* Przede wszystkim, jeśli nie odpowiadają Ci nasze warunki - nie licytuj .Zastanów się dobrze, zanim zalicytujesz, bowiem nie odwołujemy złożonych ofert, według regulaminu Allegro, każdy użytkownik allegro jest odpowiedzialny za swoje konto i w jego interesie jest zapewnienie bezpieczeństwa oraz uniemożliwienia korzystania z niego osobom trzecim. W przeciwnym wypadku będzie ponosił tego tytułu konsekwencje.
* Sprzedajemy towar nowy i używany. Do wszystkich przedmiotów dołączamy fakturę Vat marżę .
* Preferujemy wpłatę na konto za wylicytowane towary. Przy wpłatach na poczcie proszę się liczyć z tym, że transfer pieniędzy może trwać nawet do tygodnia. Na pieniążki czekamy do tygodnia po zakończeniu aukcji, w razie braku zapłaty,rozpoczynamy procedury zwrotu prowizji, zgłaszamy to na Allegro i wystawiamy negatywny komentarz.
* W tytule przelewu prosimy podać swój nick. Przyspieszy to wysyłkę i pomoże w weryfikacji.
Ceny za wysyłkę, podane na aukcjach, zawsze dotyczą 1szt towaru. W przypadku zakupu 2 sztuk, koszty wysyłki należy liczyc następująco do kosztów pierwszej paczki doliczyć 10 zł. Zakupiony towar wysyłamy w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania wpłaty.
*Gdy jesteśmy stroną sprzedającą, komentarze wystawiamy jako drudzy,gdyż mamy wówczas sygnał, że towar doszedł, a klient jest zadowolony. Gdy jesteśmy stroną kupującą, komentarz wystawiamy po otrzymaniu towaru.
UWAGA! Zanim zdecydujesz się wystawić negatywa, skontaktuj się z nami,gdyż zawsze jest wyjście z sytuacji polubowne a może coś się stało o czym nie wiemy. Jesteśmy gotowi Ci pomóc.
Reklamacje i zwrot towaru
Kupujący jest zobowiązany do otworzenia i sprawdzenia sprzętu pod względem jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych, pęknięć itp. Należy to zrobić w obecności kuriera i w momencie jakichkolwiek uszkodzeń fizycznych kartonu lub zawartości należy zwrócić się do kuriera o spisanie protokołu uszkodzenia. Jest to warunek konieczny do jakichkolwiek roszczeń w przypadku reklamacji uszkodzeń mechanicznych wynikłych podczas transportu.
PODSTAWĄ JAKICHKOLWIEK REKLAMACJI JEST DOŁĄCZENIE DOWODU ZAKUPU (PARAGONU LUB FAKTURY) oraz odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu.
1. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz paragonem lub fakturą i nie nosić śladów użytkowania. Konieczne jest dostarczenie uszkodzonego produktu w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragonem lub Fa Vat) - osobiście do firmy lub - wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji,fakturą lub paragonem. Towar reklamowany kupujący odsyła na własny koszt.
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu towarze, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru, w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
3. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt Firmy Loombard nie będą odbierane.
PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ Z NASZYM REGULAMINEM KTÓRY JEST UMIESZCZONY W ZAKŁADCE „STRONA O NAS”