols, BP, British Airways, Carslsberg, Citibank Handlowy, Coca-Cola, Commercial Union, Danone, Dębica, DHL, Discovery, Disney, Dr. Irena Eris, Durex, E.Wedel, Empik, ERA, Gazeta Wyborcza, Herbapol, Idea, Jacobs, KFC, Lech, LOT, LOTTO, Lufthansa, McDonalds, Mercedes - Benz, Michelin, Microsoft, Mieszanka Wedlowska, Milka, MTV, Nescafé, Newsweek, Nikon, Nokia, Onet.pl, Orlen, Pepsi, Pizza Hut, PKO BP, Playboy, Plus GSM, Poczta Polska, Polopiryna, Polsat, Polskie Radio 1, Prince Polo, PZU, Radio ZET, RMF FM, Rzeczpospolita, Sony, Statoil, Super Express, Torcik Wedlowski, Toyota, Telekomunikacja Polska, TVN, TVN 24, TVP, Twój Styl, Tyskie, Vegeta, Volvo, Warka, Wedlowskie Ptasie Mleczko, Winiary, Wprost, Żywiec.