Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Subaru Impreza WRX Type RA STI Version VI LIMITED

26-09-2014, 2:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 42 000 zł     
Użytkownik JDMCars (0)
numer aukcji: 4599634893
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3684   
Koniec: 26-09-2014 02:09:17

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1999
Przebieg (km): 182000
Pojemność silnika (cm3): 1994
Moc silnika (KM): 280
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Elektryczne szyby, Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, 4WD
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Serwisowany w ASO, Sprowadzony, Kierownica po prawej stronie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

jdm_allegro_01

Subaru Impreza WRX Type RA STI Version VI LIMITED

Rok produkcji: 1999

Przebieg: 182 000 km
Silnik: R4, 1994 cc, 16V, turbo
Moc: 280 KM

Subaru Impreza WRX Type RA STI Version VI LIMITED pod tą przydługą nazwą kryje się najdoskonalsze wcielenia kultowej już pierwszej generacji Subaru Imprezy - GC8. W ostatnim roku modelowym, czyli 2000 Subaru tylko na swój rynek wewnętrzny (JDM) wypuściło 2000 egzemplarzy limitowanej wersji najmocniejszej odmiany STI w specyfikacji RA, czyli fabrycznie odelżonej, przygotowanej do sportu.
Model ten produkowany był od 11/1999 do 08/2000, oferowany do sprzedaży egzemplarz pochodzi z grudnia 1999 roku. Znawcy i fani marki Subaru z pewnością wiedzą dlaczego oferowany przez nas egzemlarz jest tak wyjątkowy, dla osób nieco mniej "siedzących" w temacie Imprezy GC8, kilka najważniejszych faktów:

- Model po liftingu. W Imprezach z roku modelowego 1999 i 2000, produkowanych od września 1998, wprowadzono wiele ulepszeń, z których najważnejszą jest silnik w mocno ulepszonej wersji tzw. Phase 2.

- STI Version VI. Oferowana tylko w Japonii odmiana STI Imprezy GC8, jest zdecydowanie mocniejsza i lepiej wyposażona niż europejski GT-ek. Silnik EJ207 o mocy 280KM, kręci się aż do 8000 obr/min, a "dobrze ciągnie" już od 3000 obr/min. Skrzynia biegów jest krócej zestopniowana, a układ kierowniczy bardziej bezpośredni. Samochód wyposażono w 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe z przodu (294 mm tarcze) i 2-tłoczkowe z tyłu (tarcze 290 mm), większy jest intercooler sygnowany przez STI, podobnie jak tłumik i rozpórka. Tylko w wersji STI montowano regulowany przez kierowce centralny dyferencjał DCCD, mechanizm różnicowy tylnej osi wyposażono w szperę płytkową. STI z ostatniego roku produkcji tzw. Version 6 wyróżnia się największym z oferowanych seryjnie w Imprezach spoilerem na tylnej klapie (poza opcjonalnym z wersji S201).

- Type RA. Tak oznaczano odmiany fabrycznie przygotowane do sportu. Krąży wiele legend na ich temat, na pewno posiadają mniej wygłuszeń, nie mają wycieraczki z tyłu, ani ABS-u... czy są zrobione z cieńszej blachy i mają cieńsze szyby, tego nie wiemy. Na pewno masa własna to jedynie 1260 kg. Za to nie zapomniano o komforcie, na pokładzie są elektrycznie sterowane szyby, lusterka i automatyczna klimatyzacja, oczywiście wszystko sprawne!

- LIMITED. Wyprodukowano 2000, numerowanych egzemplarzy, wyłącznie w kultowym kolorze Sonic Blu, które wyposażono w szperę helikalną przedniej osi, jeszcze bardziej bezpośredni układ kierowniczy (13:1 zamiast 15:1), ciaśniej zestopniowaną skrzynię biegów oraz mechanizm zmiany biegów o krótszym skoku (Quickshift). Wizualnie wersję Limited poznać można po niebieskich przednich fotelach, niebieskich wstawkach w desce rozdzielczej oraz wokół wskaźników. Auto wyposażano w złote 16-calowe obręcze firmy Rays. Oferowany egzemplarz posiada również złote, ale 17-calowe obręcze Work XT-7

Oferowany przez nas samochód został sprowadzony bezpośrednio z Japonii, bowiem tylko tam znaleźć można tak zadbane egzemplarze i kultowe wersje, jak prezentowane Subaru. Oferowany samochód jest w idealnym stanie technicznym i wizualnym, nie jest "picowany" do sprzedaży więc na zderzakach czy felgach znaleźć można kilka rys, jednak poza tym lakier jest w stanie idealnym, we wnętrzu też nie ma żadnych zniszczeń czy przetarć, zapalniczka nowa! Oczywiście brak rdzy, auto całkowicie bezwypadkowe. Samochód posiada pełną historię serwisową, widać, że właściciel pieczołowicie o nie dbał i serwisował do końca w autoryzowanym serwisie! Kupiony w styczniu 2013 akumulator to OEM Subaru! Auto miało wymieniony pasek rozrządu w maju 2013 przy przebiegu 166 000, olej w centralnym dyferencjalne był wymieniany przy 159 000 km (następna wymiana przy 199 000 km). Olej silnikowy wymieniany był co 5000 km (ostatni raz w marcu 2014 przy przebiegu 180 000). Na pierwszy rzut oka przebieg, jak na auto z Japonii, może wydawać się duży, lecz jest to jedne z bardziej zadbanych egzemplarzy z jakimi mieliśmy do czynienia, a jeździ rewelacyjnie.

Kierownicę można przełożyć i możemy w tym pomóc, jednak w kontekście zmian w przepisach, które muszą nastąpić w ciągu najbliższych miesięcy (wyrok Trybunału Europejskiego orzekający o tym, że zakaz rejestracji aut RHD w Polsce jest nielegalny zapadł 20 marca br. obecnie trwają prace nad dostosowanie polskich przepisów do przepisów Unii w tym zakresie), można się zastanawiać nad sensownością takiej zmiany, oczywiście to zależy od preferencji o od tego do czego planujemy używać tego samochodu.

Auto, jak to się mówi, po opłatach. Negocjacje cenowe możliwe na miejscu po oględzinach.

Zapraszamy - JDM (536) 01 02 03 lub [zasłonięte]@jdmcars.pl

jdm_allegro_03