Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SUPER GRA GŁODNY ALIGATOR MATTEL REKLAMA TV

24-01-2014, 12:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 69 zł     
Użytkownik juhas
numer aukcji: 3883407653
Miejscowość Dzierżoniów / Świdnica / Ząbkowice
Wyświetleń: 4   
Koniec: 24-01-2014 11:36:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Producent: Mattel
Płeć: Uniseks
Wiek dziecka: 5 lat +
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MATTEL Gra Głodny Aligator 8733
Opis produktu

Wesoła gra strategiczno-zręcznościowa!

Tukany i małpki próbują przejść przez mostek i zanieść do domu swoje owoce. Nie jest to proste, gdy belki mostku są ruchome, a pod kładką czai się głodny aligator i tylko czyha, aż z mostku coś spadnie. Gra uczy myślenia strategicznego i zręczności – gracze używają aligatora na zmianę w celu osłabienia pozycji przeciwnika. Jeśli pionek danego zawodnika – małpka lub tukan – spadnie z mostku, musi on wrócić do punktu startu. Gracz, który jako pierwszy bezpiecznie przeprowadzi wszystkie swoje zwierzątka na drugą stronę mostu, wygrywa.
Liczba graczy: 2.





Opinia psychologa dziecięcego

Gra ma charakter rozwojowy, ponieważ posiada trzy formy, a jednocześnie poziomy trudności, różniące się ilością pionków oraz sposobem ich poruszania się po moście. Oznacza to, że "rośnie" wraz z dzieckiem, oferując mu coraz to nowe wyzwania.

Zróżnicowane stopnie trudności pozwalają dziecku śledzić jego własne postępy. Samodzielnie może stwierdzić, że opanowało nowe umiejętności, bo lepiej radzi sobie z kolejnym poziomem.

Pionki poruszają się w określonym kierunku: od lewej do prawej, który jest taki sam jak układ pisma. Rzucając krążkiem dziecko powinno kierować go w stronę deseczek z pionkami rywala. Przestrzeganie tych zasad sprzyja rozwijaniu wyobraźni przestrzennej i uczy respektowania kierunków. Jest to bardzo potrzebne przy nauce pisma, które skrupulatnie przestrzega relacji przestrzennych w kształtach liter i ich układach w liniaturze.

Aranżacja gry wprowadza okoliczności wywołujące subtelne napięcie. Są to "niebezpieczne okoliczności" w postaci przepaści, chwiejnej kładki i polującego aligatora. To sprzyja zaangażowaniu emocjonalnemu w zabawę, które w połączeniu z poczuciem wygranej lub przegranej jest dobrym treningiem dojrzałości emocjonalnej.

Ciekawym elementem wprowadzającym w normy społeczne jest sugestia, kto ma rozpocząć grę – osoba, której urodziny wypadają najszybciej. Zasada ta zapoznaje dzieci z obiektywnością pewnych zjawisk, które są niezależne od wyborów, losowania czy czyjejś ochoty. Uczy stałości zasad i ról, czym poprawia dojrzałość społeczną.




Galeria

iCOMP

iCOMP

iCOMP

iCOMP
Dostępność
Wysyłka i odbiór
Płatności

Kontakt
Dlaczego my