|
e-mail [zasłonięte]@gmail.com
telefon 664-[zasłonięte]-763
|
|
Wyłącznie przedpłata na konto
|
|
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska) Koszt przesyłki - 0 zł
|
|
1. PRZED ZAKUPEM Do większości publikacji oferuję darmowy fragment książki.
2. Zakup potwierdź mailem wpisując swój nick z Allegro.
3. W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności (nr konta i tytuł przelewu)
4. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłam kupującemu pełną wersję elektroniczną książki - gratis!!!
5. Informuję o terminie wysłania książki drukowanej.
6. Po otrzymaniu przesyłki kupujący wystawia komentarz, co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła zgodnie z umową.
7. Komentarz wystawiam jako druga.
8. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od otrzymania maila potwierdzającego, proszę o kontakt celem wyjaśnienia sytuacji.
|
|
|
|
"Sukces w każdych negocjacjach" Bolko Fuchs
AUDIOBOOK CD(mp3)
Wydawca: "Złote Myśli" ISBN:[zasłonięte]978-8382-128-4 AUDIOBOOK CD(mp3) lektor: Robert Grabka czas: 107 min. wydanie I; Rok 2008 stan- nowy cena rynkowa: 32,70 zł
cena promocyjna: 24,53 zł przesyłka: 0 zł
Spis treści:
- WSTĘP
- 1. UMYSŁ NIE MÓWI „NIE”!
- 2. SPRÓBUJ TEGO NIE PRZECZYTAĆ!
- 3. ALE...
- 4. SPÓJNIKI MAJĄ ZNACZENIE
- 5. IMPLIKACJE
- 6. OKREŚLENIA CZASU
- 7. CHWILO, TRWAJ!
- 8. PORZĄDKUJEMY
- 9. METAFORY
- 10. CYTATY
- 11. PRZYGOTUJ SIĘ DO NEGOCJACJI
- 12. NEGOCJACJE W PRAKTYCE
- 12.1. Zmysły
- 12.2. Relatywne postrzeganie rzeczywistości
- 12.1.1. Typ wzrokowy (wizualny)
- 12.1.2. Typ słuchowy (audytywny)
- 12.1.3. Typ ruchowy (kinestetyczny)
- 12.1.4. Typ mieszany
- 13. SMALL TALK
- 14. KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
- 15. SZCZEGÓŁOWA ANALIZA ZACHOWAŃ
- 16. KLUCZ DO SUKCESU
- 17. KTO PYTA, NIE BŁĄDZI
- 18. ZAKOŃCZENIE ROZMOWY — MOMENT KULMINACYJNY
- 19. WSPOMAGACZE
- 20. TECHNIKI MANIPULACJI WEDŁUG PROF. ROBERTA CIALDINIEGO
- 20.1. Wzajemność
- 20.2. Niedostępność
- 20.3. Autorytet
- 20.4. Konsekwencja
- 20.5. Komplementy
- 20.6. Społeczny dowód słuszności
- 21. „JA” I „MOJE”
- 22. WYKORZYSTAJ BŁĘDY ROZMÓWCY
- 23. KIEDY WOLNO NEGOCJOWAĆ I JAK WOLNO NEGOCJOWAĆ
- 23.1. Pierwsza żelazna zasada
- 23.2. Druga żelazna zasada
- 23.3. Trzecia żelazna zasada
- ZAKOŃCZENIE
- BIBLIOGRAFIA
Dostępna specjalna wersja dźwiękowa - AUDIOBOOK CD
Wersja dźwiękowa (audiobook) została nagrana przez profesjonalnego lektora i zapisana w formacie mp3. Dzięki temu, wystarczy, że kupujesz audiobooka, wgrywasz go na swój odtwarzacz mp3 i od razu:
- możesz słuchac książki gdziekolwiek jesteś
- nie potrzebujesz ani odpowiedniego oświetlenia, ani użycia rąk - możesz np. jechać samochodem i słuchac, ćwiczyć na siłowni i słuchać...
- dzięki wielokrotnemu przesłuchaniu materiału świetnie sobie utrwalisz motywacyjne treści książki i łatwiej wprowadzisz je w życie
- jeśli jesteś słuchowcem - będziesz zaskoczony tym, jak łatwo i przyjemnie przyswaja się wiedze dzięki audiobookowi
Wszystko, co powinieneś wiedzieć na temat skutecznych negocjacji!
Jak to jest, że niektórzy w wyniku pewnych dyskusji osiągają niesamowite rezultaty, a inni muszą za każdym razem godzić się z porażką i ulegać? Czy sukces tkwi we wrodzonym talencie? Nie sądzę... Jest to z pewnością sztuka. Sztuka, którą każdy ma prawo - i powinien z niego skorzystać - opanować do perfekcji. Choć z drugiej strony perfekcja nie istnieje, więc potraktuj to sformułowanie metaforycznie.
