Przedmiotem aukcji jest kompletny, fabrycznie nowy uniwersalny manometr do pomiaru podciśnienia i nadciśnienia w kolektorze ssącym oraz ciśnienia paliwa widoczny na zdjęciu poniżej, w skład którego wchodzą: - Duży chromowany zegar o średnicy 9 cm
- Elastyczny wytrzymały wąż o długości 90 cm z mosiężną końcówką
- Dwa mosięźne adaptery
- Szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim
- Gwarancja
|
Przy pomiarach podciśnienia i nadciśnienia w kolektorze ssącym manometr podłącza się jak najbliżej kolektora dolotowego. Przyrząd można podłączyć również do wlotu pompy paliwa lub do przewodu paliwowego. Pomiarów dokonuje się przy uruchomionym silniku i na biegu jałowym. Wystarczy obserwować wskazania zegara i analizować w sposób szczegółowo opisany w instrukcji obsługi. Na podstawie otrzymanych wyników można zdiagnozować: - Zacinające się zawory,
- Słabe sprężyny zaworów,
- Wypalone zawory lub zbyt małe luzy zaworowe powodujące niedomykanie się zaworów,
- Źle ustawiony rozrząd,
- Nieszczelnoœci w układzie dolotowym,
- Szczelność i drożność układu paliwowego.
Ze względu na uniwersalny charakter i stosunkowo szeroki zakres zastosowañ manometr ST-VAC jest szczególnie polecany dla profesjonalnych warsztatów samochodowych. Niewątpliwą zaletą tego urządzenia jest równieą prostota użytkowania i instrukcja obsługi w języku polskim. Ze szczegółową i przejrzystą dokumentacją nie trzeba być specjalista, żeby samodzielnie dokonać pomiarów. Dzięki temu narzędzie może być wykorzystywane rownież przez miłośników motoryzacji, którzy cenią sobie profesjonalne narzędzia wysokiej jakości. |