Witam wszystkich, Aktualnie mam do sprzedania moje moto - YAMAHA TT 350 - motocykl zarejestrowany, nie posiada OC - skończyło się:) . Zakupiłem moto jakiś rok temu (sprzedają ponieważ chcę kupic nowszy, jestem również zainteresowany zamianą z dopłatą z mojej strony - warunek 4T 400cm3 rok min. 2000.
Historia moto w moich rękach: W motocyklu na początek wymieniłem olej 20W50 Motul + filt (hiflofiltro)
Równocześnie wymieniłem: - łańcuch rozrządu (DiD) - prowadnica łańcucha rozrządu (ori YAMAHA) - napinacz łańcucha rozrządu (ori YAMAHA) - uszczelniacze zaworowe (4szt.) - uszczelki pod deklem od sprzęgła, pokrywą zaworów i cylindrem (tak zdejmowałem cylinder chciałem sprawdzic w jakim jest stanie i czy nie ma luzu na sworzniu - nie było) - regeneracja głowicy (polerowanie kanałów, planowanie głowicy, docieranie zaworów etc.) - regulacja zaworów (płytki) - wymiana uszczelek wydechu i jeszcze by się pewnie coś znalazło - króciec gaźnika (ori YAMAHA - stary był przerwany)
Oczywiście wszystkie wymienione części są do wglądu (niektórych nie trzeba było wymieniac)
Niedawno zrobione: - osłona platikowa od strony wydechu (stara była popękana - do wglądu) - owiewka przednia z lampą (nowa jeszcze nie zamontowana) - oddaję z motocyklem - handbary - nowy wałek kopniaka (ori YAMAHA) - nowe sprężyny kosza sprzęgłowego (TRW - stare są jeszcze do wykorzystania) - nowa linka sprzęgła (made in Japan - stara jeszcze do wykorzystania) - szczęki hamulcowe tylne (EBC) - klocki hamulcowe przód (EBC) - łożyska w przednim kole - nowa opona przód (90/90/21 Metzeler 6 days) - najwyższa półka !!! - nasmarowane wszystkie dźwignie i tulejki w tylnej kołysce (regulacja odbicia w amortyzatorze działa jak powinna) - czyszczenie i smarowanie filtra powietrza (po każdym wyjeździe) - smarowanie łańcucha ( po każdym wyjeździe) - piórniczek na tylni błotnik (Cemoto) - uszkodził mi się suwak - regeneracja pompy hamulcowej - nowe wszystkie elementy w środku pompy (tourmax) + nowy płyn DOT 3 - wymiana uszczelniaczy w przednim zawieszeniu (tourmax - uszczelniacze olejowe dwuwargowe + uszczelniacze kurzowe, osłony gumowe nieporwane) - nowy olej do lag Motul Fork Oil 10W + 1,18 bara powietrza do każdej lagi ( przód jest pompowany) - nowa tylna opona Michelin AC 10 (zakupiona na lutowej giełdzie w Łodzi - zrobiłem na niej może 50km)
W motocyklu zostało zrobionych dużo więcej rzeczy (opowiem przy oględzinach lub telefonicznie) Posiadam dokumentację zdjęciową prawie ze wszystkich napraw które były wykonywane (jedno zdjęcie z zimowego serwisu)
Motocykl nigdy mnie nie zawiódł, silnik zapala bez problemów (zimny zapala po 3 kopnięciu), w silniku słychac delikatne stuki (jak ją kupowałem to już pukało). Przyspieszenie motocykla jest zadowalające - jak ktoś potrafi to i na koło postawi Na plastikach widac normalne ślady użytkowania - w większości nie mojego autorstwa, Jeżdżony tylko w weekendu (po 2-3h żadnego torowania lub też topienia w błocie, głównie jeździłem po polach, lasach, i terenach nadwiślańskich)
Motocykl jest wart swojej ceny ponieważ włożyłem w niego dużo więcej pieniędzy i pracy.
CENA (do delikatnej negocjacji): 3650pln
Zapraszam zainteresowanych Pytania ? 696 [zasłonięte] 935 Michal [zasłonięte]@gmail.cm [zasłonięte]@vp.pl
Moto można oglądac 40km od Warszawy
|