Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Superakcje - Fisher Kenneth [nowa]

28-01-2012, 7:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 70.60 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2019413056
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 25-01-2012 10:16:30
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Superakcje

Wydawnictwo:wolters kluwer polska
Ilość stron:268
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64038
seria: GIEŁDA
Rok wydania: 2010
Opis:

W KSIĄŻCE SUPERAKCJE - bestsellerze wydanym po raz pierwszy w roku 1984 - Ken Fisher przedstawia koncepcję wykorzystania wskaźnika cena do sprzedaży jako narzędzia analizującego wartość spółek o wyjątkowym potencjale rozwojowym. Tłumaczy różnicę pomiędzy spółką przeciętną a superspółką oraz między akcjami wzrostowymi a superakcjami gwarantującymi najwyższe zyski, niezależnie od nagłych zmian trendów rynkowych.Kluczem do giełdowego sukcesu jest wykorzystanie sprawdzonych narzędzi analitycznych - podkreśla Ken Fisher. Dzięki temu nie tylko można wytypować superspółkę, lecz także kupić jej akcje w najkorzystniejszym momencie.Bestseller Kena Fishera można zatem polecić każdemu, kto chce poszerzyć swoją wiedzę o rynku kapitałowym, a dzięki temu podejmować trafne decyzje inwestycyjne.



Spis treści:

