Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SUPER Lampa z czuj. ruchu i zmierzchu, IP54 (KLS3)

18-01-2012, 4:36
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 90 zł     
Użytkownik Zablocki
numer aukcji: 2047926148
Miejscowość Opole
Wyświetleń: 75   
Koniec: 23-01-2012 23:55:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

O mnie Regulamin Pozostałe aukcje Komentarze Zadaj pytanie sprzedającemu
Kontakt
Potrzebujesz pomocy, porad czy dodatkowych informacji? Jesteśmy po to by Ci pomóc!
Telefon

077 [zasłonięte] 55

kom. 664 [zasłonięte] 119

od godz. 10.00 do 17.00

E-mail
gg [zasłonięte]59579
Wysyłka
Płatność przelwem: 15zł
Płatność za pobraniem: 19zł
Licytując na kilku aukcjach płacisz tylko raz za przesyłkę do 30 kg !
Dane do przelewu
Numer:
41 1020 [zasłonięte] 3[zasłonięte]6680002 [zasłonięte] 013821
Bank:
PKO BP (Inteligo)
Dane:
Kwazar Lighting, Radosław Zabłocki
ul. Wrocławska 94
45-835 Opole
NIP 754[zasłonięte]268-92

lampa sufitowa z wewnętrznym czujnikiem ruchu (KLS-3)

Prezentujemy Państwu wygodne rozwiązanie stosowane w technice oświetlenia, jaką są lampy z wbudowanym czujnikiem ruchu i zmierzchu.
Lampa KLS-3 posiada estetyczny wygląd, wysoką odporność na uszkodzenia (klosz wykonany jest ze szkłopodobnego, nietłukącego sztucznego tworzywa) i jest łatwa w użyciu a do tego posiada wyjątkowo atrakcyjną cenę (w marketach jest ona droższa min 50%).
Największą jednak zaletą tej lampy jest jej wysoka funkcjonalność. Lampa posiada wbudowany wewnętrzny czujnik ruchu i zmierzchu. Dzięki temu urządzeniu lampa będzie mogła być automatycznie włączana kiedy w promieniu wykrywania znajdzie się jakiś obiekt, a także wyłączy się po określonym przez użytkownika czasie. Lampa posiada również czujnik zmierzchu, co daje możliwość ustawienia poziomu światłoczułości czujnika, który spowoduje, włączenie lampy (pozwala to uniknąć sytuację, kiedy lampa będzie się włączać np. w czasie dnia, kiedy nie ma potrzeby włączania światła). Warto podkreślić iż zainstalowany czujnik działa na podczerwień i jest schowany pod kloszem – dzięki czemu jest niewidoczny a tym samym trwalszy w użytkowaniu. Takie rozwiązanie stosuje lider w produkcji lamp z czujnikiem ruchu – niemiecka firma Steinel. Jednak jak zapewne znawcy tematu wiedzą lampy tego producenta są bardzo drogie.
Ważną zaletą tej lampy jest również to, iż można ja stosować na zewnątrz budynku – jako lampę ścienną (wówczas uzyskujemy użyteczny kąt detekcji około 160 stopni) lub sufitową (kąt detekcji 360 stopni).
Lampa KLS-3 daje nam rozwiązanie które pozwala uniknąć kosztów energii, jakie możemy ponieść kiedy, ktoś zapomni zgasić lampę. Ponadto nie trzeba stosować włącznika, gdyż lampa zaświeci się automatycznie – szczególnie przydatne jest to rozwiązanie w nocy, kiedy użytkownik może mieć problem ze znalezieniem włącznika na ścianie. Ponadto świetnie nadaje się do oświetlania klatek schodowych, piwnic, korytarzy a także miejsc przydomowych (wejście do budynku, itp.).

SPECYFIKACJA
napięcie230V
mocmax 60W
źródło światłażarówka z gwintem E27
ilość źródeł światła w oprawie1
źródło światła w komplecienie
klasa ochronności IPIP20
klasa bezpieczeństwadruga
kąt detekcji ruchu360 stopni (sufit), 160 stopni (ściana)
czas załączania czujnika8s-12min
regulacja światłoczułości2-2000Lux
temperatura pracy-20 do +65 stopni Celcjusza
materiał (klosz/baza)PC/PC

>> Prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem naszej aukcji. Pomoże to uniknąć niepotrzebnych problemów.

