na wszelkie pytania odpowiadamy
mailowo
Wpłaty można dokonywać na konto :
Nr konta:
85 2490
[zasłonięte] 0
[zasłonięte]0050000
[zasłonięte] 590339
Koszt wysyłki podany jest w opisie każdej aukcji.
Podana cena za przesyłkę dotyczy
zakupu 1 książki,
jeśli kupujesz więcej niż 1 książkę
ZAPYTAJ O KOSZT PRZESYŁKIWysyłka
Pocztą Polską zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Osoby bez pełnej aktywacji konta proszone są o potwierdzenie zakupu.
Wszelkie informacje niezbędne do zakończenia transakcji dostaną Państwo w automatycznej wiadomości z allegro po wygranej aukcji.
Szczegółowy regulamin znajduje się na stronie "O mnie".
Udział w naszych aukcjach oznacza jego akceptację.
Na wpłatę czekamy 7 dni-termin ten może ulec wydłużeniu po wcześniejszym uzgodnieniu
Sugestia i perswazja
Psychologia narracji wizualnej w sztuce i reklamie
Pozycja interesująca zarówno dla psychologów, jak i dla osób zajmujących się teorią estetyki, badaczy recepcji obrazów artystycznych, a także analityków przekazu reklamowego. Tematyka rozważań oraz przeprowadzone badania mają charakter pionierski zaś badania autorki z pewnością należy traktować jako eksploracyjne. Wydają się one ciekawe zarówno teoretycznie (psychologia poznawcza i społeczna), jak i praktycznie (np. reklama, edukacja). Tym samym powstała praca wysoce oryginalna, spełniająca wysokie standardy empiryczne, w której wykazuje nie tylko erudycję, ale i umiejętność twórczego rozwijania wiedzy i pomysłów badawczych.
Umiejętne kreowanie narracji wizualnej jest z pewnością wyzwaniem dla twórców reklamy. Należy jednak pamiętać, że w czasach gdy w zasadzie każdy z nas w łatwy sposób tworzy obrazy, narracja wizualna jest także olbrzymim źródłem inspiracji i wiedzy o konsumentach. Jest to zatem interesująca pozycja nie tylko dla branży reklamowej, ale dla wszystkich, którzy pragną bardziej świadomie "czytać" obrazy, czy za ich pomocą oddziaływać na odbiorcę.
Autor/autorzy:
Waligórska
SWPS
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 232
Rok wydania: 2012