|
Kontakt:
Tel. 518 [zasłonięte] 156
e-mail:[zasłonięte]@bib.net.pl
www.bib.net.pl
WAŻNE - sprzedaż na fakturę VAT wyłącznie dla firm i instytucji.
Płatność:
Przedpłata na konto:
Volkswagen Bank Polska S.A.
37 2130 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0040130 [zasłonięte] 673401
Przesyłkę realizujemy natychmiast po otrzymaniu przelewu
Przesyłka „za pobraniem”
Programy wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, przesyłką priorytetową
WAŻNE - po licytacji proszę o podanie wszystkich danych potrzebnych do faktury, nawet jeśli są takie same jak w Allegro
W tytule przelewu prosimy podać numer aukcji oraz nick z Allegro
Przed licytacją proszę zapoznać się ze stroną O mnie
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z naszej oferty programów na tej aukcji oferujemy Państwu:
Subiekt GT- System sprzedaży
Licencja na 3 stanowiska
Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.
Konsultacje i wsparcie przez internet - 1 godzina GRATIS! *)
Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.
Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.
· 3 miesięczny abonament na ulepszenia GRATIS!
· 3-miesięczna opieka posprzedażna Telekonsultant GRATIS!
Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.
· Program antywirusowy Kaspersky Internet Security 2012 - 90 dni GRATIS!
Podstawowe możliwości Subiekta GT:
- pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
- prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
- prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);
- pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
- obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
- obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;
- rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);
- pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
- wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
- rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
- pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT;
- pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.
Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT – dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety – niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT.
Integracja programu z mobilnym Subiektem, oscGT i Sello stwarza całkiem nowe możliwości, sprzyjając poszerzeniu rynku zbytu. Towary z Subiekta GT mogą być sprzedawane w terenie (mobilny Subiekt) oraz w internecie – zarówno w sklepie internetowym (oscGT), jak i na aukcjach (Sello).
Wymagania systemowe
- komputer z procesorem minimum 1 GHz (zalecane 2 GHz lub więcej);
- minimum 512 MB pamięci RAM (zalecane 1 GB lub więcej);
- system operacyjny Windows Server 2003, Windows XP SP3, Windows Vista, Windows Server 2008, Windows 7 (lub nowszy);
- Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy);
- około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej i około 1 GB dla serwerowej;
- dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu);
- system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000, 2005, 2008 lub 2008 R2 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2008 R2 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD (przy większej ilości zgromadzonych danych lub potrzebie wykorzystania większej ilości pamięci zachęcamy do zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server);
- dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków).
Więcej o programie
*)
Klientom, którzy zakupią oprogramowanie InsERT w naszym sklepie oferujemy bezpłatną 1 godzinę wsparcia technicznego przez Internet. Na monitorze Państwa komputera w siedzibie Państwa firmy będą mogli Państwo obejrzeć w trybie on line (z możliwością zadawania pytań serwisantowi „na żywo” i wybierania tematów):
- początkującym użytkownikom pokażemy krok po kroku instalację programu, wprowadzenie danych firmy, towarów, kontrahentów, uprawnień dla użytkowników, wystawianie dokumentów handlowych, magazynowych, dopasowywanie wyglądu ekranów
- zaawansowanym użytkownikom odpowiemy na pytania o funkcjonalności programu dotyczące np.: faktur ProForma, kontroli i windykacji rozrachunków, przypisywania rabatów kontrahentom, faktur wewnętrznych, automatycznego pobierania kursów walut, ustalania kosztów dokumentów sprzedaży, korekty kosztów sprzedaży, zaawansowanej modyfikacji wydruków, eksportu i importu dokumentów, sprzedaż z wybranych dostaw, kontrola terminu ważności, kontrola stanów minimalnych i wiele innych pytań, które będą mogli nam Państwo swobodnie zadać.
Warunkiem przeprowadzenia szkolenia jest posiadanie sprawnego łącza internetowego.
|