Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SUBARU LEGACY TURBO 92

21-05-2014, 13:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 14 000 zł     
Użytkownik ZABCIA-20
numer aukcji: 4219775137
Miejscowość Myślenice
Wyświetleń: 1045   
Koniec: 21-05-2014 13:37:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM

MUSZE Z CIĘŻKIM SERCEM, ZE ŁZAMI W OCZACH I OGROMNYM SENTYTMENTEM ROZSTAĆ SIĘ Z MOIM TURBODZIADKIEM. OGÓLNIE JEST TO WERSJA SEDAN W KOLORZE GRAFITOWYM. SAMOCHÓD SPROWADZONY ZOSTAŁ OKOŁO  3 LAT TEMU Z WŁOCH GDZIE STAŁ JAKIŚ CZAS ZAPOMNIANY PRZEZ WSZYSTKICH. ZALETĄ TEGO POSTOJU JEST JEGO BARDZO NISKI PRZEBIEG W MOMENCIE SPROWADZENIA 82 TYŚ KM REALNEGO PRZELOTU. OBECNIE LEGAŚ MA 90 TYŚ KM. WADĄ POSTOJU BYŁY SKORODOWANE TYLNE BŁOTNIKI W STANDARDOWYCH MIEJSCACH DO TEGO PROGI I DOŁY PRZEDNICH BŁOTNIKÓW.

OD TAMTEGO CZASU SAMOCHÓD PRZESZEDŁ KILKA ZABIEGÓW BLACHARSKICH CO POPRAWIŁO DIAMETRALNIE JEGO WYGLĄD ZEWNĘTRZNY. WYMIENIONE ZOSTAŁY REPERATURKI BŁOTNIKÓW OBIE STRONY, PROGI OBIE STRONY ORAZ PRZEDNIE BŁOTNIKI OBIE STRONY (UŻYWANE ORYGINAŁY). STARE BŁOTNIKI PRZEDNIE MAM DO WGLĄDU. PO BLACHARCE LEGAŚ ZOSTAŁ STARANNIE ZAKONSERWOWANY W MIEJSCACH NAPRAW BLACHARSKICH  I NIE TYLKO, NASTĘPNIE POMALOWANY PODKŁADEM.

PO SEZONIE ZIMOWYM POMALOWANE ZOSTAŁY BŁOTNIKI PRZÓD I TYŁ OBIE STRONY W KOLORZE NADWOZIA ALE TEN KOLOR ZOSTAŁ NA TYLE ŹLE DOBRANY ŻE WIDAĆ BYŁO RÓŻNICĘ W LAKIERZE MIĘDZY DRZWIAMI I BŁOTNIKAMI. POSTANOWIŁEM ŻE ZROBIĘ ZDJĘCIA PRZED MALOWANIEM JAK KOLOSALNA BYŁA RÓŻNICA I POMALOWALIŚMY JESZCZE DRZWI PRZÓD I TYŁ OBIE STRONY ŻEBY CAŁOŚĆ SPRAWIAŁA BARDZO DOBRE WRAŻENIE WIZUALNE I TEN CEL ZOSTAŁ OSIĄGNIĘTY W 100%.

SAMOCHÓD ABSOLUTNIE BEZWYPADKOWY WSZYSTSKO PROSTE I NIE ZNISZCZONE

REASUMUJĄC NA KILKA DOBRYCH LAT NIE BĘDZIE PROBLEMÓW W TYM SAMOCHODZIE Z KWESTIAMI BLACHARSKO LAKIERNICZYMI.

TERAZ KWESTIA TECHNICZNA. SAMOCHÓD JEST BARDZO MOCNO DOINWESTOWANY TECHNICZNIE. Z NAJWAŻNIEJSZYCH RZECZY:

- KOMPUTER SILNIKA ZERO SPORT Z4 PODNOSZĄCY MOC I MOMENT OBROTOWY ORAZ OPÓŹNIAJĄCY ODCIĘCIE ZAPŁONU DO 7200 OBR/MIN PO ZAŁOŻENIU TEGO KOMPUTERA SAMOCHÓD W ODCZUCIU PRZYSPIESZA DUŻO LEPIEJ NIZ SERIA. W PORÓWNANIU SERYJNA IMPREZA STI  03-04  ZOSTAJE DALEKO Z TYŁU (NIEDOWIARKÓW ZAPRASZAM ) NIE TOLERUJE PB95 (GROŹBA SPALANIA STUKOWEGO) TYLKO PB98 LUB WIĘCEJ.

- PRZELOTOWY UKŁAD WYDECHOWY NA SZEROKIM KOŁNIERZU 2.5"

- ZAŁOŻONA SKRZYNIA Z  WRX STI 97 V4

PRZEŁOŻENIE GŁÓWNE 4.44 -krótka skrzynia 5MT: TY752VBCAA
1   3.166
2   1.822
3   1.296
4   0.972
5   0.738
R   3.416
-przełożenie główne-4.44
-przedni dyfer- OTWARTY
-środkowy dyfer- WISKOZA
-tylny dyfer- ZESZPEROWANY SERYJNIE

- HAMULCE PRZEDNIE Z IMPREZY GT 4 TŁOCZKOWE Z NACINANYMI TARCZAMI + ZAŁOŻONE NOWE KLOCKI HAMULCOWE REMSA

- NOWE HAMULCE Z TYŁU Z NOWYMI KLOCKAMI

-SAMOCHÓD UŻYTKOWANY Z GŁOWĄ ZAWSZE GRZANY PRZEZ OSTRZEJSZĄ JAZDĄ I PO TAKIEJ JEŹDZIE SKRUPULATNIE CHŁODZONY. JEŹDZI NA OLEJU 10W60. SAM BYŁEM W SZOKU ALE SAMOCHÓD PODCZAS MOJEJ EKSPLOATACJI NA DYSTANSIE TYCH 5 TYŚ KM CO ZROBIŁEM ZUŻYŁ MNIEJ WIĘCEJ 0.2 L OLEJU JAZDA DOSYĆ DYNAMICZNA PO ŚNIEGU ZGODNIE Z PRZEZNACZENIEM, ŻADNYCH MŁYNKÓW W JEDNYM MIEJSCU CZY TAM NA JAKICHŚ PLACACH. MAM POJĘCIE CO DZIEJE SIĘ Z NAPĘDAMI PODCZAS TAKICH ZABAW I TO WŁAŚNIE PROWADZI DO USZKODZEŃ W TYM PANCERNYM NAPĘDZIE.

- ALUFELGI 16" Z IMPREZY GT Z OPONAMI LETNIMI

- WNĘTRZE Z FOTELEM KIEROWCY OD WERSJI STI LUB KUBEŁKIEM BIMARCO

- KIEROWNICA TRÓJRAMIENNA ZAMSZOWA Z ODSADZENIEM 10 CM

LEGAŚ ZAREJESTROWANY W POLSCE UBEZPIECZONY  Z PRZEGLĄDEM NA ROK. Z CIEKAWOSTEK WSZYSTKO W TYM SAMOCHODZIE JEST Z WYPOSAŻENIA ELEKTRYCZNEGO DZIAŁA,  NAWET UKŁAD ABS. NIE MA Z NICZYM PROBLEMÓW.

CENA DO LEKKIEJ NEGOCJACJI

NIE ODDAM AUTA "ZA DARMO" 

 TEL: 501-[zasłonięte]-695 MICHAL