Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Subiektywny remanent Kina 13 po 13 W-wa

12-09-2014, 10:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.50 zł     
Użytkownik recyklingpapieru
numer aukcji: 4510376638
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 12-09-2014 10:00:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1. KONTAKT > TELEFON DO ANTYKWARIATU 022 [zasłonięte]2775 ANTYKWARIAT ZNAJDUJE SIĘ W WARSZAWIE NA UL. NIEMCEWICZA 5A , OBOK SKLEPU SPOŻYWCZEGO I FRYZJERA) W ODLEGŁOŚCI OK. 500M OD PL. ZAWISZY I OK. 100M OD UL. GRÓJECKIEJ

Antykwariat czynny

poniedziałek - 9.00-19.00

wt.,środa,czwartek -9.00-18.00

piątek - 8.00-17.00

Sobota - Nieczynne

Proszę o  mailowe potwierdzenie odbioru osobistego przynajmniej dwa dni wcześniej przed planowaną wizytą

+++Proszę pamiętać o wpisaniu w tytule przelewu Nick-a
+++Przy zamówieniu większej ilości książek ustalamy wspólny koszt wysyłki +++W przypadku zmiany adresu napisz maila


Nigdy nie wysyłam za pobraniem


 
Przed zakupem ,koniecznie zapoznaj się ze stroną o mnie

W KILKU SŁOWACH...

Autorski leksykon filmowy Lecha Kurpiewskiego i Roberta Ziębińskiego.

13 kategorii filmowych, w każdej 13 dyskusji na temat 13 najważniejszych, najlepszych, tudzież najbardziej kontrowersyjnych obrazów w danej kategorii, czyli jak szybko, efektywnie i efektownie podjąć dyskusję na temat filmu.

Ta książka Was zaskoczy. Znajdziecie w niej wszystko, co chcielibyście wiedzieć o kinie, ale baliście się zapytać. Dlaczego „Rocky” jest jednym z najlepszych filmów familijnych, a „Dajcie mi głowę Alfredo Garcii” najpiękniejszym filmem o miłości. Czemu przed śmiercią – jakby co! – lepiej obejrzeć „Pulp Fiction” niż „Obywatela Kane’a”, „Casablankę” niż „Osiem i pół”, „Giuseppe w Warszawie” niż „Człowieka z żelaza”. Dlaczego „Psychoza” to dziś ramota, a „Dyskretny urok burżuazji” wciąż błyszczy niczym diament. W czym „Sucker Punch” jest ciekawsze od „Metropolis”. No i czemu Sam Peckinpah wielkim reżyserem był, a Larsowi von Trierowi nie jest to pisane. Wstrząśnięci? Oby nie zmieszani. Zajrzyjcie do środka. Gwarantujemy, że ciśnienie na pewno wzrośnie Wam jeszcze bardziej.

PS

Osoby o słabym sercu lub przywiązane do stereotypowego kanonu filmowego powinny tę książkę… przeczytać.

Lech Kurpiewski (ur. 1953) – w latach 1[zasłonięte]995-20 redaktor naczelny miesięcznika „Film”, potem redaktor naczelny miesięcznika „Świat Filmu” i wieloletni krytyk filmowy „Newsweeka”, obecnie recenzent i publicysta filmowy.

Wydawnictwo: Prószyński i S-ka


 

Możliwość wspólnej wysyłki z konta:
Nick : recyklingpapier2

 

 

 

 

 

Zapraszam do zakupu