Przedmowa
Podziękowania - jak doszło do publikacji tej książki
CZĘŚĆ PIERWSZA
ANATOMIA SUPERAKCJI
1. Wzbogać się na "przesterowaniu"
Analiza superakcji - w poszukiwaniu "przesterowania doskonałego"
2. Skąd się biorą "przesterowania"?
Ciężkie czasy wyłaniają mężczyzn spośród chłopców. Najpierw jest ostrzeżenie.
Będzie psioczenie na przesterowanie. "Sukces ma tysiące ojców, porażka jest bękartem".
Niektórym spółkom się udaje, innym - nie.
CZĘŚĆ DRUGA
ANALIZA WYCENY
3. Konwencjonalne podejścia do oceny akcji - zagadka:
Zagadka: dziesięciokrotny zysk to za dużo - a tysiąckrotny to za mało.
Problem: jeśli i lewe i prawe pole nie działają, uciekaj ze stadionu. Metody oparte na zyskach: niedoceniona "szkoła niskiego wskaźnika C/Z". Filozofia akcji wzrostowych.
Podejście Bena Grahama - "znakomicie, lecz to za mało". Rozwiązanie.
4. Wszystko zależy od wyceny - używaj współczynników cena do sprzedaży
Byki, niedźwiedzie i indyki. Zrozumienie współczynników cena do sprzedaży. Co oznacza relacja między ceną a sprzedażą? Przykład potwierdzający regułę: Datapoint. Superakcja to superspółka kupiona przy niskim współczynniku C/S w porówaniu do jej wielkości. Czym jest niski współczynnik C/S, czym jest wysoki współczynnik C/S, i dlaczego? Analiza rozwiązania. Nabieranie odpowiedniego spojrzenia na akcje. Płynięcie pod prąd wraz ze wzrostem. Lęk wysokości. U granic Nibylandii. Ekonomika udostępnienia akcji w ofercie publicznej.
5. Współczynniki cena do badań - koszt ukierunkowania myślenia w dobrą stronę
Problem - dobicie do brzegu z wielorybem. Czym jest współczynnik cena do badań? Badania to tylko towar. Badania marketingowe trzęsą badaniami technicznymi: rozwiązanie. Zasady używania współczynników cena do badań. Problemy ze współczynnikami cena do badań.
6. Stosowanie współczynników cena do sprzedaży wobec zwykłych akcji
Współczynniki cena do sprzedaży, szersza koncepcja. Lekcje z przeszłości - współczynniki C/S w warunkach hossy z lat 60. i początków lat 70. Współczynniki C/S i akcje "kominów", czyli wielkich spółek amerykańskiego przemysłu tradycyjnego. Używaj współczynników C/S oraz narzędzi do wyznaczania ważnych momentów na giełdzie (timing). Wyznaczanie ważnych momentów na giełdzie według Fishera. Współczynniki C/S na "śmietnisku" giełdy.
7. Fortuny z porażek - mit lat 30.
W pętli czasu. IBM nie jest akcją wzrostową? Spektakularne zyski z akcji z niskimi współczynnikami C/S. A co z tymi wszystkimi potężnymi spółkami?
CZĘŚĆ TRZECIA
PODSTAWOWA ANALIZA
8. Superspółki: aspekty biznesowe - prześladująca doskonałość.
Podstawowe cechy biznesu. Nastawienie na wzrost. Doskonałość marketingu: Quanta-Ray: "Skromnie obiecuje, hojnie zaopatruje", Klienci są najlepszymi sprzedawcami. Czy zarząd odpowiada za marketing? Jak sobie radzić ze sprzedażą i usługami? Znajdź niezasłużoną przewagę: czy klient dostaje wysoki zwrot z inwestycji? Relacje zawodowe są decydujące. Kontrola finansowa - przetestuj odpowiedzi.
9. Unikaj ryzyka - unikaj konkurencji
Dawid i mrówkojady. Unikaj miejsc, gdzie kręcą się mrówkojady. Japończycy trzęsą wielkimi rynkami - niekiedy. Małe (i odmienne) jest piękne. Przypomnij sobie Pana Teddy Roosevelta - podchodź łagodnie, ale z mocnym bilansem w ręku. Kto stoi za
finansami? Kto ma kontrolne udziały?
10. Analiza marży - wszystko, czego rzeczywiście pragnę w życiu, to niezasłużona przewaga
Problem. Trochę definicji. Szukaj wskazówek w przeszłości: kto dał kopniaka śpiącemu psu? Jeśli masz wątpliwości, pytaj! Z nędzy do dobrobytu. Należy zrobić coś rzeczywiście wyjątkowego. Wszystko, czego rzeczywiście pragnę w życiu, to niezasłużona przewaga: wysoki udział w rynku może być niezasłużoną przewagą. Potężniejszym narzędziem jest jednak względny udział w rynku.
11. Analiza marży, część druga - wzory i zasady
Wzór na prognozowanie wysokości marży: nieco przykładów. Zasady analizy marży. Nikt nie jest doskonały - i być takim nie musisz
CZĘŚĆ CZWARTA
DYNAMIKA
12. Do dzieła - w tym szaleństwie jest metoda
Gdzie jest magiczny klucz? Szanse są rzadko wyróżnione etykietką. Szukaj niskich współczynników C/S. Szukaj spółek odnotowujących straty. Szukaj jakościowych wycen czołowych spółek. Korzystanie z najlepszych udogodnień badawczych nic nie kosztuje. Zrób ważny unik w odpowiednim momencie. Klucz do publikacji mało znanych i dla wtajemniczonych. Unikaj konkurencji z Wall Street. Odwiedź spółkę: wstawienie nogi między drzwi. Skontaktuj się z klientami, konkurentami, dostawcami i profesjonalnymi inwestorami. Czas wyciągnąć wnioski.
13. Podsumować i zrozumieć - kiedy sprzedawać?
Kiedy przekwita róża? Na wysokości zachowaj ostrożność: nie ma to jak przyjemna, długa przejażdżka. Jeśli sprzedałeś, to znaczy że jesteś na końcu drogi.
14. Spółka Verbatim - gwiazda parkietu
Historia początków: prezes odchodzi. Konkurent z porównania. Akcje i współczynnik C/S: skok na głęboką wodę. Drzemiąca konkurencja budzi się. Z uśmiechem przez całą drogę do banku.
15. California Microwave - bądź na fali
Początki historii. Ta spółka była warta dalszego zbadania. Uups! Spada drugi but. Skok na głęboką wodę. Jazda na fali. Świeża krew. Wszyscy uwielbiają szczęśliwe zakończenia.
ANEKSY
Aneks 1 Przykładowa lista 35 standardowych pytań, które padają podczas rozmowy z kierownictwem
Aneks 2 Relacje między współczynnikami C/S a wielkością spółek zawarte w Podsumowaniu Statystycznym H&Q z lutego 1983 r.
Aneks 3 Ten, który niemal umknął
Aneks 4 Czynienie znacznych postępów
Aneks 5 Historia przypadku z przyszłości
Aneks 6 Poprawki do konstytucji
Indeks

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.