Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Super Yamaha TT 350 stan dobry, dużo nowych części

28-06-2012, 2:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 650 zł     
Użytkownik PONURY_GT
numer aukcji: 2405855517
Miejscowość Sobienie Jeziory
Wyświetleń: 913   
Koniec: 17-06-2012 22:35:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam wszystkich,
Aktualnie mam do sprzedania moje moto - YAMAHA TT 350 - motocykl zarejestrowany, nie posiada OC - skończyło się:) .
Zakupiłem moto jakiś rok temu (sprzedają ponieważ chcę kupic nowszy, jestem również zainteresowany zamianą z dopłatą z mojej strony - warunek 4T 400cm3 rok min. 2000.

Historia moto w moich rękach:
W motocyklu na początek wymieniłem olej 20W50 Motul + filt (hiflofiltro)

Równocześnie wymieniłem:
- łańcuch rozrządu (DiD)
- prowadnica łańcucha rozrządu (ori YAMAHA)
- napinacz łańcucha rozrządu (ori YAMAHA)
- uszczelniacze zaworowe (4szt.)
- uszczelki pod deklem od sprzęgła, pokrywą zaworów i cylindrem (tak zdejmowałem cylinder chciałem sprawdzic w jakim jest stanie i czy nie ma luzu na sworzniu - nie było)
- regeneracja głowicy (polerowanie kanałów, planowanie głowicy, docieranie zaworów etc.)
- regulacja zaworów (płytki)
- wymiana uszczelek wydechu i jeszcze by się pewnie coś znalazło
- króciec gaźnika (ori YAMAHA - stary był przerwany)

Oczywiście wszystkie wymienione części są do wglądu (niektórych nie trzeba było wymieniac)

Niedawno zrobione:
- osłona platikowa od strony wydechu (stara była popękana - do wglądu)
- owiewka przednia z lampą (nowa jeszcze nie zamontowana) - oddaję z motocyklem
- handbary
- nowy wałek kopniaka (ori YAMAHA)
- nowe sprężyny kosza sprzęgłowego (TRW - stare są jeszcze do wykorzystania)
- nowa linka sprzęgła (made in Japan - stara jeszcze do wykorzystania)
- szczęki hamulcowe tylne (EBC)
- klocki hamulcowe przód (EBC)
- łożyska w przednim kole
- nowa opona przód (90/90/21 Metzeler 6 days) - najwyższa półka !!!
- nasmarowane wszystkie dźwignie i tulejki w tylnej kołysce (regulacja odbicia w amortyzatorze działa jak powinna)
- czyszczenie i smarowanie filtra powietrza (po każdym wyjeździe)
- smarowanie łańcucha ( po każdym wyjeździe)
- piórniczek na tylni błotnik (Cemoto) - uszkodził mi się suwak
- regeneracja pompy hamulcowej - nowe wszystkie elementy w środku pompy (tourmax) + nowy płyn DOT 3
- wymiana uszczelniaczy w przednim zawieszeniu (tourmax - uszczelniacze olejowe dwuwargowe + uszczelniacze kurzowe, osłony gumowe nieporwane)
- nowy olej do lag Motul Fork Oil 10W + 1,18 bara powietrza do każdej lagi ( przód jest pompowany)
- nowa tylna opona Michelin AC 10 (zakupiona na lutowej giełdzie w Łodzi - zrobiłem na niej może 50km)

W motocyklu zostało zrobionych dużo więcej rzeczy (opowiem przy oględzinach lub telefonicznie)
Posiadam dokumentację zdjęciową prawie ze wszystkich napraw które były wykonywane (jedno zdjęcie z zimowego serwisu)

Motocykl nigdy mnie nie zawiódł, silnik zapala bez problemów (zimny zapala po 3 kopnięciu), w silniku słychac delikatne stuki (jak ją kupowałem to już pukało).
Przyspieszenie motocykla jest zadowalające - jak ktoś potrafi to i na koło postawi
Na plastikach widac normalne ślady użytkowania - w większości nie mojego autorstwa,
Jeżdżony tylko w weekendu (po 2-3h żadnego torowania lub też topienia w błocie, głównie jeździłem po polach, lasach, i terenach nadwiślańskich)

Motocykl jest wart swojej ceny ponieważ włożyłem w niego dużo więcej pieniędzy i pracy.


CENA (do delikatnej negocjacji):
3650pln

Zapraszam zainteresowanych
Pytania ?
696 [zasłonięte] 935 Michal
[zasłonięte]@gmail.cm
[zasłonięte]@vp.pl

Moto można oglądac 40km od Warszawy