Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SUPA!! RME BabyFace interfejs audio USB - 3 KOLORY

09-06-2012, 19:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 349 zł     
Użytkownik mondo24pl
numer aukcji: 2324778836
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 37   
Koniec: 19-05-2012 01:32:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

OBSŁUGA TRANSAKCJI ALLEGRO
7 DNI W TYGODNIU W GODZ. 9-22:

e-mail: [zasłonięte]@mondo24.pl
Tel: 886-[zasłonięte]-964
GG: 24[zasłonięte]821

Zasady obowiązujące na aukcjach MONDO24 znajdziesz na stronie O MNIE. Towar mamy w magazynie lub mamy potwierdzoną możliwość sprowadzenia go od dostawcy w ciągu 3-24 h.
Akceptujemy płatności ALLEGRO, przelewem zwykłym (przedpłatę) oraz płatność gotówką przy odbiorze (pobranie). Możemy odmówić wysyłki i płatności za pobraniem kontrahentom z wątpliwą historią na Allegro.
Paczki wysyłamy wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS Poland, PON-PIĄT do godz. 20 - zwykle są dostarczane następnego dnia roboczego wczesnym popołudniem. Jeśli w aukcji nie podano inaczej, koszt dostawy:
WARTOŚĆ POW. 500 ZŁ
Wysyłka kraj lub dostawa w Warszawie GRATIS
WARTOŚĆ DO 500 ZŁ
* przedpłata: 17 zł
* pobranie: 27 zł
* odbiór osobisty w Warszawie gratis (po umówieniu się)
Przy zakupie wielu produktów i możliwości łącznej wysyłki w jednym kartonie płacisz za przesyłkę tylko raz.

RME BabyFace interfejs audio USB

Firma RME już od dawnawyznaczała standardy w świecie profesjonalnych interfejsów audio.Najpierw był Multiface jako pierwszy profesjonalny, naprawdę sięliczący interfejs przenośny audio. Potem przyszła kolej nainterfejsy wykorzystujące protokół FireWire: Fireface 800 orazFireface 400. Zdobyły one uznanie całego muzycznego świata do tegostopnia, że do dziś są najlepiej sprzedającymi się na tlekonkurencji systemami audio. Są wykorzystywane w studiach na całymświecie. Również na scenie muzycy chętnie używają tego sprzętuze względu na wzorcową stabilność sterowników oraz możliwośćużywania interfejsu bez komputera [stand-alone].

Swoją niebywałąpopularność zawdzięczają również perfekcyjnemu wykonaniu,wysokiej klasy konwerterom oraz niesłychanie stabilnym sterownikom.Nie ma znaczenia czy jest to FireWire, PCI, PCI-Express czy ExpressCard, tam gdzie inne producenci nie dają rady firma RME udowadnia,że można stworzyć interfejs "idealny". Tym razem przyszedł czas na interfejs typu "desktop" w wersji USB -BABYFACE.

To niepozorne urządzenie o wdzięczniebrzmiącej nazwie to przenośny, solidnie wykonany, wysokiej klasyinterfejs audio 24-bity / 192 kHz wyposażony w 2 przedwzmacniaczemikrofonowe [Phantom 48V], wejście instrumentalne Hi-Z, złączaADAT, MIDI oraz wyjścia słuchawkowe. Uwagę zwraca całkowiciezmieniona aplikacja TotalMix umożliwiająca sterowanie całymurządzeniem jak również procesorami efektów wbudowanymi wBabyface'a. Użytkownik ma do dyspozycji między innymi 3-zakresowyequalizer, reverb oraz delay. Wszystkie te efekty włącznie zequalizacją oraz kontrolkami poziomów przeliczane są przezwewnętrzny procesor DSP Babyface'a.

RME Babyface zbudowany został woparciu o technologię Hammerfall USB zastosowaną pierwszy raz wFireface UC - pierwszym interfejsie na świecie pracującym zrekordowo niską latencją. Identyczną wydajność oferuje RMEBabyface co przy kompaktowych rozmiarach sprawia, że jestnajbardziej niezawodnym i mobilnym interfejsem na świecie. Jestświetnym wyborem zarówno na scenę jak i do domowego / mobilnegostudia. Jego referencyjne parametry soniczne z pewnością zwrócąuwagę tych muzyków / producentów, którzy cenią sobie jakość.

Do tej pory standard USB uważany byłza nieprofesjonalny, dlaczego? Ponieważ wszystkie dotychczasowe,wielokanałowe interfejsy audio miały problemy z pracą na niskichlatencjach czego efektem były trzaski lub całkowita utratasynchronizacji. RME zmienia tę postać rzeczy. Nie dość, że noweinterfejsy USB [Fireface UFX, Fireface UC, Babyface] pracują naminimalnych latencjach to ich osiągi w tym zakresie zbliżają siędo wydajności wewnętrznych kart dźwiękowych dedykowanychmagistrali PCI lub PCI-Express. Tego jeszcze nie było i jest tokolejna bariera, którą łamie RME.

Firma RME słynie z nowatorskichrozwiązań oraz z faktu projektowania swoich własnych chipsetów[USB, FireWire] montowanych wewnątrz interfejsów audio tegoniemieckiego producenta. RME BABYFACE nie jest tu wyjątkiem.Producent zastosował tu zaprojektowany przez inżynierów RMEchipset USB pozwalający na stabilną komunikację z komputerem zwykorzystaniem magistrali USB. Tam gdzie inni producenci kart stosujątanie układy innych podwykonawców, RME montuje swoje rozwiązaniadzięki czemu praca na minimalnych latencjach zarezerwowanychdotychczas dla wewnętrznych kart RME staje się możliwa!

