| WITAM |
|
Strona o Mnie.
Zobacz moje komentarze.
Dodaj mnie do ulubionych.
Zadaj pytanie sprzedajacemu.
Zapraszam na inne moje aukcje.
|
| KONTAKT |
|
[zasłonięte]@interia.pl
Tel. kom. : 530-[zasłonięte]-310
|
| REGULAMIN |
|
Od momentu potwierdzenia przelewu przesylke realizujemy w ciagu 24h-3dni na adres generowany automatycznie przez serwis Allegro. W przypadku zmiany adresu lub wyslania przesylki na inny adres prosimy o kontakt.
WAZNE! Prosimy o wypelnienia Formularza Opcji Dostawy
Mozliwy odbiór osobisty, wymagany wczesniejszy kontakt.
Szczególowe informacje zostana wyslane przez serwis Allegro droga elektroniczna po wybraniu opcji Kup Teraz lub wygraniu licytacji.
Koszt przesylki dotyczy 1szt. Kazda nastepna sztuka -> patrz "Cennik dostawy"
Wszystkie przesylki sa priorytetowe i ubezpieczone!
Do kazdego zakupu otrzymaja Panstwo paragon lub fakture vat.
Przy platosci przelewem na konto prosze o podanie numeru aukcji oraz nick Allegro w tytule przelewu.
|
| TRANSPORT |
|
Paczka Pocztowa
Przesyłka Kurierska
|
| PŁATNOŚCI |
|
Za pobraniem
Wpłata na konto
|
|
....::::: WITAMY NA AUKCJACH FIRMY MARTECH :::::....
FABRYCZNIE NOWE, ZAPAKOWANE
POLSKA DYSTRYBUCJA, GWARANCJA I POMOC TECHNICZNA
FAKTURA VAT - PARAGON
MEGA ZESTAW InsERT
PROFESJONALNE ROZWIĄZANIA DLA TWOJEJ FIRMY
SUBIEKT GT
Nowoczesny i przyjazny dla użytkownika system sprzedaży z obsługą magazynów
wersja na 3 stanowiska
+ abonament na ulepszenia
+ 3 msc pomocy technicznej
+ Kaspersky Internet Security (wersja na 3 stanowiska, 3msc)
GESTOR GT
System zarządzania relacjami z klientami, współpracujący z Subiektem GT
+ abonament na ulepszenia
+ 3 msc pomocy technicznej
ANALITYK
System wspomagania decyzji
+ Kaspersky Internet Security (wersja na 3 stanowiska, 3msc)
WSZYSTKIE ZESTAWY FABRYCZNIE ZAPAKOWANE, FAKTURA VAT
POMOC TECHNICZNA
! ! ! UWAGA ! ! !
DLA DWÓCH PIERWSZYCH KLIENTÓW
UNIKALNY ZESTAW InsERT
SZKOLEŃ MULTIMEDIALNYCH
SUBIEKT GT KROK PO KROKU
- 12 godzin intensywnej nauki
- 12 szczegółowo opracowanych lekcji
- blisko 500 slajdów
- kilkadziesiąt filmów
Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.
Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.
Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.
Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.
Podstawowe możliwości Subiekta GT:
- pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
- prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
- prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);
- pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
- obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
- obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;
- rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);
- pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
- wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
- rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
- pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT;
- pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.
Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT – dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety – niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT.
Integracja programu z mobilnym Subiektem, oscGT i Sello stwarza całkiem nowe możliwości, sprzyjając poszerzeniu rynku zbytu. Towary z Subiekta GT mogą być sprzedawane w terenie (mobilny Subiekt) oraz w internecie – zarówno w sklepie internetowym (oscGT), jak i na aukcjach (Sello).
Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.
Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów.
Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.
Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.
Najważniejsze zalety Gestora GT:
- szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
- planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
- łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
- kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
- wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
- dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
- możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
- liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
- możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
- powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
- biblioteka dokumentów;
- schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
- obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
- wygodny system notatek;
- strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
- możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
- praca sieciowa wielu użytkowników programu.
Analityk to system wspomagania decyzji, który opiera się na najnowszych technologiach związanych z hurtowniami danych i OLAP. Program tworzy nowoczesne, szybkie i elastyczne analizy danych zgromadzonych w systemach firmy InsERT.
Najważniejsze cechy programu
Analityk jest programem, który współpracuje z następującymi systemami firmy InsERT:
- Subiekt GT,
- Subiekt dla Windows,
- Subiekt 5 EURO,
- Subiekt 5,
- Subiekt 4 (MEGA/PLUS),
- Rewizor GT,
- Rewizor dla Windows,
- Rewizor 3 EURO,
- Rewizor 3,
- Rewizor 2.
