Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SUPER KLASYCZNE SKUTERY LML-styl Vespa, Lambretta

28-01-2012, 14:01
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 10 500 zł     
Użytkownik DOMINIK-71
numer aukcji: 2059786325
Miejscowość Marki
Wyświetleń: 412   
Koniec: 29-01-2012 22:28:58
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

CO TO JEST LML?

LML to po prostu licencyjny skuter modelu - Vespa PX. Produkcja tego klasycznego modelu skutera trwa nieprzerwanie od roku 1978. Od roku 1983 firma Piaggio związała się w LML Ltd i na licencji produkowano części do Vespy PX i samego LML.

Produkcja pod opieką Piaggio trwała w Indiach do roku 1999. Od tego właśnie roku na tej samej linii produkcyjnej montuje się do dzisiaj LML a firma nie jest już formalnie związana z Piaggio -Vespa, choć do Europy pojazdy te trafiają jako import włoski, przez firmę LML Italia.

Co ciekawe, LML jest powszechnie uważany wśród klubowych entuzjastów Vespy za pojazd trwalszy i pod względem wykonania solidniejszy od produkowanej w ostatnich latach VESPY PX Millenium. Ma bardzo solidną powłokę lakieru a wykonanie karterów i wszystkich części mechanicznych jest w tym pojeździe bardzo dobre. Link: http://www.vespaclub.org.pl/forum/viewtopic.php?t=6938&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=52c2a4135cd83edcec3f676682eb8547

zobacz krótki klip LML:

http://www.youtube.com/watch?v=jC9fb2kqxmU

Ten pojazd jest jak wehikuł czasu. Przenosi w lata, kiedy motoryzacja pachniała jeszcze autentycznością. Metalowa rama i charakterystyczny dźwięk silnika dwusuwowego dla wielu symbolizują włoską ulicę lat 70 i 80.

LML Star to najdłużej produkowany model skutera. Ikona w historii motoryzacji. LML Star jest pojazdem bardzo poręcznym na drodze. Zarówno w ruchu miejskim jak i poza miastem mogą nim wygodnie podróżować dwie osoby. Ponadczasowa oldschoolowa sylwetka LML Star oraz prostota i niezawodność konstrukcji czynią z tego klasyka pojazd na długie lata jazdy.

OFICJALNA STRONA LML w Polsce: http://lmlpolska.wordpress.com/

"Polub" LML NA Facebooku a otrzymasz zawsze gorące informacje na temat LML w Polsce:

http://www.facebook.com/pages/Klasyczne-Skutery-LML/257[zasłonięte]42[zasłonięte]84?sk=wall

Autoryzowany serwis mieści się w siedzibie importera LML oraz we wszystkich punktach dealerskich, w których skuter jest sprzedawany. Solidność i niezawodność LML Star potwierdza 24-miesięczna gwarancja.

SUPER KLASYCZNE SKUTERY LML TO ZAWSZE:


-w całości metalowa karoseria i błotniki,

-ręczna przekładnia biegów w manetce,

-niezawodność i prostota silnika dwusuwowego,

-łatwe w użyciu koło zapasowe,

-charakterystyczne ramię zawieszenia przedniego

-duży wybór akcesoriów: chromy, szyby, dedykowane kolorystycznie kaski

-bogata paleta kolorów karoserii w tym malowania dwukolorowe i wykończenie matowe

W Polsce LML sprzedawany jest z 4 typami modeli i silników:

125 cm dwusuw - cena 10 500 zł

150 cm dwusuw - cena 10 900 zł

151 cm czterosuw (dwukolorowe malowania + chromowe dodatki w cenie) - cena 11 990 zł

200 cm czterosuw-cena 11 850 zł


Dodatkowo od tego roku, za 20% wyższą cenę można nabyć skuter wielokolorowy na całkowicie indywidualne zamówienie klienta. Wpłata 50 % Czas oczekiwania tylko 16 dni roboczych!! Transport w dowolne miejsce w Polsce gratis.