Całkowitakontrola

Oprócz funkcji interfejsu audioBabyface może być używany jako klasyczny kontroler monitorówodsłuchowych w studiu. Duże eleganckie pokrętło oraz dwaprzyciski funkcyjne umożliwiają kontrolę wszystkich istotnychparametrów. Za ich pomocą można sterować np. głośnością nasumie, zapisywać i przywoływać jej ustawienia referencyjne jakrównież kontrolować poziomy wejściowe opisywanego interfejsuaudio.

 

Nowy TotalMixFx

Teraz w nowej odsłonie TotalMix Fxzawiera również efekty, equaliazację i kompresję. Z jego poziomumożemy również sterować takimi parametrami jak regulacjapanoramy, szerokość panoramy wraz ze zamianą kanałów lewy naprawy i odwrotnie, przełączanie fazy, załączanie zasilaniaPhantom 48V dla preampów mikrofonowych oraz wspomnianymi wcześniej:equalizeram, efektami reverb i delay. Wszystkie te parametry sąprzetwarzane przez procesor DSP interfejsu Babyface którego wskaźnikzużycia jest również widoczny z poziomu TotalMix Fx.

TotalMix Fx może pełnić rolętypowego miksera cyfrowego, krosownicy sygnałów i może byćsterowany za pomocą zewnętrznego kontrolera MIDI.

CECHY CHARAKTERYSTYCZE:

  • 2 analogowe wejścia XLR,
  • 2 analogowe wyjścia XLR,
  • 2 cyfrowo sterowane preampy mikrofonoweklasy Hi-End,
  • 2 niezależne wyjścia słuchawkowe /liniowe,
  • wejście instrumentalne Hi-Z dopodłączenia np. gitary,
  • w sumie 10 wejść / 12 wyjść,
  • 8 kanałowe, cyfrowe złącze ADAT dlasygnałów wejściowych i wyjściowych,
  • wejście / wyjście SPDIF,
  • wejście / wyjście MIDI,
  • wysokiej klasy przetwarzanie AD/DA,24-bity / 192kHz,
  • dynamika: 115 dBA,
  • sensacyjnie niska 1 ms latencja -zbliżona do kart PCI, PCI-E,
  • całkowicie nowy wewnętrzny mikseroparty o DSP karty - TotalMix FX,
  • technologia "SteadyClock" dlaminimalizacji zniekształceń cyfrowych,
  • współpraca z sygnałami symetrycznymii niesymetrycznymi,
  • możliwość pobierania zasilaniabezpośrednio z szyny USB,
  • TotalMix FX, Hi-Endowy mikser zefektami na pokładzie - wszystko przeliczane przez DSP Babyface'a,
  • port USB 2.0 do komunikacji zkomputerem,
  • aplikacja DIGICheck do analizymateriału audio,
  • solidne wykonanie, wysoka mobilność
Dene techniczne:

Sekcjaanalogowa:

  • Wejścia : 2 x XLR [2 x Mic/Line] symetryczne, wejście instrumentalne Hi-Z,
  • Wyjścia: 2 x XLR symetryczne i niezależne słuchawkowe,
  • Zakres dynamiki AD: 108 dB RMS nieważony, 111 dBA,
  • THD AD: < -100 dB [< 0.001 %]],
  • THD+N AD: < -98 dB [< 0.0012 %],
  • Przesłuchy AD: > 110 dB,
  • Maksymalny poziom wejściowy dla 0 dBFS: +12 dBu,
  • Częstotliwość próbkowania [zegar wewnętrzny]: 32, 44.1, 48, 64, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4, 192 kHz,
  • Częstotliwość próbkowania [zegar zewnętrzny]: 28 kHz - 200 kHz,
  • Wyjścia: 2 x XLR, symetryczne,
  • Wyjścia słuchawkowe: 2 x 1/4" TRS [Stereo], w interfejsie i dołączonej przejściówce,
  • Zakres dynamiki DA: 112 dB RMS nieważony, 115 dBA,
  • THD DA: < -104 dB [< 0.00063%],
  • THD+N DA: < -100 dB [< 0.001%],
  • Przesłuchy DA: > 110 dB,
  • Maksymalny poziom wyjściowy @ 0 dBFS wyjścia liniowe: +15 dBu,
  • Maksymalny poziom wyjściowy @ 0 dBFS wyjścia słuchawkowe: +8 dBu,
  • Częstotliwość próbkowania [zegar wewnętrzny]: 32, 44.1, 48, 64, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4, 192 kHz,
  • Częstotliwość próbkowania [zegar zewnętrzny]: 28 kHz - 200 kHz,
  • Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.5 dB: 5 Hz- 22 kHz [ 44.1 kHz ],
  • Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.5 dB: 5 Hz- 34 kHz [ 96 kHz ],
  • Pasmo przenoszenia AD/DA, -1 dB: 5 Hz -50 kHz [ 192 kHz ].

Sekcja cyfrowa:

  • Złącza cyfrowe: ADAT I/O, SPDIF I/O [optyczny],
  • MIDI: 1 x MIDI I/O [2 x 5-pin DIN], 16 kanałów,
  • Jitter: < 1 ns, ADAT in,
  • Jitter tłumienie: >30 dB [2.4 kHz].

Sterowniki:

  • Windows 7 / Vista / XP SP2 [32 i 64bitowe],
  • Apple Mac OS X 10.5 lub nowszy [CoreAudio]
Polska gwarancja dystrybutora: 2 lata

Do wyboru trzy kolory: niebieski, srebrny (SILVER) i biały (SNOW) - podaj przy zamówieniu.