Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej
Towar wysyłamy do 24 h:
- od zaksięgowania wpłaty
Dokładne informacje o kosztach wysyłki:
- przesyłka ekonomiczna - 8,50 zł
- przesyłka priorytetowa - 11 zł
- paczka pocztowa 48 h - 12 zł
- paczka pocztowa 24 h - 15,50 zł
- przesyłka kurierska - 16 zł
Wpłaty w wysokości: koszt przedmiotu plus koszt wysyłki prosimy dokonywać na nasze konto w banku BPH:
09 1060 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0760060 [zasłonięte] 012092
Dane firmy:
AWR MADIN
ul. Przemysłowa 3
40 – 020 Katowice
NIP 634[zasłonięte]019-01
REGON 272[zasłonięte]561
Regulamin aukcji
1. Wszystkie przedmioty wystawione na naszych aukcjach są nowe
2. Jeśli jednorazowo zakupisz więcej niż jeden przedmiot, to za wysyłkę płacisz tylko raz
3.Towar wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na koncie
4.W tytule wpłaty proszę wpisać nick z Allegro oraz numer aukcji
5.Zakupiony towar wysyłamy na adres podany w Allegro
6.Jeśli adres wysyłki ma być inny proszę o maila z tą informacją
7.Na wszystkie sprzedane towary wystawiamy fakturę VAT
Płatności
1.Wpłata na konto (płatność z góry):
- numer konta wraz z potrzebnymi danymi do wykonania przelewu otrzymasz po zakupie towaru w wiadomości od serwisu Allegro,
- w tytule przelewu proszę podać swój login i nr aukcji (przykładowo: Nowak aukcja nr 965654), brak tych danych może spowodować znaczne opóźnienie wysyłki,
- po otrzymaniu wpłaty towar zostaje wysłany najpóźniej w ciągu 1 dnia roboczego.
2.PayU:
- po otrzymaniu wpłaty towar zostaje wysłany najpóźniej w ciągu 1 dnia roboczego.
Zwroty
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014 r. O prawach konsumenta, Konsument który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust 2 i art. 35 ustawy.
2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik.
3. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może złożyć na formularzu.
4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy konsument może złożyć poprzez wskazany wyżej formularz, w takim przypadku sklep przesyła niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można także sporządzić na piśmie. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży należy przesłać na adres: ul Przemysłowa 3/B10, 40 – 020 Katowice.
5. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy, inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
6. Wskazane w poprzednich punktach uprawnienia dotyczą sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie względem osoby fizycznej, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
7. Zwracane przez Konsumenta towary muszą zostać odesłane w stanie kompletnym. Towary te powinny zostać odesłane/zwrócone w stanie niezmienionym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób, który nie jest konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument odpowiada za każde zmniejszenie wartości rzeczy sprzedanej, będącej następstwem jego działania. Odpowiedzialność konsumenta za zmniejszenie wartości rzeczy sprzedanej ma charakter odszkodowawczy. Zakres odpowiedzialności konsumenta powinien zostać ustalony w oparciu o porównanie wartości rzeczy nowej z wartością rzeczy z uwzględnionym stopniem zużycia.
8. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć informację z numerem rachunku bankowego, na jaki Sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia w którym został poinformowani o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpieniu od niniejszej umowy, dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta.
9. Konsument ponosi bezpośrednie koszty przesyłki zwracanego towaru.
10. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty e-mail, telefonicznie lub listownie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, numer zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji i powód reklamacji. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na koszt Kupującego na adres Sklepu z załączonym opisem wady i kserokopią dowodu zakupu.
11. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego w momencie odbioru przesyłki.
12. Zwrot Towaru odbywa się na koszt Konsumenta. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
13. W przypadku zwrotu towaru z zamówienia, do którego dołączony był gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, Sklep zwróci Klientowi cenę zwróconych pomniejszoną o wartość gratisu- zgodnie z ceną gratisu.
14. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie dotyczy świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (np. przedmiotów spersonalizowanych ).