Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Subiekt Sprint 2

16-07-2015, 10:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 450 zł     
Użytkownik Vebo_pl
numer aukcji: 5456324388
Miejscowość Zielona Góra
Wyświetleń: 28   
Koniec: 16-07-2015 09:32:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
e-mail: [zasłonięte]@vebo.pl INFOLINIA: +48 68 [zasłonięte] 27 (czynna pon. - pt. od 8.00 do 16.00)
 
Subiekt Sprint 2

 

Wersja językowa:polska
Liczba stanowisk:1
Przeznaczenie:do użytku komercyjnego
System operacyjny:Windows 8.1, 7, Vista, XP 32-64 bit, Windows Server 2008, 2003

Producent: InsERT S.A


 

Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony  dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).
 
Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem.
 
System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office”, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.
 
Sprzedaż – najważniejsze funkcje:
- wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos);
- obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy; 
- obsługa ekranów dotykowych;
- przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie;
- obsługa różnych form płatności (gotówka, karta, bon); 
- łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej;
- możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy);
- obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców; 
- możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
- identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
- obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);
- obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;
- anulowanie pozycji i całego dokumentu;
- drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
- w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).
  
Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:
- konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie infrastrukturą sprzętową; 
- kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców; 
- zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki; 
- współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.
 
Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2:
- nowy wygląd programu – ułatwione poruszanie się po systemie; 
- zmiana ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego; 
- zbiorcze przypisywanie ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk; 
- drukowanie duplikatów wystawionych dokumentów handlowych; 
- przypisywanie filtrów towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie widział odfiltrowaną listę asortymentową); 
- usuwanie wszystkich zastosowanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego; 
- możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu; 
- możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem; 
- dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39;
- filtrowanie towarów po statusie aktywności (dowolny, aktywny, nieaktywny). 


 
 

 

Standard AllegroSprzedaż oprogramowania zajmujemy się od 2007 roku i obsłużyliśmy już kilkanaście tysięcy zadowolonych klientów. Jakość naszych usług potwierdza Standard Allegro przyznawany najlepiej ocenianym sprzedawcom oraz certyfikat Zaufane Opinie Ceneo.

Kupując oprogramowanie w naszym sklepie masz pewność, że pochodzi ono z pewnego i legalnego źródła. Jesteśmy legalnie działającą firmą oraz oficjalnym dystrybutorem produktów wielu znakomitych producentów.

Fachowe doradztwo

Masz pytania lub wątpliwości? Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Nasza infolinia dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Numer infolinii: +48 68 [zasłonięte] 27. Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem poczty elektrycznej: [zasłonięte]@vebo.pl

2<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>015-01 <span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>146

Faktura VAT Niezależnie od tego czy kupujesz jako firma czy osoba prywatna, do każdego zakupu dołączony jest dowód zakupu w postaci faktury VAT.

Dane firmy: New Software S.C., ul. Reja 15/13, 65-076 Zielona Góra, NIP 924[zasłonięte]9798

Numer rachunku Alior Bank S.A.:
49 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 307953
 

 

 
 


Jeśli masz pytania dotyczące naszej oferty lub realizacji Twojego zamówienia skontaktuj się z Nami:

INFOLINIA: +48 68 [zasłonięte] 27
e-mail : [zasłonięte]@vebo.pl

Nasi konsultanci czekają na Ciebie. Pracujemy w dni robocze od 8 do 16.

 
 


Dostawa na adres e-mail
Dostawa na adres e-mail Jeżeli zamawiasz produkt w wersji elektronicznej objęty jest on bezpłatną dostawą na adres e-mail.

Przesyłka kurierska
Dostawa na adres e-mail W przypadku produktów pudełkowych dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub Poczty Polskiej.

 
 
 
 


PayU Akceptujemy tradycyjny przelew bankowy bezpośrednio na konto sklepu oraz płatności za pomocą systemu PayU.

Oferujemy również płatność za pobraniem (przy odbiorze).

 


Szczegółowy regulamin naszych aukcji dostępny jest na stronie O Mnie.