|
|
|
PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z NASZĄ
OFERTA NA AUKCJACH
W RAZIE JAKICHKOLWIEK PYTAŃ LUB WĄTPLIWOŚCI SKONTAKTUJ SIĘ Z JEDNYM Z NASZYCH HANDLOWCÓW
BOGDAN
[zasłonięte]@mediago.pl
GRZEGORZ
[zasłonięte]@mediago.pl
KONTAKT TELEFONICZNY
TEL.: (+48) 022-[zasłonięte]478-57 TEL. KOM: (+48) 502-[zasłonięte]-275 TEL. KOM: (+48) 609-[zasłonięte]-612
MAPKA GDZIE JESTEŚMY
PO ZAKUPIE PROSIMY POTWIERDZIĆ FORMĘ PŁATNOŚCI , DOSTARCZENIE PACZKI BĄDŹ ODBIÓR OSOBISTY POPRZEZ
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581103 [zasłonięte] 566037
WPŁATY BEZ PROWIZJI W PKO BP (INTELIGO)
19 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 339198
FAKTURA VAT lub PARAGON
MOŻLIWY SYSTEM RATALNY
ORAZ
SYSTEM LEASINGU
WYSYŁKA zwykle W 24 GODZINY
PACZKA PRIORYTETOWA
UPS
|
|
InsERT Subiekt GT
Subiekt GT to nowoczesny system obsługi sprzedaży dla małych i średnich firm, stworzony z myślą o firmach poszukujących bardzo przyjaznego, a jednocześnie niezwykle sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego itp.
Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.
Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.
Podstawowe możliwości Subiekta GT:
- pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
- prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
- prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży w tym ceny walutowe);
- pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur - do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
- obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
- obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat;
- rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.);
- pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych;
- wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
- rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
- pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT;
- współpraca z systemem klasy CRM recentCRM dla InsERT GT.
Wymagania systemowe Subiekta GT:
* komputer z procesorem 500 MHz (lub lepszym);
* 256 MB pamięci RAM (lub więcej);
* system operacyjny Microsoft Windows 2000, Windows Server 2003, Windows XP, Windows Vista (lub nowszy);
* Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy) - dostarczany na instalacyjnej płycie CD;
* około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym;
* dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu);
* system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000 lub 2005 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2005 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD (przy większej ilości zgromadzonych danych lub potrzebie wykorzystania większej ilości pamięci zachęcamy do zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server 2005);
* dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków).
Opis Techniczny: |
Kod Producenta |
SGT |
Pakiet zawiera |
Płytka CD instalacyjna, koperta z dokumentacją programu (zawiera licencję, warunki licencji, certyfikat,kartę rejestracyjną), instruckja obsługi, materiały reklamowe dla użytkowników. |
Opis |
Subiekt GT to nowoczesny system obsługi sprzedaży dla małych i średnich firm, stworzony z myślą o firmach poszukujących bardzo przyjaznego, a jednocześnie niezwykle sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, |
|
stworzony z myślą o firmach poszukujących bardzo przyjaznego, sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę |
|
działu handlowego, niewielkiego sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego |
|
Program pod Windows |
Liczba użytkowników |
Nieograniczona |
Liczba stanowisk |
3 szt |
Wersja językowa |
polska |
Wymagania systemowe |
System operacyjny Microsoft Windows 2000, Windows Server 2003, Windows XP, Windows Vista (lub nowszy); Microsoft Internet Explorer 6.0, |
Wymagania sprzętowe |
procesor Pentium II 350 MHz (lub lepszym), 64 MB pamięci RAM (lub więcej), około 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym, dowolny napęd CD-ROM, |
Informacje dodatkowe |
pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych); |
|
obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej; wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów; | |
|
|
|