>> Dokonanie zakupu na naszych aukcjach jest równoznaczne z akceptacją naszego regulaminu sprzedaży oraz zasadami wysyłki towarów (patrz rozdział "wysyłka").

>> W aukcji mogą brać udział wszyscy zarejestrowani użytkownicy portalu Allegro.

>> Sprzedawca udziela wszelkich informacji poprzez:

1. wiadomość email: [zasłonięte]@kwazar-lighting.pl
2. kontakt telefoniczny: telefon komórkowy (664 [zasłonięte] 119) bądź stacjonarny (77 [zasłonięte] 55) GG:[zasłonięte]59579 - TYLKO W DNI ROBOCZE (poniedziałek - piątek) w godzinach od 10:00 do 17:00

Finalizacja transakcji.
----------------------------------------------------------------------------------
>> Nie wysyłamy żadnych niepotwierdzonych transakcji!

Po zakupie oczekujemy potwierdzenia mailowego lub telefonicznego, w którym podadzą nam Państwo:
1. Formę płatności (pobranie, wpłata na konto).
2. Wybrane kolory opraw (jeżeli dotyczy).
3. Rodzaj dokumentu sprzedaży – faktura/paragon.
4. Adres do wysyłki – jeżeli inny niż w Allegro.


>> Nie przekazanie tych informacji może spowodować wstrzymanie realizacji zamówienia do momentu ich uzupełnienia!


>> Sprawdzamy tylko płatności od osób, które nas poinformowały o fakcie przedpłaty na konto!
>> Paragony lub faktury są dołączane do każdej paczki – na podstawie dokumentu sprzedaży pakowany jest towar, nie ma więc możliwości, że dowodu sprzedaży nie było w paczce (proszę ją dokładnie przejrzeć, żeby nie wyrzucić dokumentu razem z wypełnieniem paczki).
>> Nie wysyłamy towaru na podstawie potwierdzenia przelewu!

Dane do przelewu.
----------------------------------------------------------------------------------
>> Prawidłowe dane do przelewu:

Kwazar Lighting
ul. Wrocławska 94
45-835 Opole

PKO BP S.A. I/o w Opolu
nr konta: 41 1020 [zasłonięte] 3[zasłonięte]6680002 [zasłonięte] 013821



Reklamacje.
----------------------------------------------------------------------------------
>> Aby złożyć reklamację niezbędne jest przedstawienie nam dowodu sprzedaży (paragonu lub faktury) wraz z krótkim opisem wady zakupionego towaru, podpisanym imieniem i nazwiskiem oraz nikiem z Allegro. Proszę podać również adres zwrotny pod który ma zostać wysłany towar będacy przedmiotem reklamacji po jej rozpatrzeniu. Nie zastosowanie się do tych wymogów spowoduje wstrzymanie postępowania reklamacyjnego.
>> Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
>> Termin rozpatrzenia reklamacji – do 14 dni.
>> Zwracamy koszty wysyłek reklamacyjnych tylko wg aktualnego cennika Poczty Polskiej (nawet gdy przesyłka zostanie wysłana kurierem - zwrot według cennika Poczty Polskiej).

Zwrot towaru.
----------------------------------------------------------------------------------
>> Zwrot towaru bez podania przyczyny możliwy jest do 10-ciu dni roboczych tylko z oryginalnym paragonem lub oryginałem / kopią faktury oraz z oświadczeniem na piśmie (z datą i podpisem) o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży. Klient jest zobowiązany na swój koszt przesłać towar na adres firmy Kwazar Lighting. Zwrot kosztów towaru będzie dokonany na podane przez Klienta konto po uprzednim sprawdzeniu stanu towaru (towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z kserokopią dowodu zakupu, załączoną dokumnetacją - instrukcja, karta gwarancyjna). W przypadku, gdy towar zakupiony został na fakturę VAT, do klienta zostanie wysłana korekta faktury VAT, a zwrot środków nastąpi po otrzymaniu podpisanego dokumentu.
>> W przypadku, gdy towar nie będzie spełniał w/w warunków zostanie odesłany do klienta na jego koszt, a klient straci prawo do odstąpienia od umowy kupna – sprzedaży.
>> Zwroty wysyłane przesyłką za pobraniem nie będą odbierane.