Analityk wykorzystuje arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel, dzięki czemu otrzymane w programie wyniki można przedstawić w formie graficznej (tabel lub wykresów). Dane pochodzące ze stworzonych zestawień mogą stać się podstawą do tworzenia własnych raportów obrazujących różne ujęcia zdarzeń zachodzących w czasie prowadzenia działalności gospodarczej.
Firma Microsoft przyznała Analitykowi certyfikat Designed for Windows XP. Tytuł ten daje użytkownikom gwarancję, że program spełnia rygorystyczne wymagania techniczne i w pełni współpracuje z systemem operacyjnym Windows XP. Analityk jest drugą z kolei aplikacją w Polsce, która otrzymała takie wyróżnienie.
Zestawienia
Wygenerowane przez Analityka zestawienia prezentowane są w arkuszu kalkulacyjnym Microsoft Excel w postaci interaktywnych wielowymiarowych tabel i wykresów. Posługiwanie się nimi jest bardzo łatwe i intuicyjne. Użytkownik za pomocą myszki przemieszcza wybrane kategorie danych w odpowiednie obszary tabeli przestawnej. W trakcie przeglądania danych możliwe jest wykonanie m.in. następujących operacji:
- sortowanie tabel,
- filtrowanie danych,
- dokonywanie podsumowań na dowolnym poziomie,
- korzystanie z całego zestawu różnorodnych funkcji statystycznych (m.in. średnia, minimum, maksimum, odchylenie standardowe),
- przechodzenie od danych zagregowanych do danych szczegółowych i odwrotnie,
- korzystanie z predefiniowanych formatów tabel,
- zmiana typu wykresu (słupkowe, kołowe, punktowe, 2-D, 3-D).
Stworzone w Analityku wielowymiarowe zestawienia pozwolą m.in. porównywać dane pochodzące z kilku okresów działalności gospodarczej lub z różnych miejsc. Informacje te ułatwiają interpretację sytuacji podmiotu gospodarczego. Program umożliwia analizę obszernych zbiorów danych. Dzięki najnowszym technologiom hurtowni danych analiza oraz tworzenie kolejnych zestawień przebiega niezwykle szybko.
Moduły programu
Program Analityk składa się z trzech modułów: Hurtownia, Analityk, Administracja.
Moduł Hurtownia pozwala na przeniesienie danych z systemów firmy InsERT do hurtowni danych. Dzięki modułowi możliwe jest zarządzanie stworzonymi przez użytkownika hurtowniami (usunięcie, aktualizacja danych w hurtowni).
Moduł Analityk umożliwia pobieranie danych ze stworzonych hurtowni danych. Dane te można grupować w różnego rodzaju zestawienia. Program dostarcza gotowe definicje zestawień dotyczące takich obszarów, jak sprzedaż, zakupy, kasa i bank, magazyny czy księga handlowa, np.: Sprzedaż wg magazynów i kategorii, Zakup wg firm i towarów, Przychody finansów. Każdy użytkownik w prosty i szybki sposób może z nich skorzystać. Istnieje także możliwość powielania definicji zestawień i tworzenia nowych.
Moduł Administracja jest modułem pomocniczym, w którym można ustalić parametry pracy z programem Analityk takie, jak: nazwa serwera, hasło i nazwa użytkownika.
Dane techniczne
- użyte narzędzia: Visual C++ 6.0, Visual Basic 6.0, MDAC 2.6, Data Transformation Services DTS, PivotTable Service;
- wykorzystane bazy danych: MS SQL Server 2000 oraz MS SQL Server 2005, dostęp do baz Foxpro 2.6 i MS Access 97 poprzez sterowniki OLEDB;
W pakiecie wraz z Analitykiem znajduje się Microsoft SQL Server w dwóch wersjach (wybór należy uzależnić od posiadanego systemu operacyjnego):
- Microsoft SQL Server 2005 Express Edition przeznaczony szczególnie dla najnowszych systemów operacyjnych takich jak Windows XP SP3, Windows Server 2003, Windows Vista oraz Windows 7 (jego minimalne wymagania systemowe to komputer z procesorem 500 MHz lub lepszym, 256 MB pamięci RAM, około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym);
- Microsoft SQL Server 2000 Desktop Engine, którego używanie jest wskazane na starszych systemach operacyjnych, takich jak Windows 98 oraz Windows NT 4.0 (jego minimalne wymagania systemowe to komputer z procesorem Pentium 166 MHz lub lepszym, 32 MB pamięci RAM, 64 MB dla systemu Windows 2000 lub 128 MB dla Windows XP, system operacyjny Windows 98, Me, NT 4.0 SP5, 2000, XP lub Windows Server 2003, około 50 MB wolnego miejsca na dysku twardym).
|
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|
Strona "o mnie"Wszystkie aukcje
|
PaneleAllegro.pl
|
|
|