Czy zauważyłeś już, jak bardzo ta umiejętność może okazać się dla Ciebie przydatna? Nie ma znaczenia, czy to w pracy, w szkole, czy w domu - negocjujemy zawsze. Możesz negocjować podwyżkę, wyższą ocenę w szkole, albo miejsce, gdzie spędzisz z ukochaną wakacje. Najwyższy czas i pora, abyś nauczył się zbierać arguementy oraz wykorzystywał je z korzyścią dla Ciebie.
Zacznijmy od lingwistyki!
Cóż to takiego jest ta lingwistyka? Nawet nie próbuj sobie tego wyobrażać! No właśnie... dlaczego więc o tym myślisz? Paradoksalnie Twój umysł nie potrafi używać zaprzeczeń. Dzieje się tak z bardzo prostego powodu. Aby móc czemukolwiek zaprzeczyć, w pierwszej kolejności trzeba ustalić, co to ma być. A skoro już o tym pomyślałeś, to - przykro mi - odwrotu nie ma.
Z drugiej jednak strony posiadając taką wiedzę, możesz bardzo ciekawie wpływać na ludzkie zachowania. Jesteś w stanie przeczeniem w niezauważalny dla świadomości sposób "zmusić" kogoś, do zastanowienia się nad czymś, nad czym de facto zastanawiać się nie chciał. To jest fajne, prawda? A to tylko jeden z zabiegów lingwistycznych.To co czyni tę książkę naprawdę wyjątkową, to coś czego nie dostrzegli inni autorzy. Dzięki zręcznemu połączeniu opisu technik wywierania wpływu i negocjacji - możliwości stosowania jej treści w praktyce stają się praktycznie nieograniczone. Liczne przykłady zdecydowanie ułatwią zrozumienie jej treści, a umiejętności nabyte dzięki lekturze mogą być stosowane od razu po jej przeczytaniu. Liczne publikacje z pogranicza psychologii wywierania wpływu są zbyt szczegółowe, co często nie pozwala zaznajomić się z podstawami bez studiowania wielu książek i przeszukiwania setek stron internetowych.
Moja publikacja zawiera kompendium wiedzy z dziedziny negocjacji i manipulacji! To nie tylko podręcznik, ale przewodnik po świecie kontaktów międzyludzkich, czyniący je łatwiejszymi, a co za tym idzie - przyjemniejszymi.
Bolko Fuchs, autor
W książce znajdziesz jeszcze, między innymi:
- W jaki sposób "ale" potrafi wykasować część zdania, które stoi przed nim?
- Czym są implikacje i w jaki sposób mogą wpływać na naszą podświadomość?
- "Oraz" czy może "i", czyli... dlaczego spójniki mają tak ogromne znaczenie?
- W jaki sposób zręcznie wkładać własne wypowiedzi w usta autorytetów naszego rozmówcy? I jak ta sztuka może zaważyć na wyniku naszych negocjacji?
- Jak używać metafor dostosowując je do profilu naszego rozmówcy?
Swoją drogą...
Mam dla Ciebie krótką zagadkę, na którą odpowiedź - moim zdaniem - jest znamienna. Na gałęzi drzewa siedziały sobie cztery wróbelki. Była zima i jeden z nich bardzo zmarzł o powiedział: - Rozejrzę się po okolicy i spróbuję znaleźć jakieś ciepłe schronienie.
Ile wróbelków zostało na drzewie? Czy udało się temu jednemu odnaleźć wspomniane schronienie?
Odpowiedź na pierwsze pytanie brzmi: nadal cztery. Podjęcie decyzji, a jej realizacja (działanie), to dwie zupełnie odmienne sprawy. Odpowiedź natomiast na drugie pytanie brzmi: nie, nie udało się. I wcale nie dlatego, że nie poleciał, lecz dlatego, że on "próbował coś zrobić".
Czy chciałbyś więcej?
Głupie pytanie - oczywiście, że tak! I bardzo dobrze, ponieważ z prezentowanej publkacji nauczysz się także, między innymi, takich rzeczy, jak:
- W jaki sposób przygotowywać się do negocjacji zbierając fakty dotyczące tego, co będzie negocjowane?
- Relatywne postrzeganie rzeczywistości, czyli 4 typy ludzi: słuchowy, wzrokowy, ruchowy oraz mieszany.
- Czym jest komunikacja niewerbalna i dlaczego odgrywa tak dużą rolę w negocjacjach?
- W jaki sposób rozpoznać charakterystyczną dla danego adresata mowę niewerbalną za pomocą tzw. "small talk"?
- Trzy żelazne zasady na temat tego, kiedy wolno negocjować i jak wolno negocjować.
I wiele, wiele więcej bardzo atrakcyjnej merytorycznie wiedzy na temat negocjacji. Autor przedstawił wszystko bardzo ciekawie i w przystępny dla Czytelnika sposób.
BONUS !!! Po dokonaniu wpłaty otrzymasz gratisowo pełną wersję elektroniczną.
|
|
|