Pozostałe informacje.
----------------------------------------------------------------------------------
>> Sprzedawca gwarantuje najwyższą jakość sprzedawanych produktów. Towary są pełnowartościowe, legalnie zakupione w kraju bądź za granicą.
>> Sprzedawca upoważniony jest do przedstawienia klientowi atestów, deklaracji zgodności i innych certyfikatów dotyczących sprzedawanych produktów.
>> Sprzedawca posiada możliwość wystawienia faktury VAT. W przypadku braku zgłoszenia potrzeby otrzymania faktury sprzedawca wraz z towarem prześle paragon fiskalny. W przypadku gdy Klient zażyczy sobie fakturę VAT zamiast paragonu (który został mu dostarczony razem z towarem), ma czas do 7 dni odesłać do nas oryginał paragonu – wystawimy do niego FV na podane przez Państwa dane i odeślemy ją Pocztą Polską.
>> W tytule przelewu ważne jest aby podać nazwisko właściciela konta Allegro oraz nazwę użytkownika Allegro (bez podawania dodatkowych informacji jak np. nr aukcji,kolory opraw itp.) Brak tych danych może spowodować opóźnienie wysyłki wynikające z trudności ze zlokalizowaniem wpłaty na koncie.
>> Prosimy o czytanie informacji dodatkowych (jesli są dodane) umieszczanych na końcu aukcji w trakcie ich trwania (np. o braku koloru) – nie zapoznanie sie z nimi może spowodować problemy i komplikacje w realizowaniu zamówień za co nie ponosimy odpowiedzialności!
>> Proszę podpisywać maile imieniem i nazwiskiem oraz nikiem z allegro.
>> Odpowiadamy na każdego maila! Jeżeli nie otrzymali Państwo odpowiedzi na niego oznacza to, że do nas nie dotarł. Proszę jednak pamiętać, że odpowiedź może być udzielona następnego dnia (ze względu na dużą liczbę maili; odpowiadamy na nie chronologicznie) lub po weekendzie.


Wysyłka
---------------------------------------------------------------------------------
>> Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Jest to bezpieczna, szybka i wygodna forma transportu. Na paczce naklejona jest informacja "ostrożnie szkło", termin dostawy to 24 godziny (od momentu wysyłki), kurier dzwoni do klienta lub zostawia awizo jeśli nie zastał go w miejscu odbioru towaru aby uzgodnić inny termin dostawy lub zostawia awizo.
>> Obowiązuje następujący cennik:
cena brutto paczki kurierskiej
przedział wagowy przedpłata na konto wysyłka za pobraniem
do 30kg 15 zł 19 zł
>> Sprzedawca dokonuje wysyłki towaru w ciągu 5 dni roboczych od momentu wykonania przez kupującego wszystkich czynności, wymienionych powyżej i w przypadku wyboru opcji zapłaty przelewem, zlokalizowania należnej kwoty na koncie bankowym.
>> Towary zakupione na kilku aukcjach wysyłane są w jednej paczce (opłata za wysyłkę pobierana jest jednorazowo).
>> Kurier dostarcza przesyłkę w ciągu 24 h od momentu wysłania paczki.
>> Proszę pamiętać aby podać nr kontaktowy dla kuriera.
>> Proszę sprawdzać przy kurierze zawartość przesyłki! Kurier ma obowiązek poczekać aż Państwo oglądną swój towar.
>> W przypadku gdyby jakiś przedmiot został uszkodzony proszę spisać Protokół Reklamacyjny przy kurierze, a następnie skontaktować się z nami. Reklamacje bez Protokołu nie będą uwzględniane!