DANE TECHNICZNE dla modelu 150 cc 2T: Rama: konstrukcja samonośna, metalowa Typ silnika: 1 cylinder, 2-suwowy, Pojemność skokowa: 150 ccm System chłodzenia: chłodzony powietrzem Moc: 5,8 KW przy 5500 ob./min Układ zasilania: Gaźnik System dozowania oleju w mieszance Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Sprzęgło: Mokre, sprzęgło odśrodkowe Starter: Elektryczny oraz tradycyjny nożny rozrusznik Długość: 1760 mm Szerokość: 695 mm Rozstaw osi: 1235 mm Wysokość siedzenia: 820 mm Masa własna: 109 kg Hamulec przód: tarcza 200 mm Hamulce tył: bęben 150 mm Opony: 3,50-10 Pojemność zbiornika paliwa: 8 l Dozownik oleju: 1 l prędkość max: 95 km/h Liczba osób: 2 osoby

--------------------------------------------


DANE TECHNICZNE dla modelu 151 cc 4T


1. Liczba osi / kół 2 / 2
3. Rozstaw osi 1235mm
6.1. Długość 1760 mm
7.1. Szerokość 695 mm
8. Wysokość 1110 mm
12.1. Masa własna pojazdu w stanie gotowym do jazdy 121 kg
12.2. Masa pojazdu bez obciążenia 116 kg
14.1. Maksymalna masa całkowita pojazdu 270 kg
14.2. Rozdział masy na poszczególne osie 80kg / 190 kg
14.3. Maksymalna masa przypadająca na każdą z osi 80 kg / 195 kg
20. Producent silnika LML Limited
21. Kod fabryczny silnika E28
21.2. Numer silnika E28*X3XXXXXX*
22 Zasada działania silnika Czterosuwowy, z zapłonem iskrowym
23. Liczba i układ cylindrów 1
24. Pojemność skokowa silnika 150,7 cm3
25. Paliwo Benzyna bezołowiowa
26. Maksymalna moc silnika przy prędkości obr. 6,75 kW przy 6250 obr/min
26.1. Stosunek mocy maksymalnej do masy pojazdu w stanie gotowym do jazdy 0,0558 kW / kg
28. Skrzynia biegów Manualna
29. Przełożenia na poszczególnych biegach 1. 17.07; 2. 10.71; 3. 7.89; 4. 5.83
32. Oznaczenia rozmiaru opon Oś1: 3.50-10 Oś 2: 3.50-10
37. Nadwozie Nie
42.1 Liczba i rozmieszczenie siedzeń r1: 1C r2: 1C
44. Prędkość maksymalna 95 km/h
45. Poziom hałasu Na postoju: 80 dB przy prędk.obr. sil. 3125 min-1
Podczas jazdy: 76 dB
46 Toksyczność spalin CO: 1,74 g/km; CH: 0,19 g/km; NOx: 0,12 g/km ; CO %: 0,022

-----------------------------------------------------------------------------------------

LML 200 4S to kompromis pomiędzy ultra-tradycją w designie i konstrukcji pojazdu a osiągami i ekonomiką współczesnej motoryzacji.

-zużycie paliwa 2 litry/100 km!!!

200 4S to najnowszy skuter LML, ktorego premiera sprzedaży miała miejsce we Włoszech na jesieni 2011. LML wprowadził w tym pojeździe sporo zmian w porównaniu do pierwotnej odsłony tego modelu skutera w roku 1978. Silnik jest całkowicie zaprojektowany i wykonany przez firme LML. To jedyny na świecie manualny klasyk z czterosuwowym silnikiem o pojemności 200 ccm. LML 200 4S to kompromis pomiędzy ultra-tradycją w designie i konstrukcji pojazdu a osiągami i ekonomiką współczesnej motoryzacji.

Nowa konstrukcja sprzęgła zaoowocowała super łagodną i precyzyjną w użyciu przekładnią biegów.


_____________________________________________________________

LINK DO TESTU NA PORTALU BURGMANIA: http://www.burgmania.net/index.php?go=lml150

LINK do VIDEO-TESTU pojazdu LML w Polsce:http://www.youtube.com/watch?v=o7tnY7IkDAQ

GWARANCJA 24 MIESIĄCE!!

