!! SUPER ATOMIC D2 VARIOCUT 75 !!
Wiązania: ATOMIC NEOX 412 do 12 DIN
KOLEKCJA 2010/2011
DWULETNIA GWARANCJA
PARAGON LUB FAKTURA VAT
Długość: 167CM
Taliowanie:[zasłonięte]121-752mm
Promień skrętu: VARIO
Dostępne długości:
157 i 167cm
CHARAKTERYSTYKA
Atomic to marka, której zaufali najlepsi zawodnicy, tacy jak: Benjamin Raich, Aksel Lund Svindal, Renate Götschl czy Jens Byggmark. Fakt, że narciarze wykorzystujący Atomica wyprzedzili konkurencję, wynika nie tylko i ich umiejętności ale tez z przewagi technologicznej jaką posiada sprzęt Atomic nad sprzętem innych marek - przewagę tę inżynierowie Atomic szacują na dwa a nawet trzy lata.
Technologia D2 Doubledeck:
Elastyczność i promień skrętu to dwa główne parametry określające właściwości nart. Dzięki najnowszej technologii D2 DOUBLEDECK opracowanej przez firmę Atomie "wszechstronność" to cecha, która nabrała zupełnie nowego znaczenia. Otóż w modelach D2 DOUBLEDECK zastosowano dwa oddzielne elementy, stanowiące górną i dolną warstwę nart. Zadaniem części dolnej (Adapter Deck), porównywanej do zawieszenia w samochodzie z napędem na 4 koła, jest dostosowanie do warunków śniegowych na trasie, podczas gdy zadaniem części górnej (Control Deck) jest kontrola toru jazdy i właściwe wykorzystanie umiejętności narciarza. Wspomniane dwa elementy połączone są w taki sposób, aby nie "przeszkadzać" w swobodnym wyginaniu narty, oraz nie powodować wibracji w trakcie jazdy.
Rdzeń VarioCUT:
|
EIastyczność i promień skrętu to dwa główne parametry określające właściwości nart. Dzięki najnowszej technologii D2 DOUBLEDECK opracowanejprzez firmę Atomic wszechstronność to cecha, która nabrała zupełnie nowego znaczenia. Otóż w modelach D2 DOUBLEDECK zastosowano dwa oddzielne elementy, stanowiące górnąi dolną warstwę nart. zadaniem części dolnej (Adapter Deck), porównywanej do zawieszenia w samochodzie z napędem na 4 koła, jest dostosowanie do warunków śniegowych na trasie, podczas gdy zadaniem części górnej (Control Deck) jest kontrola toru jazdy i właściwewykorzystanie umiejętności narciarza. Wspomniane dwa elementy połączone są w taki sposób,aby nie przeszkadzać w swobodnym wyginaniu narty, oraz nie powodować wibracji w trakcie jazdy.
W zależności od nachylenia stoku, po którym się poruszają i stylu jazdy, narty wybierają dłuższy lub krótszy skręt. Bez względu na długość skrętu, krawędź trzyma niezawodnie. za analizę warunków odpowiada dolna część narty, która przekazuje informacje dalej. Impuls odczytywany jest przez górną płytę, która w zależności od dociążenia i wygięcia narty, decyduje o rozszerzeniu, lub zwężeniu dziobów i piętek. Brzmi nieprawdopodobnie, a jednak działa. Narty są genialnym rozwiązaniem dla osób preferujących jazdę długim i krótkim skrętem, a niekoniecznie mają ochotę manualnie dostosowywać lub zmieniać parametry nartу.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|