Tutaj wszystkie nasze aukcje [WSZYSTKIE AUKCJE]
NA TEJ AUKCJI DO KUPIENIA:
KSIĄŻKA Sukces w każdych negocjacjach
Autor: BOLKO FUCHS
Liczba stron: 72
Wydawca: Złote Myśli
Cena w tej ofercie jest o prawie 30% niższa niż u wydawnictwa
Wszystkie książki są nowe.
Wszystko, co powinieneś wiedzieć na temat skutecznych negocjacji!
Jak to jest, że niektórzy w wyniku pewnych dyskusji osiągają niesamowite rezultaty, a inni muszą za każdym razem godzić się z porażką i ulegać? Czy sukces tkwi we wrodzonym talencie? Nie sądzę... Jest to z pewnością sztuka. Sztuka, którą każdy ma prawo - i powinien z niego skorzystać - opanować doperfekcji. Choć z drugiej strony perfekcja nie istnieje, więc potraktuj to sformułowanie metaforycznie.
Czy zauważyłeś już, jak bardzo ta umiejętność może okazać się dla Ciebie przydatna? Nie ma znaczenia, czy to w pracy, w szkole, czy w domu - negocjujemy zawsze. Możesz negocjować podwyżkę, wyższą ocenę w szkole, albo miejsce, gdzie spędzisz z ukochaną wakacje. Najwyższy czas i pora, abyś nauczył się zbierać arguementy oraz wykorzystywał je z korzyścią dla Ciebie.
Zacznijmy od lingwistyki!
Cóż to takiego jest ta lingwistyka? Nawet nie próbuj sobie tego wyobrażać! No właśnie... dlaczego więc o tym myślisz? Paradoksalnie Twój umysł nie potrafi używać zaprzeczeń. Dzieje się tak z bardzo prostego powodu. Aby móc czemukolwiek zaprzeczyć, w pierwszej kolejności trzeba ustalić, co to ma być. A skoro już o tym pomyślałeś, to - przykro mi - odwrotu nie ma.
Z drugiej jednak strony posiadając taką wiedzę, możesz bardzo ciekawie wpływać na ludzkie zachowania. Jesteś w stanie przeczeniem w niezauważalny dla świadomości sposób "zmusić" kogoś, do zastanowienia się nad czymś, nad czym de facto zastanawiać się nie chciał. To jest fajne, prawda? A to tylko jeden z zabiegów lingwistycznych.
To co czyni tę książkę naprawdę wyjątkową, to coś czego nie dostrzegli inni autorzy. Dzięki zręcznemu połączeniu opisu technik wywierania wpływu i negocjacji - możliwości stosowania jej treści w praktyce stają się praktycznie nieograniczone. Liczne przykłady zdecydowanie ułatwią zrozumienie jej treści, a umiejętności nabyte dzięki lekturze mogą być stosowane od razu po jej przeczytaniu. Liczne publikacje z pogranicza psychologii wywierania wpływu są zbyt szczegółowe, co często nie pozwala zaznajomić się z podstawami bez studiowania wielu książek i przeszukiwania setek stron internetowych.
Moja publikacja zawiera kompendium wiedzy z dziedziny negocjacji i manipulacji! To nie tylko podręcznik, ale przewodnik po świecie kontaktów międzyludzkich, czyniący je łatwiejszymi, a co za tym idzie - przyjemniejszymi.
Bolko Fuchs, autor
W książce znajdziesz jeszcze, między innymi:
- W jaki sposób "ale" potrafi wykasować część zdania, które stoi przed nim?
- Czym są implikacje i w jaki sposób mogą wpływać na naszą podświadomość?
- "Oraz" czy może "i", czyli... dlaczego spójniki mają tak ogromne znaczenie?
- W jaki sposób zręcznie wkładać własne wypowiedzi w usta autorytetów naszego rozmówcy? I jak ta sztuka może zaważyć na wyniku naszych negocjacji?
- Jak używać metafor dostosowując je do profilu naszego rozmówcy?
Swoją drogą...
Mam dla Ciebie krótką zagadkę, na którą odpowiedź - moim zdaniem - jest znamienna. Na gałęzi drzewa siedziały sobie cztery wróbelki. Była zima i jeden z nich bardzo zmarzł o powiedział: - Rozejrzę się po okolicy i spróbuję znaleźć jakieś ciepłe schronienie.
Ile wróbelków zostało na drzewie? Czy udało się temu jednemu odnaleźć wspomniane schronienie?
Odpowiedź na pierwsze pytanie brzmi: nadal cztery. Podjęcie decyzji, a jej realizacja (działanie), to dwie zupełnie odmienne sprawy. Odpowiedź natomiast na drugie pytanie brzmi: nie, nie udało się. I wcale nie dlatego, że nie poleciał, lecz dlatego, że on "próbował coś zrobić".
Czy chciałbyś więcej?
Głupie pytanie - oczywiście, że tak! I bardzo dobrze, ponieważ z prezentowanej publkacji nauczysz siętakże, między innymi, takich rzeczy, jak:
- W jaki sposób przygotowywać się do negocjacji zbierając fakty dotyczące tego, co będzie negocjowane?
- Relatywne postrzeganie rzeczywistości, czyli 4 typy ludzi: słuchowy, wzrokowy, ruchowy oraz mieszany.
- Czym jest komunikacja niewerbalna i dlaczego odgrywa tak dużą rolę w negocjacjach?
- W jaki sposób rozpoznać charakterystyczną dla danego adresata mowę niewerbalną za pomocą tzw. "small talk"?
- Trzy żelazne zasady na temat tego, kiedy wolno negocjować i jak wolno negocjować.
I wiele, wiele więcej bardzo atrakcyjnej merytorycznie wiedzy na temat negocjacji. Autor przedstawił wszystko bardzo ciekawie i w przystępny dla Czytelnika sposób. Nie pozostaje mi zatem nic innego, jak tylko zachęcić Cię do wypełnienia poniższego formularza.
Na życzenie wystawiamy Faktury Vat.
Chcesz wiedzieć na bieżąco co dzieje się z Twoim zamówieniem?
U nas jesteś na bieżąco informowany o statusie realizacji transakcji (otrzymanie wpłaty, wysyłka)
Zależy Ci na bezpiecznej dostawie?
U nas wszystkie przesyłki pakowane są minimum w koperty bąbelkowe. Ewentualnie opakowane jeszcze w karton. Pozwala to na odpowiednią ochronę przed czynnikami zewnętrznymi i bezpieczne dotarcie na miejsce.
Na Allegro sprzedajemy od dłuższego czasu.
Zaufało nam wielu Allegrowiczów, za co im bardzo dziękujemy :)
Posiadamy wiele tysięcy pozytywnych komentarzy.
Do każdej transakcji podchodzimy z należytą dbałością i dokładamy wszelkich starań, aby każdy z Państwa był w 100% usatysfakcjonowany ;-)
Zapraszamy do poczytania komentarzy.
|