Subiekt GT na 3 stanowiska
Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.
Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.
Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.
Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.
Podstawowe możliwości Subiekta GT:
-
pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
-
prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
-
prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);
-
pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
-
obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
-
obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;
-
rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);
-
pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
-
wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
-
rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
-
pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT;
-
pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.
Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT – dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety – niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT.
Gestor GT Sfera +Sfera Gestor GT
Gestor Gt
Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.
Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów. Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.
Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.
Najważniejsze zalety Gestora GT:
-
szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
-
planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
-
łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
-
kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
-
wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
-
dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
-
możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
-
liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
-
możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
-
powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
-
biblioteka dokumentów;
-
schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
-
obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
-
wygodny system notatek;
-
strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
-
możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
-
praca sieciowa wielu użytkowników programu.
Sfera dla Gestora GT
Sfera dla Gestora GT to dodatek przeznaczony dla tych użytkowników programu Gestor GT, którzy potrzebują indywidualnych rozwiązań, dodatkowej funkcjonalności lub automatyzacji często wykonywanych prac. Dzięki Sferze możliwe jest rozbudowanie Gestora GT, dostosowanie systemu do specyfiki firmy i skonstruowanie nawet najbardziej wyszukanych rozwiązań informatycznych.
Sfera dla Gestora GT pozwala m.in. na stworzenie rozwiązań umożliwiających bezproblemową współpracę z wieloma aplikacjami, zapisującymi dane w bardzo różnorodnych formatach. Sprawdzi się także przy integracji Gestora GT z urządzeniami wspierającymi pracę w biurze, takimi jak rejestratory czasu pracy, centralki telefoniczne, urządzenia mobilne.
Sfera dla Gestora GT powstała w oparciu o znane technologie COM i OLE Automation. Wyszkolony serwisant lub informatyk firmy bez problemu stworzy takie rozwiązania, które rozszerzą dotychczasową funkcjonalność programu i będą ułatwiały pracę z systemem, ściśle według potrzeb przedsiębiorstwa.
Sfera dla Gestora GT umożliwia:
-
ścisłe dopasowanie Gestora GT do potrzeb klienta uzależnionych od specyfiki prowadzonej firmy;
-
stworzenie zbiorczych operacji zamiast serii jednorazowych akcji, które w danej firmie wykonywane są bardzo często i trzeba poświęcić im wiele czasu;
-
napisanie własnych aplikacji, które zintegrują Gestora GT z posiadanymi przez użytkownika programami oraz urządzeniami wspierającymi pracę w biurze;
-
import do Gestora GT danych potencjalnych klientów dostarczonych przez firmy zajmujące się prowadzeniem baz adresowych kontrahentów niezależnie od formatu, w jakim te bazy zostają dostarczone;
-
zastosowanie wielu innych rozwiązań stworzonych dokładnie według potrzeb użytkownika.
|