Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Subaru Justy

07-06-2014, 16:03
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 5 500 zł     
Użytkownik cmr3rally
numer aukcji: 4271556690
Miejscowość Bystra
Wyświetleń: 840   
Koniec: 07-06-2014 16:04:30

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1996
Przebieg (km): 240000
Pojemność silnika (cm3): 1298
Moc silnika (KM): 101
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Zielony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Elektryczne szyby, Szyberdach, Radio+CD, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, 4WD
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam serdecznie!

Przyszła ta chwila, że zmieniły się priorytety w moim życiu i z bólem serca muszę się pożegnać z samochodem, który kosztował mnie dużo czasu i pieniędzy. Robiłem go pod siebie więc starałem się by wyszło jak najlepiej. Postanowiłem jednak się przesiąść do czegoś większego.
Tym samochodem jeżdżę sam już 6. rok. Zrobiłem nim jakieś 55kkm. Aktualny przebieg to 246kkm. Zawsze dowiózł do celu.
Wszystkie oleje, płyny, filtry, tarcze, etc. były wymieniane regularnie i na czas.
Ale do rzeczy; sprzedam moje Subaru Justy, komuś, komu chce się poświęcić dla niego trochę czasu, kto o nie zadba należycie.
Mechanicznie jest to praktycznie Swift GTi, bardzo praktyczne i przestronne autko z napędem na obie osie.

Poniżej specyfikacja samochodu.

Buda:

- rocznik 1996,
- 5 drzwi,
- porobiona podłoga, progi, gniazda sprężyn i inne newralgiczne punkty nadwozia,
- zderzaki w kolorze,
- zachowana oryginalna fabryczna stylizacja (brak zbędnego plastiku), typowy "Sleeper",
- felgi aluminiowe 7'x15'OZ Route plus opony 195/50 R15,
- wywinięte ranty błotników,
- elektryczny szyberdach Webasto (zapewniam nie cieknie),
- fabryczne halogeny w zderzaku,
- wlew paliwa otwierany z wnętrza,
- hak montowany na zatrzask- łatwy w demontażu.


Uwagi:

Na lakierze jest kilka ognisk rdzy, widocznych z bliska. Tylny zderzak zarysowany na rogu. Trzeba byłoby się tym zająć. Ostatnia konserwacja była robiona na wiosnę 2012r. Należałoby więc ją już odświeżyć. Po kupnie samochodu okazało się, że był stuknięty prawy tylny narożnik, nic konkretnego, ale ktoś nieumiejętny tam majstrował i nieszczególnie mu to wyszło więc musiałem to poprawiać.

Zawieszenie i układ napędowy:

- fabryczne wspomaganie kierownicy (olej zmieniony w zeszłym roku),
- sprężyny seria Swift GTi;
- amortyzatory Koni Sport na wszystkich kołach, McPhersony z możliwością regulacji kąta pochylenia koła,
- wahacze przednie, łączniki, końcówki drążków etc. wymieniane w zeszłym roku- przebieg 7kkm.
- skrzynia biegów w zeszłym roku przeszła przegląd- wymieniłem synchro 1. i 2. biegu. oraz uszczelnienia, przełożenie główne 18/71 (3.94),
- poduszki silnika i skrzyni wypełnione klejem do szyb w celu ich utwardzenia,
- napędy zalane olejem 75W90 GL5 Castrol TransAxle do przekładni hipoidalnych,
- łożyska w kołach zostały wymienione wszystkie zaraz po zakupie auta,
- hamulce (4 tarcze wraz z zaciskami) pochodzą ze Swifta GTi (250mm)- wymienione jakieś 17kkm temu na komplet z TRW,
- z przodu zamontowana rozpórka kielichów,
- odnowiona praktycznie całkowicie tylna kołyska zawieszenia, wymienione silentbloki zwrotnic,
- sprzęgło komplet Valeo wymienione 7kkm temu.

Uwagi:

- tylny dyfer nieco hałasuje przy ok. 80km/h, ale tylko przy jeździe z zapiętym 4WD- na lato można odłączyć tylną oś (spalanie spada wtedy o ok. 1l/100km),
- 4.bieg, przy małych prędkościach, delikatnie szumi,
- zawieszenie jest nieco twarde, szczególnie z tyłu, ale kręgosłupa nie przestawia więc do przeżycia (jeśli by ktoś chciał mam w magazynie seryjne sprężyny z Justy, które mogę dorzucić do auta),

- klocki hamulcowe z tyłu się kończą,
- przewody hamulcowe biegnące pod podłogą profilaktycznie należałoby wymienić bo już przed zimą widziałem na nich korozję a sam z nimi nigdy nic nie robiłem więc nie mogę ręczyć w jakim są stanie.

Silnik:

- przekładka G13B 1.3 16V 101KM seria,
- przebieg 146kkm,
- zalany Valvoline VR1 10W60,
- po wymianie uszczelniaczy zaworowych i uszczelki pod głowicą,
- zagazowany BLOSem, załączanym przez Bingo M, butla 24l w kole zapasowym,
- przepustnica 60mm,
- przepływomierz 48.5mm,
- sterownik silnika dłubnięty,
- rurowy kolektor wydechowy 4-2-1 z Toyoty,
- elementy pomalowane proszkowo,
- rozrząd i pompa cieczy chłodzącej z przebiegiem ok. 50kkm.
- odelżone i wyważone koło zamachowe,
- mokra wkładka filtra powietrza K&N,
- brak katalizatora, cywilny układ wydechowy

Uwagi:

- silnik czasem ma swoje humory w kwestii jałowych obrotów- tylko na benzynie, falują 800-300rpm i przygasa, problem znika po przełączeniu na LPG,
- spalanie gazu na poziomie 9-10l/100km, benzyny 8-9l/100km,
- czasem stuka hydropopychacz- nie udało mi się go namierzyć, warto byłoby się tym zająć.

Wnętrze:

- kompletne ze Swifta GTi,
- fotele przednie oraz tylna kanapa z GTi,
- boczki drzwiowe obite nowym, pasującym do wnętrza, materiałem,
- elektryczne szyby,
- elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne,
- centralny zamek sterowany z pilota,
- radio Pionier: CD, MP3, USB,
- głośniki Pionier,
- liczniki, włączniki halogenów, kierownica- GTi,
- welurowe dywaniki.

Uwagi:

- fotel kierowcy ma przetarty boczek od wsiadania/wysiadania,
- włączniki, przełączniki, regulacja nawiewu- ogólnie wszystko działa jak należy,
- urwana rączka otwierania szyby z tyłu,
- czasem hałasuje (trzeszczy) tylna półka,

- w tylnych prawych drzwiach urwała się korbka opuszczania szyby,

- w bagażniku większość miejsca zajmuje koło zapasowe.

Więcej szczegółowych informacji udzielę pod numerem telefonu 515 [zasłonięte] 941.