W SPRAWIE SZCZEGÓŁÓW PROSIMY O KONTAKT: [zasłonięte]@lmlpolska.com

DEES CLASSIC Dominik Skurzak – wyłączny przedstawiciel LML Italia w Polsce

AUTORYZOWANY WYŁĄCZNY IMPORTER LML ul. Spacerowa 26, 05-270 Marki

CZYNNE PON-PIĄT 9.00-17.00; SOB 9.00 - 13.00 +48 [zasłonięte] 103 877 www.lmlpolska.com, www.lmlitalia.com

Na wszelkie pytania chętnie odpowie także: Antonina Borowska-Giannini LML Polska -Marketing Manager [zasłonięte]@lmlpolska.com

------------------------------------------------

LML jest popularny nie tylko we Włoszech i we Francji. Swój klub LML mają fani tego pojazdu w Anglii. Jest tam ponand pół tysiaca klubowiczów.

link do :LML Owners Club Great Britain - http://www.lmlocgb.co.uk/phpBB3/

-----------------------------------------------------------

SKUTERY LML TO NIE TYLKO POJAZD, TO RÓWNIEŻ STYL ŻYCIA !!!


LML Polska organizuje polskie święto klasycznych skuterów czyli:
RAJD LML DOOKOŁA POLSKI

Trasa imprezy będzie liczyć aż ponad 2500 kilometrów ! Wystartujemy z Warszawy 1 maja. Okrążymy w 15 dni całą Polskę dookoła, aby RAJD LML był świętem wszystkich fanów klasycznych skuterów. Rajd poprowadzi w stylu sztafetowym kilkunastu kierowców. Na codziennych 200 kilometrowych odcinkach, klasycznymi skuterami LML kierować będą reprezentanci każdego regionu Polski.

Precyzyjny rozkład jazdy opublikujemy 1 lutego. Listę dla kierowców chętnych do reprezentowania swojego regionu udostępnimy zaraz po ukazaniu się szczegółowego harmonogramu przejazdu przez Polskę. Dzięki szczegółowo zaplanowanej trasie, na całej jej długości, do Rajdu będą dołączali na krótkich odcinkach lokalni sympatycy skuterów.
W wybranych miastach, reprezentujących region kraju, odbędą się okolicznościowe „MAJÓWKI NA SKUTERACH”. Podczas takich parogodzinnych spotkań chcemy wspólnie grillować i cieszyć się swoją pasją.

W rajdzie LML wystartują specjalnie przygotowane przez nas w głównym serwisie LML w Neapolu skutery o pojemności 150 i 200 cm. Impreza będzie testem wytrzymałościowym dla klasycznych skuterów marki LML. Dla porównania wystawimy na ten test skuter z silnikiem dwusuwowym 150 cm oraz nową czterosuwową 200-setkę.

Chcemy wyeksponować 3 najważniejsze walory skuterów LML:

- trwałość
- ponadczasowy, klasyczny styl
- walor ekonomiczny

Miło nam poinformować, że RAJD LML spotkał się z dużym zainteresowaniem naszych sponsorów, których listę opublikujemy w dniu 1 marca 2012. Już dzisiaj możemy z zadowoleniem przekazać informację, że wsparcie medialne Rajdu zadeklarowały media elektroniczne, drukowane oraz kluby i portale społecznościowe takie jak: motogen.pl, www.burgmania.net, Świat Motocykli, Forza Italia, Buena Vespa Social Club, Vespa Cafe. Naturalnymi partnerami Rajdu są Santander Consumer Bank oraz Bardahl-Polska.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
„W 15 dni dookoła Polski” – Polskie święto klasycznych skuterów. Organizator DEES CLASSIC/ LML Polska ul. Spacerowa 26; 05-270 W-Wa/Marki, NIP 524[zasłonięte]152-06. CZYNNE PON-PIĄT 9.00-17.00; SOB 9.00 - 13.00; tel. 505 [zasłonięte] 877
Aktualności o skuterach LML w Polsce oraz o samym Rajdzie LML na stronie Facebook - Klasyczne Skutery LML, link: http://www.facebook.com/pages/Klasyczne-Skutery-LML/257[zasłonięte]42[zasłonięte]84?sk=wall
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dominik Skurzak
Chief Executive Officer
LML/DEES CLASSIC
[zasłonięte]@lmlpolska.com
www.lmlpolska.com

Antonina Borowska-Giannini
LML Polska Brand Manager
[zasłonięte]@lmlpolska.com