|
| Przedmiot aukcji: | |
|
Przeniesienie danych kontrahentów do Subiekt GT !
Jeżeli zmieniają państwo dotychczasowy system sprzedaży an Subiekt GT i chcą Państwo zaoszczędzić czasu i nerwów na ręcznym wpisywaniu danych - oferujemy usługę przygotowania danych do importu do programu Subiekt GT.
Możliwe jest zarówno przeniesienie danych towarów (pojawią się one w kartotece towarów i usług), jak również dane kontrahentów (kartoteka kontrahentów). Możliwe jest przetworzenie danych zapisanych w najpopulaniejszych formatach takich jak: tekstowe (TXT, CSV), czy Excel (XLS), Access (MDB), jak również inne (do uzgodnienia).
Przedmiotem niniejszej oferty jest przeniesienie danych kontrahentów z jednego źródła / formatu pliku. Dane źródłowe zostaną przygotowane do formatu w jakim mogą być już samodzielnie zaimportowane do systemu Subiekt GT.
Usługa obejmuje zapisanie w kartotece kontrahentów do 2000 pozycji z uwzględnieniem następujących danych: symbol, nazwa krótka, nazwa długa, miasto, kod pocztowy, ulica z nr budynku/lokalu, NIP, email, www, kraj.
W przypadku innego zakresu danych (np. większa ilość importowanych pozycji, dodatkowe dane) - usługa podlega indywidualnej wycenie. Na zrealizowaną usługę wystawiamy fakturę VAT (cena z aukcji jest ceną brutto).
W przypadku jakichkolwiek innych wątpliwości - w szczególności w przypadku gdy posiadają Państwo dane w innym formacie niż wskazane powyżej - zapraszamy do kontaktu (e-mail: [zasłonięte]@dbsoft.pl lub tel. 509 [zasłonięte]200) przed dokonaniem zakupu.
Nie marnuj swojego cennego czasu na 'wklepywanie' danych!
Kod PLU: __2000__
| | | |